Mijn vriend is wat dat betreft echt soms wel uitdaging genoeg, maar dat is in de verste verte nog niet wat jij nu beschrijft

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Het was echt zo'n puber momentje: Niet zeggen. Zegt het toch. fiets, WHY?!Oh ja, met zenuwen erbij wordt het nog ergerDolle pret is dat.
Marocje schreef:Ja en nee, ik merk bij vrouwen vaak wel sneller dát er iets mis is. Wat is inderdaad een ander punt. Maar mannen zijn wat dat betreft, in mijn optiek, toch meer van het laten doodbloeden/er verder niet meer op ingaan. Nu heb ik het wel over de elkaar ontdekken fase, binnen een relatie is het 180 graden andersAilill schreef:Wat dat betreft zijn vrouwen dan weer makkelijker, die laten i.i.g. zien als ze het ergens niet mee eens zijn, wáár ze het dan niet mee eens zijn is weer een andere zaak, maar toch
Ja vind je? Vind mannen vaak duidelijker.. vrouwen kunnen zo dubbel zijn en dát kan ik niet lezen..
Ailill schreef:Berdien schreef:Het was echt zo'n puber momentje: Niet zeggen. Zegt het toch. fiets, WHY?!Oh ja, met zenuwen erbij wordt het nog ergerDolle pret is dat.
Daffodil, dat snap ik helemaal, fijn en ik ben blij voor jeInderdaad is dat heerlijk, maar goed, ik kan me ook indenken dat het nog een beetje finetunen is. Ofzo.
Diertje, ja op voorhand geef ik je gelijk. En het is ook tot op een heel zekere hoogte hoor, niet dat ik nu ieder woord aan het afwegen ben. Maar blijkbaar is hij daar toch gevoelig voor. We gaan het zien. Maar die omslag blijf ik vreemd vinden, misschien dat hij inmiddels tot hetzelfde besef is gekomen.
Berdien schreef:Eens, dit bén ik inderdaad. Maar ik bén wel een hoop, dus er komt wel wat binnen. Maar jij ging er ook heel anders in toen, toch? Als ik er zo in zou staan ga ik er ook met gestrekt been in, maar dit verliep net even anders. Dat het om een vreemd visje gaat was ik al duidelijk in, dat is niks nieuws voor hem. Ik snap je wel hoor!Ja maar dit bén jij toch? Dat hoort er dan toch bij? Anders moet je je anders voor doen dan je bent, dat is toch ook raar? Ik ben er bij mijn vriend vanaf het eerst moment met gestrekt been in gegaanDan weten ze maar wat voor vreemd visje ze aan de haak hebben geslagen
En dat heeft toch wel gewerkt, we kennen elkaar alweer bijna drie jaar.
HOE. DAN.
Berdien schreef:Tuurlijk heeft iedereen zo zijn dingetjes. Maar zo'n teer zieltje waarbij ik enorm op moet letten wat ik zeg.. Dat zou in ieder geval niets voor mij zijn. Ik ben best een flapuit, een volslagen open boekdus als ik dan ineens mijn woorden moet gaan wegen of na moet denken of bepaalde grapjes wel kunnen.. Nope. Ik zou daar niet gelukkig van worden.
Mijn vriend is wat dat betreft echt soms wel uitdaging genoeg, maar dat is in de verste verte nog niet wat jij nu beschrijft
ReadTheRulez schreef:Echt ik snap mannen ook niet meer hoor
Ik had een leuke match, die draaide qua gedrag ook volledig om. Van leuke gezellige gesprekken met zelfs een verwijzing naar een date tot een paar dagen offline zijn, vervolgens niet mijn vraag of ie nog leefde beantwoorden maar gewoon domweg sturen; hoe ist? Boos?
Heel jammer maar ik heb zijn nr verwijderd
Ailill schreef:Herkenbaar, hier ook een flapuit en open boek, dat erken ik ook. Maar het was ook wel een beetje nerveus zijn vanuit mij, en daardoor een beetje een flapuit. Ik blijf het een interessant proces vinden, maar soms zou enige logica wel prettig zijn.
Wat dat betreft zijn vrouwen dan weer makkelijker, die laten i.i.g. zien als ze het ergens niet mee eens zijn, wáár ze het dan niet mee eens zijn is weer een andere zaak, maar toch
Shaggy09 schreef:Ik herken wel wat je zegt, ik moet ook heel eerlijk toegeven dat het heel kort door mijn hoofd is gegaan. Aan de andere kant, hoor ik het mensen tegenwoordig wel heel vaak roepen dat iemand een narcist is. Ik zeg niet dat dit nooit het geval is, maar altijd wel betwijfel ik.ReadTheRulez schreef:Echt ik snap mannen ook niet meer hoor
Ik had een leuke match, die draaide qua gedrag ook volledig om. Van leuke gezellige gesprekken met zelfs een verwijzing naar een date tot een paar dagen offline zijn, vervolgens niet mijn vraag of ie nog leefde beantwoorden maar gewoon domweg sturen; hoe ist? Boos?
Heel jammer maar ik heb zijn nr verwijderd
Heb ook zo'n iemand gehad maar ben er wel daadwerkelijk mee gaan daten omdat ik daarna pas erachter kwam dat het een narcist was. Zo snel mogelijk dumpen die handel.