Hier kan je goed zien waar het vooral waait. Rond buien zijn uitschieters mogelijk.
Wij reden net met de trein een bui in (Twente) en toen begon die toch aardig te wiebelen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vind wind eigenlijk niet erg, maar die regen daar baal ik wel echt van..
https://www.nu.nl/260288/video/spectacu ... redirect=1
ikheetesmee schreef:Hoe staat het met de voorspellingen van sneeuw en dergelijke? Kunnen we echt sneeuw verwachten? En veel?
(die het heeft over 'mijn collegameteorologen, maar die gast heeft niet eens een opleiding tot meteorologie
). Sorry, ik wil niet teveel zwart praten over iemand, maar ik word er giftig van als iemand zich voordoet als weerkundige en kuluitspraken doet die dus vaak niet uit komen. Daardoor gaan mensen zeggen 'zie je wel, die weermensen kun je niet van op aan' etc, terwijl als je goed kijkt naar de echte weerberichten, het vaak beter klopt dan we denken

DewiRox schreef:Dames, heeft een van jullie een beetje een idee van de huidige situatie in Oostenrijk? Of is sneeuw toch wel een ander 'vakgebied'? Wij gaan woensdagavond rijden naar Mallnitz, voorbij Salzburg. Nu is het voor mij de eerste keer wintersport, dus geen idee wat ik ervan kan verwachten. Ik ga met een groep vriendinnen en ondanks dat de meeste het gewoon zien zitten om te gaan, heb ik een klein beetje mijn twijfels. Helemaal over de berichten dat veel wegen rond dat gebied zijn afgesloten.