[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 20:51

.... :roll:
Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 20:54

Ziet er niet uit alsof ze veel beweegt. :+

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 21:04

Is ook best lastig sporten met een kind die aan je tiet hangt :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 21:12

Op zich vind ik dit dan wel weer een goed zet. Ben groot voorstander voor wat meer waardering naar moeders toe in de maatschappij. Mooie foto van de dame in kwestie met baby ook.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 21:14

Gatverdamme dat hoef ik toch niet te zien :r

Ik krijg in het weekend op Nu.nl ook altijd het segment "opvoeden" ook met zulke plaatjes en artikelen erbij. Denk dat ze me iets willen aansmeren ofzo.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 21:15

Captain schreef:

Das grof...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 21:19

Ik snap echt de clou van die poster niet :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 21:19

Ik zie er ook niet uit of ik veel beweeg, maar toch doe ik dat. Maar dan zonder baby gelukkig :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 21:20

Nee sorry ik hoef in de sportschool echt geen borstvoedende moeders. Doei. Ben daar voor mijn rust.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 21:31

MarlindeRooz schreef:
Nee sorry ik hoef in de sportschool echt geen borstvoedende moeders. Doei. Ben daar voor mijn rust.

Is dat topje/de sportbh dan alleen voor binnen dan? ;-)

Voor dit soort "williknieziennie" bestaat er iets ingenieus! Het rode kruisje rechtsbovenin. Erop klikken en voilà de borstvoedingssportbh is van je scherm.

Nee, kinderen zijn mijn ding ook niet, maar de advertentie is netjes. Dus ik zie het probleem niet zo goed, behalve dat 'ie me niet aanspreekt.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 21:33

MarlindeRooz schreef:

Ben ook geen fan van alles wat jonger is dan 14/16 in de sportschool maar in principe mogen moeders lekken voeding geven wanneer ze willen. Het is maar een tiet. Dit is overigens wel een hele andere discussie.
Babies/kinderen hoef ik inderdaad niet in de sportschool/waar dan ook. Die mogen ze lekker in smaland of thuis laten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 22:43

Hoe gaat een moeder borstvoeding geven in een sportschool zonder baby dan? :+

En nee dit kon ik niet vermijden dit kwam als reclame voorbij. Heb hiervoor niks aangeklikt. Is gewoon het algoritme van Instagram.

En het ging me er meer om dat ik de reclame niet snap inderdaad. Wat is het doel van die bh? Comfort en borstvoeding? Of er echt mee sporten met kind aan de tiet of?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 22:45

Ik neem toch ook aan dat je het sporten icm borstvoeding zo kunt plannen dat kind en melkmachine thuis kunnen blijven..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 22:48

MarlindeRooz schreef:

En nee dit kon ik niet vermijden dit kwam als reclame voorbij. Heb hiervoor niks aangeklikt. Is gewoon het algoritme van Instagram.

En het ging me er meer om dat ik de reclame niet snap inderdaad. Wat is het doel van die bh? Comfort en borstvoeding? Of er echt mee sporten met kind aan de tiet of?

Ik denk dat het gemaakt is dat als jij aan het sporten bent en je kind krijgt honger, dat je dan niet je halve topje uit hoeft te doen en hoeft te dealen met een knellende band rond je oksel. Je kunt gewoon een gedeelte van je top aan de kant schuiven.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 22:59

MarlindeRooz schreef:

Was me niet geheel duidelijk wat je exact bedoelde. Maar als het tot het punt komt dat je dat mormel meeneemt naar een sportschool lijkt het me niet meer dan normaal dat je het voedt. Anders wordt het hongerig en dan krijg je ook alleen maar gejank.

Doel van de reclame weet ik ook niet. Ik weet niets van kinderen. Denk dat los van de waardepropositie van de bh is er een onderliggende boodschap van inclusie. Verder kom ik niet.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 23:11

Maar een bh die je zo aan de kant schuift voor je baby, die geeft toch helemaal niet genoeg steun?
En dat lijkt me nou juist wel fijn bij overvolle borsten

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 07:05

Juist bij het ongemak van aan baby/kind lijkt me een comfortabele top een ultieme bonus :+
(veel van dit soort tops zijn sowieso te comfortabel/slobberig om echt als sportondergoed te dienen volgens mij)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 07:11

Captain schreef:

Lompe poedersuiker.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 07:39

_San87_ schreef:
Captain schreef:

Lompe poedersuiker.

Ach joh. :') Ik zie er ook zo uit terwijl ik 6 dagen in de week sport. Eet gewoon teveel. :+ Niet alles zo serieus nemen!

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 08:21

Ik ben toch al niet goed in reclames. Ik speel met mijn moeder wel eens het spel 'raad het onderwerp' maar vaak komen we er niet achter om welk product het ging hahaah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 08:29

Ik snap niet hoe een voedingsbh voldoende steun kan geven bij het sporten. Lijkt mij met zo'n klotsende melkbar wel noodzakelijk tenslotte. Om maar te zwijgen over mijn vraagtekens hoeveel mensen er nu daadwerkelijk sporten met hun baby binnen handbereik.. maar goed, go for it Nike als je denkt een markt ontdekt te hebben!

Wij waren dit weekend uit eten.. zo'n 7 gangen met bijpassende cocktails/wijn setting. Stapt er een gezelschap met kinderwagen en baby erin binnen... je zag de helft van de mensen kijken: omg daaaaar gaat de sfeer :roll: Maar, top moeder.. niet de "laat maar janken" variant of de "ik hoor het al niet meer" variant. Nee de, "ik denk dat het zo geluid kan gaan maken" variant. Die is echt tig keer met kinderwagen naar buiten gelopen. Heb echt niks gehoord. Enige wat ik nog dacht: waaaaaarom heb je geen oppas genomen, je hebt nul tijd om te genieten :')

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 10:12

Relaxed schreef:
Ik neem toch ook aan dat je het sporten icm borstvoeding zo kunt plannen dat kind en melkmachine thuis kunnen blijven..

Dat zou he wel verwachten je sport maar een uur kind drinkt als ze jong zijn elke 2 uur ofzoiets?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 10:18

Je kunt ook thuis sporten natuurlijk

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 10:57

Ik liep hard met de kinderwagen. Dan is het ook fijn als je tussendoor even kunt voeden.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 19:00

Ik zie dan het kind zo de wagen uitvliegen bij een hobbel al hardlopend

Of zit er goede vering in zo'n kinderwagen