Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Mand schreef:Dat mijn vrienden niet willen afspreken (op de fiets) omdat ik gister ben wezen protesteren, wat ik ergens nog kan snappen. Maar dat ze nu met zn alleb op het terras zitten
Daar ging mijn hoop dat iedereen die daarheen is geweest, vrijwillig twee weken in zelfisolatie zou gaan.
Electra63 schreef:oomens schreef:
Daar ging mijn hoop dat iedereen die daarheen is geweest, vrijwillig twee weken in zelfisolatie zou gaan.
Misschien had Mand wel een mondkapje op en hield zij zich keurig aan de 1,5 m ?
Barramundi schreef:Statiegeld-jagers
Ok, ze doen geen kwaad en ook niks wat niet mag, maar ik voel me er toch soort van ongemakkelijk bij als er iemand door mijn vuilnisbak staat te graaien in de hoop iets te vinden wat $0,10 statiegeld waard is.
En nee, deze mensen doen dat niet uit pure wanhoop, het zijn geen zwervers ofzo. De mooie pick up wordt op bin-day aan het begin van de straat geparkeerd en dan gaan ze alle bakken af.
oomens schreef:Mand schreef:Dat mijn vrienden niet willen afspreken (op de fiets) omdat ik gister ben wezen protesteren, wat ik ergens nog kan snappen. Maar dat ze nu met zn alleb op het terras zitten
oomens schreef:Goed, mijn ergernis is dat er überhaupt zoveel mensen daar bij elkaar zijn gekomen. Dat ze zichzelf daarna niet gedragen alsof ze een gezondheidsrisico zijn, dat is slechts een afgeleide ergernis.
DiscoDipp schreef:oomens schreef:Goed, mijn ergernis is dat er überhaupt zoveel mensen daar bij elkaar zijn gekomen. Dat ze zichzelf daarna niet gedragen alsof ze een gezondheidsrisico zijn, dat is slechts een afgeleide ergernis.
Ik deel deze ook, echt onverantwoord.
DiscoDipp schreef:oomens schreef:Goed, mijn ergernis is dat er überhaupt zoveel mensen daar bij elkaar zijn gekomen. Dat ze zichzelf daarna niet gedragen alsof ze een gezondheidsrisico zijn, dat is slechts een afgeleide ergernis.
Ik deel deze ook, echt onverantwoord.
Loeky01 schreef:Lau schreef:Mijn AirPods zijn opgestuurd voor reparatie want eentje suisde tijden het noisecancelen. En nu heb ik geen oortjes en vraag mij af hoe mensen zonder oortjes slapen. Zo veel irritante geluiden hoe ga ik deze 2 weken overleven
Hoe slaap jij met? Die dingen doen zeeeeer
Mand schreef:oomens schreef:Goed, mijn ergernis is dat er überhaupt zoveel mensen daar bij elkaar zijn gekomen. Dat ze zichzelf daarna niet gedragen alsof ze een gezondheidsrisico zijn, dat is slechts een afgeleide ergernis.
Je gaat me niet wijsmaken dat jij niet door een winkelstraat bent gelopen of op een terras zou gaan zitten, en als dat wel zo is dan ben je echt een kleine 1%. Je kan je ook druk gaan maken om de Utrecht supporters die samen kwamen, zonder afstand en mondkapjes.
Wat een ander doet moet hij zelf weten, maar ik blijf de aankomende twee weken binnen. Maar aangezien ik op een kleine flat woon mag ik best af en toe een rondje fietsen.
Veulen84 schreef:Mand schreef:Je gaat me niet wijsmaken dat jij niet door een winkelstraat bent gelopen of op een terras zou gaan zitten, en als dat wel zo is dan ben je echt een kleine 1%. Je kan je ook druk gaan maken om de Utrecht supporters die samen kwamen, zonder afstand en mondkapjes.
Wat een ander doet moet hij zelf weten, maar ik blijf de aankomende twee weken binnen. Maar aangezien ik op een kleine flat woon mag ik best af en toe een rondje fietsen.
Nee, dat kan je dus niet. Dat is niet het idee van quarantaine. En juist met fietsen is de kans dat je iemand besmet vrij groot. De afstand kan dan wel oplopen tot 20 meter.
Als je je onverantwoord gedraagt zijn daar concequenties aan verbonden en ik geef jou vrienden groot gelijk. Zij houden zich aan de regels, jij hebt dat niet gedaan.