Ik heb sinds gisteren geen date meer maar een vriend
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als ik het leuk heb met iemand is hij welkom, vinden ze alleen maar gezellig.
voelt wel beetje gek weer na zo’n lange tijd 
Gewoon kijken wat het brengt. Rustig an en de tijd nemen.
Lijkt erop dat best veel beetje tot rust gekomen zijn en of nu gewoon naamloos genieten of aan de opbouw zijn naar een "echte" relatie.
zijn maar gestopt met verdedigen of uitleg. Zinloos.
maakt ook niks uit welke naam eraan hangt.
was eeh wat apart zeg maar. Daarna volgde vrij rap collegas van hem vrienden enz. Gv wilde op gegeven moment wel keer mee naar mijn vader. Met honden en zijn hond (fijne binnenkomer) liep naar een van de planten en ging daar vrolijk tegen staan plassen oeps. En mijn zus ontmoet vlak voor overlijden van mijn zwager en rest van mijn (beetje gestoorde
verderweg ) tantes en ooms die al bleven uithoren en zo op crematie van mijn zwager. Ook een fijne locatie zeg maar voor een stel aartsnieuwsierige uithorende vooral dames.
Met een beetje geluk zijn het al pubers, maar of dat nou geluk is
Daarbij, als ik soms hoor wat vaders aan alimentatie moeten betalen
Hoeveel ruimte is er dan nog om samen leuke dingen te doen? Ik vind dat gewoon wel belangrijk 
karuna schreef:Dat is heel goed vragen hoe en wat en je twijfels ook op tafel leggen. Wie weet valt het mee kwa allimentatie, tijd enz, en maak je je nu zorgen om misschien niks. Alleen vragen en er over praten geeft duidelijkheid

Ik had ook eens een match met man met 3 kinderen van 2 vrouwen, dat vond ik sowieso teveel van het goede
Relaxed schreef:Leeftijd van de kinderen verschilt zeker, maar in mijn leeftijdscategorie heb ik met een beetje pech nog kinderen in de luiersMet een beetje geluk zijn het al pubers, maar of dat nou geluk is
Daarbij, als ik soms hoor wat vaders aan alimentatie moeten betalen
Hoeveel ruimte is er dan nog om samen leuke dingen te doen? Ik vind dat gewoon wel belangrijk
Idd Sophie, ik denk ook dat hierdoor de twijfel bij laatste date zat. Hij heeft er meerdere keren naar gevraagd, hoe ik het vond en ik liet het steeds een beetje in het midden. Zijn kinderen waren 5 en 10