Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 19:37

Tuurlijk heeft iedereen zo zijn dingetjes. Maar zo'n teer zieltje waarbij ik enorm op moet letten wat ik zeg.. Dat zou in ieder geval niets voor mij zijn. Ik ben best een flapuit, een volslagen open boek :+ dus als ik dan ineens mijn woorden moet gaan wegen of na moet denken of bepaalde grapjes wel kunnen.. Nope. Ik zou daar niet gelukkig van worden.

Mijn vriend is wat dat betreft echt soms wel uitdaging genoeg, maar dat is in de verste verte nog niet wat jij nu beschrijft :=

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 19:41

Herkenbaar, hier ook een flapuit en open boek, dat erken ik ook. Maar het was ook wel een beetje nerveus zijn vanuit mij, en daardoor een beetje een flapuit. Ik blijf het een interessant proces vinden, maar soms zou enige logica wel prettig zijn.

Wat dat betreft zijn vrouwen dan weer makkelijker, die laten i.i.g. zien als ze het ergens niet mee eens zijn, wáár ze het dan niet mee eens zijn is weer een andere zaak, maar toch :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 19:48

Oh ja, met zenuwen erbij wordt het nog erger :') Dolle pret is dat.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 19:55

Ja dat vind ik dus zo leuk aan degene waar ik nu mee in contact ben. Ik hoef nergens op te letten, flap alles eruit en dat maakt het soms echt reuzegrappig. Maar ja niet iedereen kan daartegen nee......

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:09

Wat bijzonder Ailill. Ik zou dat slecht trekken, ik wil niet moeten letten op wat ik zeg, daar word ik alleen maar oncomfortabel van. Ik ben ook echt zo'n typische flapuit :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:11

Ailill schreef:
Wat dat betreft zijn vrouwen dan weer makkelijker, die laten i.i.g. zien als ze het ergens niet mee eens zijn, wáár ze het dan niet mee eens zijn is weer een andere zaak, maar toch :')

Ja vind je? Vind mannen vaak duidelijker.. vrouwen kunnen zo dubbel zijn en dát kan ik niet lezen..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:11

Ik herken dat enorm wanneer ik nerveus word haha. Heb sowieso geen filter, gelukkig vriendje nog minder. Zijn soms pure beledigingen die hij “lief bedoelt”. Ik citeer “als jij een kamer binnenkomt dan kom jij eerst binnen en dan later pas je kont”.

Thanks schat. :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:12

Berdien schreef:
Het was echt zo'n puber momentje: Niet zeggen. Zegt het toch. fiets, WHY?!

Daffodil, dat snap ik helemaal, fijn en ik ben blij voor je :) Inderdaad is dat heerlijk, maar goed, ik kan me ook indenken dat het nog een beetje finetunen is. Ofzo.

Diertje, ja op voorhand geef ik je gelijk. En het is ook tot op een heel zekere hoogte hoor, niet dat ik nu ieder woord aan het afwegen ben. Maar blijkbaar is hij daar toch gevoelig voor. We gaan het zien. Maar die omslag blijf ik vreemd vinden, misschien dat hij inmiddels tot hetzelfde besef is gekomen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:14

Ailil, misschien zaten er al eerder dingen dwars maar durfde hij niks te zeggen oid? Dat nu de bom barstte?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:15

Marocje schreef:
Ailill schreef:

Ja vind je? Vind mannen vaak duidelijker.. vrouwen kunnen zo dubbel zijn en dát kan ik niet lezen..
Ja en nee, ik merk bij vrouwen vaak wel sneller dát er iets mis is. Wat is inderdaad een ander punt. Maar mannen zijn wat dat betreft, in mijn optiek, toch meer van het laten doodbloeden/er verder niet meer op ingaan. Nu heb ik het wel over de elkaar ontdekken fase, binnen een relatie is het 180 graden anders :j

Marlinde, dat dus, hahahah! Zoiets zou ik dan weer niet zeggen, maar ik snap precies wat jullie bedoelen. Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat M. ook aangeeft hiervan te houden, maar niet zo direct aan het begin, leer iemand eerst maar eens persoonlijk kennen. Zit an sich wat in.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:16

MarlindeRooz schreef:
Ailil, misschien zaten er al eerder dingen dwars maar durfde hij niks te zeggen oid? Dat nu de bom barstte?
Hij zegt van niet, daarom overviel het hem ook/zag hij het niet aankomen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:18

Ja maar dit bén jij toch? Dat hoort er dan toch bij? Anders moet je je anders voor doen dan je bent, dat is toch ook raar? Ik ben er bij mijn vriend vanaf het eerst moment met gestrekt been in gegaan :') Dan weten ze maar wat voor vreemd visje ze aan de haak hebben geslagen :') En dat heeft toch wel gewerkt, we kennen elkaar alweer bijna drie jaar.

HOE. DAN. :')

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:18

Ailill schreef:
Berdien schreef:
Het was echt zo'n puber momentje: Niet zeggen. Zegt het toch. fiets, WHY?!

Daffodil, dat snap ik helemaal, fijn en ik ben blij voor je :) Inderdaad is dat heerlijk, maar goed, ik kan me ook indenken dat het nog een beetje finetunen is. Ofzo.

Diertje, ja op voorhand geef ik je gelijk. En het is ook tot op een heel zekere hoogte hoor, niet dat ik nu ieder woord aan het afwegen ben. Maar blijkbaar is hij daar toch gevoelig voor. We gaan het zien. Maar die omslag blijf ik vreemd vinden, misschien dat hij inmiddels tot hetzelfde besef is gekomen.

Gelukkig ben je dat nu niet aan het doen, dat is wel fijn. En wat je zegt, kan idd zijn dat ie daar gevoelig voor is. Of misschien idd toch meer dingen die mee spelen.
Wel gek hoor zo'n omslag.

Zo heb ik ook een date gehad met een jongen, die wilde me vaker zien en ondertussen hoor ik nooit meer wat van hem. Nou best hoor, zoek het uit :roll:
M'n date van vanavond gaat waarschijnlijk toch niet door, hij kampt met bevroren leidingen en de gevolgen daarvan

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:19

Zou het niet eerder de opmerking over zijn familie zijn die bij hem in het verkeerde keelgat geschoten is? En dat die opmerking over de Turkse kapper nou niet echt meegeholpen heeft aan de verzachting van zijn humeur, maar dat het ook niet de hoofdreden is dat die nu zo afstandelijk doet.
Ik verdraag zelf ook meer van mensen die ik ken, dan van mensen die ik pas heb leren kennen en waarbij ik nog moet polsen hoe of wat. Dus ik zou het even afwachten en niet meteen afknappen. Het is tot nu toe eenmalig gebeurd en je kan zelf ook achteraf inzien dat de opmerking niet zo heel handig was. Op dat vlak ben ik dan wel van het kansen geven. Afkappen kan altijd nog, bijvoorbeeld wanneer het toch een grote kleuter blijkt te zijn. :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:37

Berdien schreef:
Ja maar dit bén jij toch? Dat hoort er dan toch bij? Anders moet je je anders voor doen dan je bent, dat is toch ook raar? Ik ben er bij mijn vriend vanaf het eerst moment met gestrekt been in gegaan :') Dan weten ze maar wat voor vreemd visje ze aan de haak hebben geslagen :') En dat heeft toch wel gewerkt, we kennen elkaar alweer bijna drie jaar.

HOE. DAN. :')
Eens, dit bén ik inderdaad. Maar ik bén wel een hoop, dus er komt wel wat binnen. Maar jij ging er ook heel anders in toen, toch? Als ik er zo in zou staan ga ik er ook met gestrekt been in, maar dit verliep net even anders. Dat het om een vreemd visje gaat was ik al duidelijk in, dat is niks nieuws voor hem. Ik snap je wel hoor!

Haha, dat vraag ik me ook al bijna drie jaar af! Grapje, ben oprecht blij voor jullie :D

Diertje: Dat inderdaad. Ik kijk het nog even aan, merk sowieso wel dat daten/elkaar leren kennen op deze leeftijd anders is dan bijv. begin 20. Merken jullie dat ook?

Hahah nou best hoor, zoek het uit! Zo moet ik er ook meer in gaan staan, lol! Die leidingen kunnen toch blijven liggen tot morgen?

Gini, dat denk ik inderdaad. Hij stuurde daarna ook allemaal foto's van zijn ouders en hoe hip ze waren, dus ik raakte een zenuw. Maar zó reageren? Opmerking daarna was inderdaad ook niet handig, suf hoe iets zo snel zo om kan slaan.

Thanks voor je imput, helpt zeker!

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:44

Hahaha de leidingen en de andere jongen zijn 2 verschillende. Ik snap heel goed dat ie er nu alles aan wilt doen dat de leidingen niet verder bevriezen of klappen, dat zou echt drama zijn :wow:

Sowieso is het heel anders nu door corona, maar als dat er niet was geweest, had ik mensen leren kennen op feestjes, dus wel de 'normale' manier hahah

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:44

Nou hoe wij bij elkaar zijn gekomen is nog weer een heel verhaal, maar dat hoeft allemaal niet online :))

Ja in juni drie jaar bij elkaar en dan in april dit jaar officieel een jaar vriendje en vriendinnetje. Nou :') Vandaag hadden we weer een primeur, hij mocht voor het eerst mijn auto lenen. Dát is pas een ding.

Ik denk dat het goed is dat je naar je eigen (re)acties kijkt, maar als je nu al excuses gaat zoeken of dingen gaat goed praten.. In deze fase moet het vooral nog heel leuk zijn, en elkaar leren kennen is spannend. Kijk als iemand echt smerige of hele nare opmerkingen maakt is het wat anders, maar als ik dit zo lees dan vind ik het echt niet zo heel spannend hoor. Maar goed, dat kan ook aan mij liggen :D

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:45

Berdien schreef:
Tuurlijk heeft iedereen zo zijn dingetjes. Maar zo'n teer zieltje waarbij ik enorm op moet letten wat ik zeg.. Dat zou in ieder geval niets voor mij zijn. Ik ben best een flapuit, een volslagen open boek :+ dus als ik dan ineens mijn woorden moet gaan wegen of na moet denken of bepaalde grapjes wel kunnen.. Nope. Ik zou daar niet gelukkig van worden.

Mijn vriend is wat dat betreft echt soms wel uitdaging genoeg, maar dat is in de verste verte nog niet wat jij nu beschrijft :=

Helemaal eens, als je altijd moet oppassen met wat je zegt :')

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:51

Echt ik snap mannen ook niet meer hoor
Ik had een leuke match, die draaide qua gedrag ook volledig om. Van leuke gezellige gesprekken met zelfs een verwijzing naar een date tot een paar dagen offline zijn, vervolgens niet mijn vraag of ie nog leefde beantwoorden maar gewoon domweg sturen; hoe ist? Boos?
Heel jammer maar ik heb zijn nr verwijderd

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:59

Klinkt als het inlevingsvermogen van een stoeptegel. Delete. Doeei.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 21:36

ReadTheRulez schreef:
Ik had een leuke match, die draaide qua gedrag ook volledig om. Van leuke gezellige gesprekken met zelfs een verwijzing naar een date tot een paar dagen offline zijn, vervolgens niet mijn vraag of ie nog leefde beantwoorden maar gewoon domweg sturen; hoe ist? Boos?

Heb ook zo'n iemand gehad maar ben er wel daadwerkelijk mee gaan daten omdat ik daarna pas erachter kwam dat het een narcist was. Zo snel mogelijk dumpen die handel.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 22:18

Ailill schreef:
Herkenbaar, hier ook een flapuit en open boek, dat erken ik ook. Maar het was ook wel een beetje nerveus zijn vanuit mij, en daardoor een beetje een flapuit. Ik blijf het een interessant proces vinden, maar soms zou enige logica wel prettig zijn.

Wat berdien al zo goed verwoordde, dat is gewoon wie je bent. Take it or leave it toch? Volgens mij ben jij ook geen 16 meer en met een beetje mazzel ken je jezelf toch nu een stuk beter. Laat je niet onzeker maken door zoiets (hoe moeilijk/ verleidelijk en herkenbaar met een dating app dat ook is :') ). We zijn allemaal absolutly fabulous op onze eigen manier, als een date dat niet ziet dan past het gewoon niet :evaw:

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 22:21

Ik ben het helemaal met Rytir eens. Als hij nu al zo moeilijk doet over zoiets kleins (want wees eerlijk, dat is het toch wel) is hij niet de juiste persoon voor jou. Je bent té leuk om jezelf de rest van je leven te moeten inhouden voor een of andere flapdrol (even heel makkelijk gezegd.) :D

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 09:33

Och, sommige mensen zijn gewoon onlogisch. Kreeg laatst de vraag wat voor muziek ik luister; nou ja mijn muzieksmaak is simpel gezegd breed en onlogisch maar veelal wat harder dan de smaak van de meeste mensen :P

Bam, verwijderd. :o? Geeft je toch veel vertrouwen als dat is wat je krijgt als je eerlijk antwoord geeft :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 10:30

Shaggy09 schreef:
ReadTheRulez schreef:

Heb ook zo'n iemand gehad maar ben er wel daadwerkelijk mee gaan daten omdat ik daarna pas erachter kwam dat het een narcist was. Zo snel mogelijk dumpen die handel.
Ik herken wel wat je zegt, ik moet ook heel eerlijk toegeven dat het heel kort door mijn hoofd is gegaan. Aan de andere kant, hoor ik het mensen tegenwoordig wel heel vaak roepen dat iemand een narcist is. Ik zeg niet dat dit nooit het geval is, maar altijd wel betwijfel ik.