Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 16:24

Senks! Ja klopt, die hoort bij de hele serie oker/cognac nu :P

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 16:24

Ik bespeur een thema :)

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 16:25

Staat leuk zo hoor Lautje! ze kunnen in ergere kleren naar de geiten lijkt me ;)

Iemand zocht hier nog een grijze biker jeans toch? Bij de Zara hebben ze een leuke. mocht hem niet kopen nu maar ik denk dat hij ergens in de aankomende maanden alsnog gehaald gaat worden :')

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 17:12

Mooie kleurtjes pmarena!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 18:31

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 19:24

@dani: bij de Zara hebben ze ook een tuinbroekje mer ruffles zag ik vandaag!

Afbeelding

Hier de bestellingen binnen. Erg blij met de spijkerbroekjes. Verder heeft Zara weer veeeeeeel te veel leuks. Rode shirtje met dino en groene broekje ook maar gehaald toen ik mijn pakketje gingen ophalen vanmiddag.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 20:40

Hihi, okergeel is populair dit jaar *D Maar mooi hoor, hier ook een favoriete kleur.

Ik was vandaag even in de Sissy Boy, ik mag niets kopen, moest echt mijn handen in mijn zakken houden, er hing veel leuks.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 20:43

caro29 schreef:
Ik koop nooit wat bij h&m maar hoe valt de salopette. Hij is er alleen in. 80 en twijfel of ik dat moet doen of moet zoeken naar een 86
http://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0530483002.html

Oot heeft deze ook, toevallig vandaag aan. Ik vind hem ruim vallen. Ik zal morgen trouwens eerst de maat checken. Is wel een fijn ding!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 21:40

Hij is uitverkocht. Morgen maar even bij h&m in de winkel kijken. Stomme is dat ik in de winkel niks leuks zie

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 02:44

Okergeel is toevallig de herfstkleur van dit jaar :D Ik vind het ook een erg mooie kleur
van sissyboy koop ik niks, vind de merknaam echt 3x niks of hij moet er niet op staan :')

@ MIR, van welk merk zijn die broekjes?

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 04:34

Hier valt H&M ook ruim. Erg ruim zelf.

Okergeel kan R niet hebben daar is ze veel te bleek voor.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 07:59

AaronYve schreef:
Okergeel is toevallig de herfstkleur van dit jaar :D Ik vind het ook een erg mooie kleur
van sissyboy koop ik niks, vind de merknaam echt 3x niks of hij moet er niet op staan :')

@ MIR, van welk merk zijn die broekjes?

De spijkerbroekjes zijn van Name it. Waren bij kleertjes in de sale, ps iets van 12/14 euro oid.

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:04

Goedemorgen sorry dat ik even kom binnenvallen. Ik had via marktplaats de teckel longsleeve van mini rodini gekocht in maat 80/86. Helaas is dit er eentje die te heet gewassen is, en stuk korter dan een maat 80. Weten jullie of deze nog ergens uit te halen zijn, of is er hier iemand die deze misschien wilt verkopen?

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:27

Oh dat is zo het nadeel van mp hè! Zo ben ik ook eens goed genept bij 1 verkoopster waar ik meerdere dingen bestelde

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:42

Ah, das altijd balen via MP.. Ik zit te wachten op een vest van Noppies wat wel zeker verzonden is, maar kwijt... verzonden met UPS, die hebben geregistreerd dat het pakje bij het afhaalpunt is binnen gekomen, alleen het afhaalpunt heeft mijn pakje niet... Blijft een risico helaas.

Vraagje, kan deze legging voor een jongen?
https://www.kixx-online.nl/carlijnq-leg ... r=carlijn&

Ik vind hem zo leuk.. dacht met een zwart shirt, rode sokken en zwarte sneakers?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-18 08:58

Okergeel was vorig heel erg de kleur. Zie zelf nu veel meer groen.

Teckels mini rodini isbijna nergens te krijgen. Ik zoek ook nog alles af, maar iedereen zoekt het.

Nymeria ik vind het prima kunnen voor een jongen! Mooi met groen of zwart met rood idd.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 09:05

Oker geel, mosgroen, dieprood allemaal kleuren die nu ook weer in de wintercollecties zitten. Ik ben er blij mee. Gister met een leuk geel truitje in mijn handen gestaan maar die gaat tzt samen met de grijze biker jeans gekocht worden denk ik.

Jewey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 09:27

brudoe schreef:
Goedemorgen sorry dat ik even kom binnenvallen. Ik had via marktplaats de teckel longsleeve van mini rodini gekocht in maat 80/86. Helaas is dit er eentje die te heet gewassen is, en stuk korter dan een maat 80. Weten jullie of deze nog ergens uit te halen zijn, of is er hier iemand die deze misschien wilt verkopen?

En nog iemand die weer komt binnenvallen. Ik heb dit shirt deze week ook via mp binnengekregen in deze maat. Ik moet hem nog passen. Welke maat heeft jouw kind?

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 09:39

Nymeria schreef:
Ah, das altijd balen via MP.. Ik zit te wachten op een vest van Noppies wat wel zeker verzonden is, maar kwijt... verzonden met UPS, die hebben geregistreerd dat het pakje bij het afhaalpunt is binnen gekomen, alleen het afhaalpunt heeft mijn pakje niet... Blijft een risico helaas.

Vraagje, kan deze legging voor een jongen?
https://www.kixx-online.nl/carlijnq-leg ... r=carlijn&

Ik vind hem zo leuk.. dacht met een zwart shirt, rode sokken en zwarte sneakers?

Mijn ding is het niet maar als jij het leuk vind. Who cares :j

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:01

Jewey schreef:
brudoe schreef:

En nog iemand die weer komt binnenvallen. Ik heb dit shirt deze week ook via mp binnengekregen in deze maat. Ik moet hem nog passen. Welke maat heeft jouw kind?

Joep gaat nu langzaam 86 in. Sommige dingen van 80 passen nog, maar meeste is al 86 in truitjes.

Jewey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:29

brudoe schreef:
Jewey schreef:

Joep gaat nu langzaam 86 in. Sommige dingen van 80 passen nog, maar meeste is al 86 in truitjes.

Ah, dat helpt niet. Wij zitten in precies dezelfde maat/fase.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:07

Leuk MIR, vooral die salopette en het shirtje daarboven, wat is dat? :)

Wat er in de mode is interesseert mij echt geen fluit, maar ik ben wel blij dat nu toevallig wat ik mooi vind, in de mode is :D Dus inslaan die mooie warme kleuren geel en bruin nu het makkelijker te vinden is +:)+

Wat zijn jullie favoriete kleuren voor je kind?

Hier hebben we voornamelijk blauw, oranje, geel, bruin en groen.
En dan wat lichte en donkere jeans en (donker)grijs erbij :)

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:25

Tuinbroekje en shirtje met huisjes is (ook) van Zara.

Ik heb niet echt favoriete kleuren voor hem, vind veel leuk staan al koop ik eigenlijk geen echt beige oid. Ik gok dat hij daar heel flets van wordt. Ik heb zelf een blauw en streepjes verslaving, maar ik zorg er nu wel voor dat er ook andere dingen in de kast hangen, zodat er wat gevarieerd kan worden qua kleur. Hele felle kleuren koop ik zelf eigenlijk nooit maar laats iets gekregen en dat stond eigenlijk wel heel leuk op zn spijkerbroekje en mini conversejes.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:35

Hier ook niet echt favoriete kleuren, alleen lichtgrijs of beige staat hem niet. Is ie te wit voor.
@brudoe: er is ook een mini rodini verkoopgroep op facebook, misschien kun je een oproepje plaatsen?

Hier een fijne bestelling geplaatst net:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En recent dit nog aangeschaft:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nog wel een aantal items op mijn wishlist, waaronder de nOeser legging met wombats van de nieuwe wintercollectie. Kixx heeft een deel online staan, maar helaas zit ie er niet bij. Hopelijk krijgt een van de andere webshops hem binnen. Vanwege het eerdere faillissement wordt niet alles uitgeleverd, dus afwachten. Moet nu nog een van de outfits uitkiezen voor zijn verjaardag en voor zijn verjaardagsfeestje :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:41

Kan nergens wat van N0eser voor de winter vinden. Heb je een linkje?