Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 14:24

Stille meelezer hier, werkt erg verslavend dit topic :)

Wat vinden jullie van deze set ?

Afbeelding

Doubtless

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 14:38

Leuk!

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 14:48

Leuk Milka!

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 15:25

Mijn moeder vind mijn stijl over het algemeen wel leuk omdat het zo eigen is, maar die vond ze ook niet echt geweldig omdat het haar aan SM deed denken _O- Maar een paar dagen daarvoor was ik naar de Primark geweest en dat heb ik zelf betaald, dus ze vond het niet zo'n probleem dat zij dan betaalde. Bovendien kreeg ik toch nog iets voor het halen van mijn Cambridge :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 15:35

Ow meiden, ik heb echt een groot probleem :')
Ik ben dat formulier kwijt wat altijd bij een h&m pakket zit om terug te sturen. En normaal zou ik eventjes mailen, maar het is nu al 3 weken geleden..
En het is echt een pakket met meer dan 100 euro. Bah, ik baal er van zeg.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 15:46

Kan je het toch niet proberen om even te bellen/mailen??
Las volgens mij in een bericht van Roos, dat zij haar pakketten ook wel eens wat later terugstuurt... :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 15:55

kan je dat formulier niet printen op de site van H&M? Bij sommige sites krijg je dat mee met je pakket, maar kan je het ook downloaden van de website. Misschien in je winkelmandje of bij je bestellingen in je profiel?

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 16:27

Hier is ook iets onderweg:

Afbeelding

*\o/*

Anoniem

Varekaj schreef:
kan je dat formulier niet printen op de site van H&M? Bij sommige sites krijg je dat mee met je pakket, maar kan je het ook downloaden van de website. Misschien in je winkelmandje of bij je bestellingen in je profiel?

Nee, dat doet h&m niet.

Ik zou toch even bellen hoor..

Anoniem

Laurie schreef:

[ Afbeelding ]

*\o/*

Leuk! :D

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 16:41

Oh nee he -O- ik zat over mijn krediet heen (laatst een hele grote bestelling gedaan bij H&M in de sale waarvan ongeveer alles terug is maar het retour nog niet is verwerkt) en vanmiddag toen ik er niet was zijn ze aan de deur gekomen met mijn H&M pakket, maar er moest dus een deel betaald worden, heeft mijn moeder gedacht dat het een foutje was en het pakket geweigerd. Gelukkig konden ze bij H&M ongeveer alles wel opnieuw bestellen maar das wel weer een week extra wachten. So close haha!

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 17:16

Laurie schreef:

[ Afbeelding ]

*\o/*

Leuk! Het linkse shirtje heb ik ook. Fijn stofje. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 17:25

Mijn h&m bestelling gaat helemaal retour, moet echt stoppen met bestellen bij h&m want het valt tegenwoordig super vaak echt tegen. :+

Weet iemand of je de verzendkosten blijft betalen als je alles terugstuurt? Als ik alles had gehouden, had ik 36 euro of zo moeten betalen inclusief verzendkosten. Moet ik nu dan nog gewoon die 4,90 wel betalen? Anders maak ik dat zo gelijk even over, anders vergeet ik dat weer. :')

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 17:37

Afbeelding
Vond deze wel van toepassing in dit topic :=

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 17:40

Rebeccaa schreef:
Mijn h&m bestelling gaat helemaal retour, moet echt stoppen met bestellen bij h&m want het valt tegenwoordig super vaak echt tegen. :+

Weet iemand of je de verzendkosten blijft betalen als je alles terugstuurt? Als ik alles had gehouden, had ik 36 euro of zo moeten betalen inclusief verzendkosten. Moet ik nu dan nog gewoon die 4,90 wel betalen? Anders maak ik dat zo gelijk even over, anders vergeet ik dat weer. :')

Als je alles terugstuurt hoef je (als het goed is bij geen enkele winkel) geen verzendkosten te betalen. Alleen die 1,- retourkosten. 8-)

H&M vind ik ook vaak tegenvallen, dus ik bestel daar niet meer zoveel. Soms kan ik het alleen niet laten, in hun winkels kan ik nooit vinden wat ik zoek haha.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 18:31

Edit: Laat maar, dacht dat het over de bezorgkosten ging.
Laatst bijgewerkt door _Kellyy op 10-02-15 18:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 18:40

Leuke outfit Milka!

Ik zit nu in de auto terug van stage, min H&M pakketje ligt thuis vol smart te wachten haha!

Leuke bestelling Laurie! Vind dat rechter shirtje mooi :)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 20:03

Laurie schreef:

[ Afbeelding ]

*\o/*

Waar komt dat allemaal vandaan?

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 20:14

Die super stretch skinny jeans zitten precies goed! Ze moeten nog wel 'open' breken, maar zitten zo opzich ook prima! Dat shirtje van 3 euro is van een heel dun stofje, maar zit wel heel mooi! Die bewaar ik voor de zomer, ik denk dat hij niet zoveel was beurten overleefd, als ik dat zo inschat.. Maar hij koste ook geen drol. En ik heb echt een super leuke trui erbij! Ik zal morgen wat outfit foto's maken, daar heb ik nu geen zin meer in. :=

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 20:45

Mijn H&M bestelling van gisteren is nu al aangemeld bij PostNL. Dat ben ik niet gewend van H&M! :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 20:49

CCCCC schreef:
Mijn H&M bestelling van gisteren is nu al aangemeld bij PostNL. Dat ben ik niet gewend van H&M! :=

Dat had ik ook binnen een dag, maar alsnog duurt het 4-5 dagen voor je het binnen hebt waarschijnlijk. :))

Ik heb het h&m t-shirtje ook teruggestuurd. Vond de broek die ik besteld had niks, dus dacht, ik stuur gewoon alles terug. Wil ook eigenlijk gewoon basics gaan kopen van mooie kwaliteit, dus dan viel het dunne stofje toch af. :')

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 20:51

Ik heb het ook binnen. Zo op het eerste oog best leuk. Straks even douchen en dan even passen. Maar ben bang dat het ook terug moet als ik jullie zo hoor..

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 20:54

Rebeccaa schreef:
Dat had ik ook binnen een dag, maar alsnog duurt het 4-5 dagen voor je het binnen hebt waarschijnlijk. :))

Ik heb het h&m t-shirtje ook teruggestuurd. Vond de broek die ik besteld had niks, dus dacht, ik stuur gewoon alles terug. Wil ook eigenlijk gewoon basics gaan kopen van mooie kwaliteit, dus dan viel het dunne stofje toch af. :')

We wachten rustig af!

Volgens mij zag ik jou in de trein vanmiddag, die naar schiphol van 15.27 uur. Kan dat???

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 20:58

Haha iedereen H&M pakketjes binnen vandaag.
Mijn pakketje is ook binnen en verwacht morgen nog een pakketje van themusthaves en van treasureisland
Laatst bijgewerkt door Milka op 10-02-15 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 20:58

Hahahaha ja dat zou heel goed kunnen! Excuses voor mijn hoofd op dat moment, het was veel te vroeg vroeg vanmorgen haha. :))