Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Been a serial monogamist and I'm serious that I don't miss
The argumеnts or checkin' in at midnight
So tell me if it's okay now
To take off your clothes but by morning I won't try to hold you
Promise I won't call you later, try to get to know you
Lins_Vetra schreef:Nikass schreef:Ik heb een nieuwe mobiele telefoon (toestel) zelfde sim die ik al jaren gebruik.
Nu kan ik via mijn nieuwe toestel niet meer casten naar de tv. Waar gaat het mis?
Ik heb al gekeken naar wat je volgens de Google helpfunctie moet doen, maar kom er niet uit.
Edit: hij vraagt ook om een code van vier cijfers. Waar vind ik die?
Die pincode vind je in je Google Home app:
1. Maak op je telefoon verbinding met hetzelfde wifi-netwerk als je Chromecast.
2. Open de Google Home-app Google Home-app.
3. Tik op je apparaat en dan Instellingen en dan Herkenning en delen en dan Gastmodus.
4. De pincode staat onder Aan.
xSCWx schreef:Ja dat is denk ik de juiste vertaling, maar ik denk dat deze band het gebruikt als "grappige" benaming voor one-night stands.Citaat:Been a serial monogamist and I'm serious that I don't miss
The argumеnts or checkin' in at midnight
So tell me if it's okay now
To take off your clothes but by morning I won't try to hold you
Promise I won't call you later, try to get to know you
Zoals te lezen in de tekst: ik heb meerdere relaties gehad en serieus ik mis niet de discussie of het 's nachts checken. Zeg me, is het oké als ik je kleren uit doe maar ik hou je niet vast in de ochtend en ik bel je later niet om je te leren kennen. Klinkt mij toch als een one-night stand
Wyb_ster schreef:Weet iemand hier toevallig of het mogelijk is om ergens (op internet) te vinden welke bedrijven (of een bepaald bedrijf) een milieuvergunning heeft?
Captain schreef:Ik denk vanwege de gezondheidsproblemen en het doorfokken. Er zijn immers rassen die niet meer op de natuurlijke manier kunnen dekken en/of bevallen en met KI blijf je die rassen alsnog in stand houden, terwijl ze nu in theorie zouden uitsterven.Eerste hondenfokker berispt voor illegale kunstmatige inseminatie - https://nos.nl/l/2381576
Waarom is KI bij gezelschapsdieren verboden maar bij paarden niet? Oprechte vraag..
Jolien87 schreef:Kookaburra schreef:Onder het mom, durf te vragen: Iemand die een korte en zo simpel mogelijke uitleg heeft over de situatie in Palestina?
'T is küt.
Wyb_ster schreef:Weet iemand hier toevallig of het mogelijk is om ergens (op internet) te vinden welke bedrijven (of een bepaald bedrijf) een milieuvergunning heeft?
Roodvos schreef:Wyb_ster schreef:Weet iemand hier toevallig of het mogelijk is om ergens (op internet) te vinden welke bedrijven (of een bepaald bedrijf) een milieuvergunning heeft?
Dat heet tegenwoordig een Omgevingsvergunning.
Veel bedrijven vallen onder de categorie A of B en daarmee onder de algemene bepaling van het Activiteitenbesluit milieubeheer en de Activiteitenregeling milieubeheer.
Dan is er nog de cat. C bedrijven, die hebben een Omgevingsvergunning met maatwerkvoorschriften, maar vallen voor een deel van de activiteiten vaak ook onder de voorschriften van het Activiteitenbesluit en de Activiteitenregeling.
Een Omgevingsvergunning is openbare informatie, en kan je met een WOB-verzoek opvragen bij de gemeente of provincie. Het kan wel zijn dat daar kosten aan verbonden zijn, en er kan beoordeeld worden of je belanghebbende bent.