Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 10:50

Ik zoek een bakje dat precies groot genoeg is om een aantal crackers mee te nemen. :+ Alle bakjes die ik thuis heb, past net niet of is veel te groot dus dan breken ze alsnog onderweg. Of ik moet de halve verpakking mee nemen zodat het bakje alsnog vol zit maar dat neemt weer zoveel ruimte in.
Om specifiek te zijn: de WASA lichtgewicht crackers, stuk of 6 ofzo. Ik weet dat WASA van die meeneem bakjes heeft maar krijg ze niet gevonden.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 14:49

Ik zou heel graag willen weten welk paard dit is.
Ik neem aan hengst, KWPN springgefokt.
Is iemand handig met google eye of dergelijke dingen of herkent iemand het paard?

Afbeelding

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 14:50

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 15:01

Nyaleti schreef:
Ik zoek een bakje dat precies groot genoeg is om een aantal crackers mee te nemen. :+ Alle bakjes die ik thuis heb, past net niet of is veel te groot dus dan breken ze alsnog onderweg. Of ik moet de halve verpakking mee nemen zodat het bakje alsnog vol zit maar dat neemt weer zoveel ruimte in.
Om specifiek te zijn: de WASA lichtgewicht crackers, stuk of 6 ofzo. Ik weet dat WASA van die meeneem bakjes heeft maar krijg ze niet gevonden.

En gewoon het volle pak meenemen naar je werk en daar uit halen als je gaat eten?

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 15:08

Dank je DP!

Ik dacht kwpn omdat Perplexity AI met die foto kwam in mijn zoektocht naar mogelijke schimmel(verervende) kwpn springpaard hengsten die in 2012 dekten :? AI spoort niet. Nu snap ik waarom ik nergens een hit kreeg op deze foto met ‘KWPN’ erbij |o

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 15:33

Ik vond het al geen kwpn-er :)

Maar ai kwam gewoon direct met deze als visuele overeenkomst uit.
Ook nog wat andere, maar deze ook.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 15:37

Alja schreef:
Nyaleti schreef:

En gewoon het volle pak meenemen naar je werk en daar uit halen als je gaat eten?

Moet ik ook een bak voor hebben want zit in een papieren verpakking :+
Maar nee liever niet, sjouw al zoveel mee.

prompter

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 15:44

Ik heb er ooit eentje gekocht van Tupperware Nyaleti, misschien is die nog ergens te koop? Was speciaal voor knäckebröd.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 17:29

Als ik Google op Wasa Meeneembakjes zie ik er heel veel.

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 00:18

Ik zoek van die simpele druklampjes maar dan oplaadbaar. Echt fysiek in te drukken. Niet met een klein touch knopje en dat ie eerst nog van kleur of sterkte wisselt. Echt gewoon boem aan of uit en dus op te laden, niet op batterijen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 16:01

Ok, ik zoek zoiets: https://www.temu.com/nl/1st-kunstmatig- ... gr9jmcpxd2

Maar dan minimaal 1.60 hoog en met pinnen die ik in de grond (tuin) kan zetten. :+
En dan een aantal panelen om de tuin tijdelijk af te zetten. Als ze te koppelen zijn is dat ook fijn. Die ik dus makkelijk kan neerzetten en afbreken. Het staat er niet permanent.

Ik wil die zodat mijn katten los in de tuin kunnen. Het is een voortuin en die mag ik dus niet omheinen met een schutting. En op deze manier kunnen ze wel even los en heeft het een mooie achtergrond voor foto's. :D

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:49

Ik zoek een soort walkie talkie met licht? Ik werk in een winkel en de eigenaar is soms administratie doen oid, dan is hij op het kantoortje. Als ik hem moet roepen bij drukte, moet ik even uit de winkel weg. Liefst zou ik een soort drukknop hebben en dat er dan bij hem een lichtje gaat branden, of een belletje rinkelt. Kan natuurlijk bellen met de telefoon, maar unlocken, zoeken en op een plek met weinig bereik...

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:51

een deurbel, draadloos?
Dan rinkelt er bij hem een belletje :D

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:07

:))

Inderdaad een draadloze deurbel. Werkt perfect.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:16

Oh, dat is wel een goeie! Thnx :Y). Ik ga het morgen eens voorstellen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:21

Niet vergeten regelmatig op te laden, anders kun je drukken tot je een ons weegt. :')

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:22

Proberen er een gewoonte van te maken om hem eind van de dag in de lader te gooien. Maar, goeie tip!

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:19

Nyaleti schreef:

Ik vervoer mijn 2 wasa crackers met frambozen erop in die bakjes die bij de albert heijn in actie geweest zijn. Groene deksel, met zo'n soort ventiel in de deksel die je vacuum kan zuigen (doe ik nooit). Dat past goed!