Om specifiek te zijn: de WASA lichtgewicht crackers, stuk of 6 ofzo. Ik weet dat WASA van die meeneem bakjes heeft maar krijg ze niet gevonden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marigold schreef:Ik zou heel graag willen weten welk paard dit is.
Ik neem aan hengst, KWPN springgefokt.
Is iemand handig met google eye of dergelijke dingen of herkent iemand het paard?
[ Afbeelding ]
Nyaleti schreef:Ik zoek een bakje dat precies groot genoeg is om een aantal crackers mee te nemen.Alle bakjes die ik thuis heb, past net niet of is veel te groot dus dan breken ze alsnog onderweg. Of ik moet de halve verpakking mee nemen zodat het bakje alsnog vol zit maar dat neemt weer zoveel ruimte in.
Om specifiek te zijn: de WASA lichtgewicht crackers, stuk of 6 ofzo. Ik weet dat WASA van die meeneem bakjes heeft maar krijg ze niet gevonden.
Alja schreef:Nyaleti schreef:Ik zoek een bakje dat precies groot genoeg is om een aantal crackers mee te nemen.Alle bakjes die ik thuis heb, past net niet of is veel te groot dus dan breken ze alsnog onderweg. Of ik moet de halve verpakking mee nemen zodat het bakje alsnog vol zit maar dat neemt weer zoveel ruimte in.
En gewoon het volle pak meenemen naar je werk en daar uit halen als je gaat eten?
Nyaleti schreef:Ik zoek een bakje dat precies groot genoeg is om een aantal crackers mee te nemen.Alle bakjes die ik thuis heb, past net niet of is veel te groot dus dan breken ze alsnog onderweg. Of ik moet de halve verpakking mee nemen zodat het bakje alsnog vol zit maar dat neemt weer zoveel ruimte in.