Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ScarOfWars

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 22:41

Aan dat ik een filmpje op FaceBook voorbij zag komen over massages... Ik heb nu heel erg zin in een massage..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 06:59

Mijn vriend die per ongeluk (?) de wekker om 4uur zette en die een uur af liet gaan, en Ik ben dan dus gelijk een Uur wakker. Vervolgens weer om 5:15 gezet maar die moest hij uitzetten van mij. En toen weer om 6uur terwijl hij pas 6:20 uit bed ging en dat is mijn normale wekker-tijd. Hij had dus helemaal geen wekker hoeven te zetten zoals ik die avond al had gezegd. :+

Heerlijk, dagje van 7 tot 17 van huis met 5 uur slaap. :z

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 10:27

Zoals het nu vermeld staat heeft mijn pakket nog een dag vertraging zit er nu serieus over na te denken om maar gewoon teveel te gaan betalen voor krabpaal, maar wel een die ik zo op kan halen. Kan huidig pakket direct retour afzender dit was de eerste en enigste keer dat ik wat bestel bij zooplus. _-:( _-:(

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 11:02

Dat we vannacht onze pinpassen vergeten waren waardoor we niet met de taxi konden en een uur terug moesten lopen na het uitgaan. Mn voeten zitten nu onder de blaren :=

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 18:56

Dat mijn ex en een vriend van hem (maar ook van mij, ben al 15 jaar bevriend met deze persoon) vandaag super banketstaaf deden op het werk, en toen we om 15 uur vrij waren, mij boven gingen beschuldigen van passief agressief gedrag richting mijn ex.
Ja, wil wat wil je. Heb drie uur lang lief gedaan maar als ik dan alleen maar arrogante reacties van hem krijg en meneer zelf zijn afdeling er hartstikke slordig bij heeft liggen, krijgt hij van mij een opmerking dat hij z'n bende op moet ruimen...

Vervolgens app'te mams ook nog dat van m'n auto de achterassen kapot zijn. Lekker dan...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 21:56

Mensen die "het uier" typen.

Het is "de uier" dames. DE.

:')

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 21:59

xPabloBokt schreef:

Het klinkt in mijn oren 10 keer beter.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 22:04

Eigenlijk niet geheel verbazend meer maar geen pakket gehad wegens verkeerd gesorteerd nu. :')

Als ik nu morgen niet krijg dan hoeven ze het niet meer mee aan te komen, want dan heb ik al wat anders geregeld. :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 22:06

SavannahNx schreef:
xPabloBokt schreef:

Het klinkt in mijn oren 10 keer beter.

Het is toch echt de :j net even opgezocht :')

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 22:17

Zoiezo (:+) mensen die verkeerde spelling of grammatica gebruiken, vind ik ontzettend irritant haha. Echt gekke vormen soms haha

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 22:22

Mezelf. Ik weet niet wat ik heb vanavond, maar ik erger me echt overal aan en gedraag me daardoor gruwelijk irritant.
En mijn man die maar niet lijkt te beseffen dat hij mij gewoon met rust moet laten. En dan bedoel ik ook echt met rust laten. Niks zeggen, niks vragen, niks doen. En ook niet irritant tegen de hond praten.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 22:33

theadora99 schreef:
Zoiezo (:+) mensen die verkeerde spelling of grammatica gebruiken, vind ik ontzettend irritant haha. Echt gekke vormen soms haha

Sowieso.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 23:21

Steeph schreef:
theadora99 schreef:

Sowieso.

_/-\o_ :j :')

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 23:36

Nou inderdaad, vooral "wilt" i.p.v. wil zie je overal voorbij komen de laatste tijd, dat ziet er zo knullig uit! ("de bruidegom wilt de ring om de bruid haar vinger doen" zag ik vandaag bijvoorbeeld voorbij komen |( )

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 23:42

flappie28 schreef:
Nou inderdaad, vooral "wilt" i.p.v. wil zie je overal voorbij komen de laatste tijd, dat ziet er zo knullig uit! ("de bruidegom wilt de ring om de bruid haar vinger doen" zag ik vandaag bijvoorbeeld voorbij komen |( )

Dankjewel!!! Nog iemand die dit ziet! _/-\o_

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 23:54

Dat er iemand met vieze paarden laarzen door het huis is gestampt.Ook boven.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 23:55

Steeph schreef:
flappie28 schreef:

Dankjewel!!! Nog iemand die dit ziet! _/-\o_

haha, heb wel het idee dat het een bepaalde leeftijdscategorie is die het doet, dus misschien waren ze "vroeger" op school strenger :P (het erge is dat ik niet eens meer lees wat er echt staat als ik die "t" achter wil zie staan als hij er niet hoort)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 05:41

flappie28 schreef:

_O_

Aan dat ik veel te vroeg op het werk ben en dat ik nog niet naar binnen kan, maar ook nergens fatsoenlijk even kan zitten omdat alles nat is geregend -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 06:39

Oh herkenbaar! Deze week een soort van verhaal gelezen. Was van een bevriend koppel dat gaat trouwen. Het verhaal ging dus over hoe ze elkaar leerden kennen. Alles, maar echt alles, was ik spreektaal getypt. Dus een voorbeeldje: Da vonde we leuk. En als of ‘t nog nie genoeg was.

Aaargh. Ik heb nog nooit zo traag gelezen om alles te begrijpen.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 08:44

Zenuwen voor mijn 1e motorrijles zometeen... weinig geslapen er door

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 08:53

Oh wat leuk, succes! Helemaal geen stress hebben joh, je gaat verschieten hoe makkelijk het gaat :D

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 09:00

Steeph schreef:
theadora99 schreef:

Sowieso.

Daarom stond de smiley er maar hij had het niet gedaan haha. Had gisteren al 5 mensen die zoiezo typten, dat was de grap zegmaar :+

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 09:19

Dat ik tot nu toe de enige ben op 't werk.. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 09:48

Gek geworden pakket gaat nu 3 april worden goede grap, maar die mag direct terug naar afzender. _O- _O- _O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 10:14

Dat onze dochter in mijn naam een e mail heeft gestuurd naar de verzuimcoordinator.Maar ook nog met 3 grote taalfouten erin. -O-