Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 00:57

Statiegeld-jagers
Ok, ze doen geen kwaad en ook niks wat niet mag, maar ik voel me er toch soort van ongemakkelijk bij als er iemand door mijn vuilnisbak staat te graaien in de hoop iets te vinden wat $0,10 statiegeld waard is.
En nee, deze mensen doen dat niet uit pure wanhoop, het zijn geen zwervers ofzo. De mooie pick up wordt op bin-day aan het begin van de straat geparkeerd en dan gaan ze alle bakken af.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 06:48

Mand schreef:
Dat mijn vrienden niet willen afspreken (op de fiets) omdat ik gister ben wezen protesteren, wat ik ergens nog kan snappen. Maar dat ze nu met zn alleb op het terras zitten :')

-O-
Daar ging mijn hoop dat iedereen die daarheen is geweest, vrijwillig twee weken in zelfisolatie zou gaan.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 07:06

oomens schreef:
Mand schreef:
Dat mijn vrienden niet willen afspreken (op de fiets) omdat ik gister ben wezen protesteren, wat ik ergens nog kan snappen. Maar dat ze nu met zn alleb op het terras zitten :')

-O-
Daar ging mijn hoop dat iedereen die daarheen is geweest, vrijwillig twee weken in zelfisolatie zou gaan.

Misschien had Mand wel een mondkapje op en hield zij zich keurig aan de 1,5 m ?

lenaa_tje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 07:21

Dat ik 2 tassen naar mijn werk moet ipv. 1

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 07:25

Electra63 schreef:

Misschien. Ze is in ieder geval niet weggegaan/omgedraaid toen bleek dat er meer dan 300 mensen waren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 07:27

Electra63 schreef:
oomens schreef:
-O-

Mondkapjes zijn schijnveiligheid. Net als de 1.5 meter. Het is gewoon om mensen bewust te laten worden van de ernst van besmetting. Mocht je niet besmet willen raken moet je gewoon geen contact met mensen van buiten af hebben. En meer als 1.5 meter afstand gaan houden.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 07:40

Barramundi schreef:
Statiegeld-jagers
Ok, ze doen geen kwaad en ook niks wat niet mag, maar ik voel me er toch soort van ongemakkelijk bij als er iemand door mijn vuilnisbak staat te graaien in de hoop iets te vinden wat $0,10 statiegeld waard is.
En nee, deze mensen doen dat niet uit pure wanhoop, het zijn geen zwervers ofzo. De mooie pick up wordt op bin-day aan het begin van de straat geparkeerd en dan gaan ze alle bakken af.

:+ zo blij dat dat hier niet is...
Laten ze de rotzooi wel ín de vuilnisbak? Hoop ik dan toch...

Er zou bij mij nooit wat te vinden zijn overigens. Statiegeld is van mij :$

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 08:02

Er wordt in België ook wel gejaagd in de glasbakken. Sommige mensen komen op glasdag meer dan 8 keer naar de winkel met volle karren flessen :’)

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 08:19

oomens schreef:
Mand schreef:

-O-

Er staat toch "op de fiets"? Wat is er mis met met afstand een rondje fietsen?

Bovendien heb ik een mondkapje op gehad, en ruim 1,5 meter afstand gehouden op het protest. Ik stond vrij vooraan en heb van de drukke ophoping achter ons weinig gemerkt.

Oh en trouwens, je hoeft niet op mijn ergenis te reageren hoor. Zuur gedrag.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 08:23

Alsof je een zwerver moet zijn om op zoek te gaan naar statiegeld flessen :')

Nou weet ik dat wij niet bij andere gingen zoeken maar ik weet wel dat wij het opspaarde zodat we eten konden kopen. Als je dan een extra fles uit iemand zn vuilnisbak kan halen, tsja...
Misschien voort zo iemand aanspreken zodat je kan helpen :) Voel jij je wellicht minder ongemakkelijk, ben je van je flessen af & de ander is er blij mee!

Ik word moe van het nieuws...

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 08:25

Goed, mijn ergernis is dat er überhaupt zoveel mensen daar bij elkaar zijn gekomen. Dat ze zichzelf daarna niet gedragen alsof ze een gezondheidsrisico zijn, dat is slechts een afgeleide ergernis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 08:26

oomens schreef:
Goed, mijn ergernis is dat er überhaupt zoveel mensen daar bij elkaar zijn gekomen. Dat ze zichzelf daarna niet gedragen alsof ze een gezondheidsrisico zijn, dat is slechts een afgeleide ergernis.

Ik deel deze ergernis... vind het echt erg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 08:27

Dat ik vet slecht geslapen heb, op het werk zit te nixen, want ja geen werk meer en volgende week laatste week. M'n collega's die toetsenborden kapot rammen. Wat doe ik hier hahaha

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 08:27

Lau schreef:
Mijn AirPods zijn opgestuurd voor reparatie want eentje suisde tijden het noisecancelen. En nu heb ik geen oortjes en vraag mij af hoe mensen zonder oortjes slapen. Zo veel irritante geluiden hoe ga ik deze 2 weken overleven :')

Hoe slaap jij met? Die dingen doen zeeeeer _O-

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 08:28

oomens schreef:

Je gaat me niet wijsmaken dat jij niet door een winkelstraat bent gelopen of op een terras zou gaan zitten, en als dat wel zo is dan ben je echt een kleine 1%. Je kan je ook druk gaan maken om de Utrecht supporters die samen kwamen, zonder afstand en mondkapjes.

Wat een ander doet moet hij zelf weten, maar ik blijf de aankomende twee weken binnen. Maar aangezien ik op een kleine flat woon mag ik best af en toe een rondje fietsen.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 08:36

Ineke2 schreef:
Laten ze de rotzooi wel ín de vuilnisbak? Hoop ik dan toch...

Ja! Ze doen zelfs de klep weer netjes dicht nadat ik dat een keer gevraagd heb om te voorkomen dat alle troep eruit waait of de vogels er gelijk in zitten.
Haha, hier vinden ze ook niks hoor, wij brengen ook alles zelf weg :$

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:03

oomens schreef:

Ik deel deze ook, echt onverantwoord.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:10

DiscoDipp schreef:
oomens schreef:

Femke Halsema er gezellig tussen *\o/*.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:10

DiscoDipp schreef:
oomens schreef:

Vreselijk: wat mij betreft echt een middelvinger naar chronisch zieken, ouderen en de zorgmedewerkers. En ja deze demonstratie was heel belangrijk, maar niet in deze vorm.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:21

Loeky01 schreef:
Lau schreef:
Mijn AirPods zijn opgestuurd voor reparatie want eentje suisde tijden het noisecancelen. En nu heb ik geen oortjes en vraag mij af hoe mensen zonder oortjes slapen. Zo veel irritante geluiden hoe ga ik deze 2 weken overleven :')

Hoe slaap jij met? Die dingen doen zeeeeer _O-

Gewoon in doen en slapen heerlijk alle prikkels weg. Pijn doen ze iig niet bij mij niet. Ik kan niet slapen zonder die dingen :')

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:41

Mand schreef:
oomens schreef:

Je gaat me niet wijsmaken dat jij niet door een winkelstraat bent gelopen of op een terras zou gaan zitten, en als dat wel zo is dan ben je echt een kleine 1%. Je kan je ook druk gaan maken om de Utrecht supporters die samen kwamen, zonder afstand en mondkapjes.

Wat een ander doet moet hij zelf weten, maar ik blijf de aankomende twee weken binnen. Maar aangezien ik op een kleine flat woon mag ik best af en toe een rondje fietsen.

Nee, dat kan je dus niet. Dat is niet het idee van quarantaine. En juist met fietsen is de kans dat je iemand besmet vrij groot. De afstand kan dan wel oplopen tot 20 meter.

Als je je onverantwoord gedraagt zijn daar concequenties aan verbonden en ik geef jou vrienden groot gelijk. Zij houden zich aan de regels, jij hebt dat niet gedaan.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:06

Slecht geslapen en te druk op het werk. Nu stiekem als een zoutzak in een hoekje een half pak stroopwafels in mijn mond schuiven die voor de laadploeg waren _O- _O-

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:36

Veulen84 schreef:
Mand schreef:

Nee, dat kan je dus niet. Dat is niet het idee van quarantaine. En juist met fietsen is de kans dat je iemand besmet vrij groot. De afstand kan dan wel oplopen tot 20 meter.

Als je je onverantwoord gedraagt zijn daar concequenties aan verbonden en ik geef jou vrienden groot gelijk. Zij houden zich aan de regels, jij hebt dat niet gedaan.

Oke mam! Blijf jij thuis van je paard dan?

Mijn moeder werkt in een winkel waar mensen haar dagelijks aanraken, aan de kant duwen en voor het kleinste langs komen. Maar blijven jullie gezellig met zn allen langs de winkel gaan. Voor jezelf en je eigen egoisme.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Mand op 03-06-20 11:39, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:38

Als ik besmet zou kunnen zijn had ik ook niet naar m'n paard gegaan. Ook die kunnen er dood en dood ziek van worden.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:42

Ik ben net een uur wakker en erger me alweer aan veel te veel dingen. Maar laten we het houden op hoofdpijn, door de constante stress de afgelopen dagen door de onrust in de wereld heb ik al twee dagen flinke hoofdpijn en ik ben er echt klaar mee