Bubblewrap schreef:Jongens van een jaar of 14 die om 7:40 uur met hun speakers, gekoppeld aan de telefoon, muziek draaien. En nee. Het is geen goede muziek
Hoeveel jongens van 14 zijn er die wel goede muziek draaien?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:Dit.
[ [url=m/VlFUO7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bnet schreef:Ik werkte al tot laat vandaag (18.30) en toen ik naar huis wilde gaan zag ik dat er geen treinen reden tussen Boxtel en uh, zo ongeveer alle mogelijke richtingen vanuit daar.
Ik ben dus maar met mijn begeleider iets gaan eten, hij moest naar Utrecht vanaf Eindhoven en zat dus in hetzelfde schuitje.
Sta nu eindelijk in een trein, hopelijk snel thuis!
Bubblewrap schreef:Jolien87 schreef:Dit.
[ [url=m/VlFUO7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog 'makkelijk' gekomen waar je heen moest?
Ik denk dat karma mij heeft gehoord. Vandaag 2 treinen op mijn route. Vanochtend zei ik in de tweede trein: 'de eerste vind ik fijner. Is een stukje stiller.'
Zonet ben ik weer overgestapt tijdens de terugreis. Vanuit de luidere trein naar destille. Althans, dat dacht ik. ZuchtLuide piep in de trein, al kan ik het geluid niet thuisbrengen. Heel gek!
Vjestagirl schreef:Bnet schreef:Ik werkte al tot laat vandaag (18.30) en toen ik naar huis wilde gaan zag ik dat er geen treinen reden tussen Boxtel en uh, zo ongeveer alle mogelijke richtingen vanuit daar.
Ik ben dus maar met mijn begeleider iets gaan eten, hij moest naar Utrecht vanaf Eindhoven en zat dus in hetzelfde schuitje.
Ja klopt, er was iemand voor gesprongen.
Vjestagirl schreef:Bnet schreef:Ik werkte al tot laat vandaag (18.30) en toen ik naar huis wilde gaan zag ik dat er geen treinen reden tussen Boxtel en uh, zo ongeveer alle mogelijke richtingen vanuit daar.
Ja klopt, er was iemand voor gesprongen.
friendly schreef:Ik vind sowieso die mensen irritant die mijn ov willen zien “voor onderzoek”, zijn dat die IPSOS? Vind eigenlijk dat alleen ns conducteurs mijn ov hoeven te zien. Mag je weigeren je ov te tonen?
friendly schreef:Aha. Maar als ze zich wel kenbaar maken mag je ze ook weigeren dus? Als ze niet herkenbaar zijn als zijnde conducteur snap ik sowieso dat je niet je ov wilt laten zien. Dat is net alsof je een willekeurige reiziger vraagt om z’n ov te laten zien.
friendly schreef:Aha. Maar als ze zich wel kenbaar maken mag je ze ook weigeren dus? Als ze niet herkenbaar zijn als zijnde conducteur snap ik sowieso dat je niet je ov wilt laten zien. Dat is net alsof je een willekeurige reiziger vraagt om z’n ov te laten zien.
Ladybird schreef:Sws vind ik het onzin. NS kan prima zelf onderzoek doen, want je moet overal in en uit checken.