De reacties er onder op FB getuigen van weinig inzicht in humor. Mensen die echt zeggen: ja maar een kind is toch veel meer werk en moeder zijn is zwaar
Britta31
Ik las net in de telegraaf dat ouders van een basisschool hun kinderen airco's en waaiers mee gaven naar school voor de warmte.Wat is dat voor een onzin.
Vlinder heeft frisse lucht nodig om te kunnen vliegen, logisch toch
Shaggy09
Geplaatst: 26-08-19 12:29
Britta31 schreef:
Ik las net in de telegraaf dat ouders van een basisschool hun kinderen airco's en waaiers mee gaven naar school voor de warmte.Wat is dat voor een onzin.
Huh, dat is toch niet super gek ofzo? Het is dik 30 graden. Als je dan geen airco of waaier in een klaslokaal hebt smelt je weg.
Wij hadden het vroeger toch ook niet.Kan niet herinneren dat ik een half uur op de fiets zat naar de basischool met een airco achterop.Nu gaan er natuurlijk ook ouders klagen dat vlinder in de tocht en kou zit.
Nou, ik weet nog wel dat wij in groep 8 een bloedhete zomer hadden en de meester alleen op zichzelf een ventilatortje had gericht, en wij gingen ondertussen allemaal kapot van de hitte in dat benauwde lokaal, verschrikkelijk. Had het heel fijn gevonden als ze dan hadden gezegd neem je eigen ventilator maar mee.
Overigens was mijn basisschool gewoon hier in het dorp dus niemand hoefde een halfuur te fietsen met zo'n ding op de bagagedrager.