Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElizeVdS

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 12:37

Rechtswinkel bedoel jij Janine. Je mag mij ook altijd PBen. Ik werk bij de rechtsbijstand.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:16

ElizeVdS schreef:
Rechtswinkel bedoel jij Janine. Je mag mij ook altijd PBen. Ik werk bij de rechtsbijstand.

Lief aangeboden, maar ik laat het er bij, ze zijn heel erg mooi en heb via MP een stuk er bij weten te scoren.
Mijn moeder is al bezig om ze te vermaken, de plooien uit te leggen, van een dubbele vlinderplooi naar een enkele plooi om meer breedte te creeeren en er komt nog een bij stuk aan dat via MP er bij heb gevonden.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:29

_-:( _-:( _-:( mensen die niet lezen.
Wordt er knetter gek van.
een 12 inch zadeltje op MP leer met beugels, beugelriemen, singel, staartriem en bokriempje.
Staat duidelijk bij bieden vanaf 75 euro.
Hoeveel mails ik wel niet krijg of die voor 40 euro weg mag.

Heb ook mooie 3 in 1 beschermers met harde binnen kant, dus geen slappe dingen.
Voor 12,50 euro per set van 2 (heb maat M en L) krijg een mail 20 euro voor de maat M en L.

Ook hierbij de advertentie staat bieden vanaf 12,50 en dat ik niet reageer op mails met mindere biedingen.

Dat ook even gekopieerd en terug gestuurd.

Denk niet dat ik er nog iets van hoor.

Het 12 inch zadeltje was eigenlijk al lang verkocht.
Samen met een 15 inch zadeltje.
Van die 15 inch het geld gehad, en een week later zou ik het geld van de 12 inch krijgen.
Maar dat geld natuurlijk nooit gehad.
En ook geen reactie meer op de app.

Snap echt niet waarom mensen niet gewoon even een klein berichtje kunnen doen met dat het niet meer hoeft.

En nu ook van iemand de vraag of ik een oornetje (waar ik 2,50 voor vraag) aan alle kanten wil opmeten. Terwijl het een gewone full maat is.
Nou, nee dus.
Gaat ze eerst maar zelf meten wat ze nodig heeft.

Anders meet ik alles op, stuur de maten en krijg daarna een mail, ow dat gaat mijn shetlander niet passen als ik al een reactie krijg natuurlijk B-)

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 09:00

Ik heb wat boeken te koop.
Krijg en mail of een boek nog beschikbaar is en wat het isbn is.
Dit keurig opgezocht en direct terug gemaild.

Krijg ik een mail of het inclusief verzendkosten kan.
Ik mail terug dat de prijs exclusief verzendkosten is.
zij mailt terug dat ze dat weet maar dat ze graag inclusief verzendkosten wil.
Ik mail terug dat ik het een nette prijs vind (spliterternieuw studie boek nieuwprijs 34, ik verkoop het voor 20, verzendkosten zijn 3,45) en dat ik het zo laat, ze mag het boek ook ophalen.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 09:08

Naskapower schreef:
Ik heb wat boeken te koop.
Krijg en mail of een boek nog beschikbaar is en wat het isbn is.
Dit keurig opgezocht en direct terug gemaild.

Krijg ik een mail of het inclusief verzendkosten kan.
Ik mail terug dat de prijs exclusief verzendkosten is.
zij mailt terug dat ze dat weet maar dat ze graag inclusief verzendkosten wil.
Ik mail terug dat ik het een nette prijs vind (spliterternieuw studie boek nieuwprijs 34, ik verkoop het voor 20, verzendkosten zijn 3,45) en dat ik het zo laat, ze mag het boek ook ophalen.

dan had ik gewoon de verzendkosten er bij op geteld en dan gezegd dit is de prijs incl ;)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 12:53

Blon_D schreef:
dan had ik gewoon de verzendkosten er bij op geteld en dan gezegd dit is de prijs incl ;)

En daar nog een euro extra bij voor de extra e-mail. :')

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 13:06

Ik heb ooit iets geks mee gemaakt... had geboden op een dekje en de verkoper ging akkoord dus ze vroeg om mn adres. Ik dat gemaild en gevraagd naar haar bankgegevens.. Na een paar dagen geen reactie maar wel het dekje binnen. Ik gestuurd dat hij goed aangekomen was en nogmaals de bankgegevens gevraagd. Weer geen reactie toen nog een derde keer gemaild maar weer geen reactie. We zijn nu 3 jaar verder dus denk niet dat ik ooit nog reactie krijg...

Ook wel eens gehad dat ik een 2e hands roze qhp dressuurdekje kocht maar een nieuw blauw anky springdekje kreeg opgestuurd.. ik gemaild bleek ze de dekjes verwisseld te hebben bij het opsturen. Kreeg ik de gebruikersnaam van een bokker die mijn dekje had en moest ik het met haar maar regelen.. Zij zou onze verzendkosten betalen. Nou je raad het al wij hebben braaf de dekjes naar elkaar opgestuurd maar die verzendkosten heb ik nooit meer gezien...

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 18:17

CharxHebe schreef:
Ik heb ooit iets geks mee gemaakt... had geboden op een dekje en de verkoper ging akkoord dus ze vroeg om mn adres. Ik dat gemaild en gevraagd naar haar bankgegevens.. Na een paar dagen geen reactie maar wel het dekje binnen. Ik gestuurd dat hij goed aangekomen was en nogmaals de bankgegevens gevraagd. Weer geen reactie toen nog een derde keer gemaild maar weer geen reactie. We zijn nu 3 jaar verder dus denk niet dat ik ooit nog reactie krijg...

Ook wel eens gehad dat ik een 2e hands roze qhp dressuurdekje kocht maar een nieuw blauw anky springdekje kreeg opgestuurd.. ik gemaild bleek ze de dekjes verwisseld te hebben bij het opsturen. Kreeg ik de gebruikersnaam van een bokker die mijn dekje had en moest ik het met haar maar regelen.. Zij zou onze verzendkosten betalen. Nou je raad het al wij hebben braaf de dekjes naar elkaar opgestuurd maar die verzendkosten heb ik nooit meer gezien...

Dat laatste ken ik. Ooit via mp springschoenen gekocht maar een voorgevulde push-up bikinitopje gekregen. Was ook een fout van de verkoopster maar nooit meer een ander adres gekregen en de verzondkosten terug gezien.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 21:40

annelieke92 schreef:
CharxHebe schreef:

Dat laatste ken ik. Ooit via mp springschoenen gekocht maar een voorgevulde push-up bikinitopje gekregen. Was ook een fout van de verkoopster maar nooit meer een ander adres gekregen en de verzondkosten terug gezien.

Kon je die niet gebruiken bij je paard dan? Gaat hij super omhoog bij het springen, wordt zo omhoog gepushed....zo hoog heeft hij/zij waarschijnlijk nog nooit gesprongen.

nu even serieus...ik heb het zelf ook eens gehad, iets totaal anders gekregen dan ik had besteld, maar ik had het getroffen, mocht het op haar kosten terug sturen en kreeg alsnog het goede. Dus ze zijn er wel, de verkopers die fouten herstellen.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 22:45

Ik had een blouse verkocht, voor 3,50 geloof ik :+

Dus ik zei €6 incl verz, dacht dat het 2,50 aan verzenden zou zijn. Heeft mijn vader het meegenomen en schijnt het 3,95 te zijn. Mijn fout natuurlijk. Heb vandaag gemaild naar de koper dat het wat hoger is uitgevallen dan ik dacht, maar het niet om meer gevraagd. Heb gezegd veel plezier er mee, ben benieuwd of ik er überhaupt nog een mail op terug krijg :D tot nu toe nog niks haha! Maar zoals ik zei, mijn fout en ach, anders had ik het toch naar terres des hommes gebracht

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 11:36

Had wat te koop gezet op mp en door dit (vermakkelijke) topic helemaal de zenuwen. Maar, behalve een paar fantasie bieders, een prettige koopster gevonden en het was allemaal binnen een dag geregeld (gehaald/betaald). Zo kan het gelukkig ook, haalt opgelucht adem.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 11:49

pfff ik heb helaas wat mindere ervaringen die ik overigens wel snap.
boze mail gekregen dat ik mijn spullen nog niet verzonden heb.
Echter ben ik opgenomen geweest in het ziekenhuis en heb de verkochte spullen niet kunnen verzenden hierdoor.
heb totaal 5 dagen in het ziekenhuis gelegen en mag nu ook niet autorijden om het pakketje te versturen.(gisteren ontslagen uit het zkh)
Manlief is gewoon werken en komt te laat thuis om het nog te verzenden.
Ik ga nu mijn ouders ff lief aankijken om het te versturen. Voel me zo schuldig, maar baal ook dat ik uitgemaakt wordt voor oplichtster.
Lastige situatie

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 11:56

Ik had een studieboek via mp gekocht communicatie ging snel en makkelijk, ik €6,95 verzendkosten overgemaakt wordt het als brievenbuspakketje verzonden..

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:56

magicmist schreef:
pfff ik heb helaas wat mindere ervaringen die ik overigens wel snap.
boze mail gekregen dat ik mijn spullen nog niet verzonden heb.
Echter ben ik opgenomen geweest in het ziekenhuis en heb de verkochte spullen niet kunnen verzenden hierdoor.
heb totaal 5 dagen in het ziekenhuis gelegen en mag nu ook niet autorijden om het pakketje te versturen.(gisteren ontslagen uit het zkh)
Manlief is gewoon werken en komt te laat thuis om het nog te verzenden.
Ik ga nu mijn ouders ff lief aankijken om het te versturen. Voel me zo schuldig, maar baal ook dat ik uitgemaakt wordt voor oplichtster.
Lastige situatie

Ja is het ook. Ik kan me indenken dat ik als koper ook zou twijfelen aan zo'n verhaal.
Maar dat je in het zkh opgenomen werd zal ook niet voor niets zijn. Veel sterkte

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 17:10

bridgetF schreef:
Kon je die niet gebruiken bij je paard dan? Gaat hij super omhoog bij het springen, wordt zo omhoog gepushed....zo hoog heeft hij/zij waarschijnlijk nog nooit gesprongen.

nu even serieus...ik heb het zelf ook eens gehad, iets totaal anders gekregen dan ik had besteld, maar ik had het getroffen, mocht het op haar kosten terug sturen en kreeg alsnog het goede. Dus ze zijn er wel, de verkopers die fouten herstellen.

Hahaha! Helaas ziet een springdekje er zo karig uit onder een dressuur zadel.
Nou ja ik kan een nieuw anky dekje natuurlijk altijd voor meer verkopen dan dat ik zelf voor dat 2e hands qph dekje heb betaald xD... maar zo banketstaaf voor de gene die dan opeens meer betaald voor een qhp dekje dan de winkelwaarde is xD

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 18:20

Heb een 300 grams deken te koop staan
1.5 maand gebruikt nieuwprijs was 109.95 mijn vraagprijs is 50 incl...
Krijg ik een bod van 10 euro want 50 was echt te veel :')

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 19:09

Reactie op Amerikaans Miniatuurpaardje:

Hallo beste,
Ik ben zeer hard geïnteresseerd in uw shet.
Ik zag dat hij in orde is ik zou graag niet al te duur willen aub ik betaal max. 15€ en vanwaar ben je?
Hij moet niet gecastreerd worden.

Mvg.

OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 19:57

Google translate? :')

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 20:00

omg, dat is erg hatsjoe.

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 20:01

Ik heb voor mijn stiefmoeder een aantal kittens op mp staan. 3e regel is haar email (voornaam achter @ gmail.com). Er bijstaan dat je alleen hoeft te reageren als je serieus naar een kitten zoekt.

Vervolgens krijg ik allemaal mailtje die beginnen met Hallo (voornaam stiefmoeder).... -O-
Hoe serieus ben je dan? Als letterlijk in de 3e regel staat dat er alleen op die mail gereageerd wordt...

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 20:03

Iemand biedt, ik ga akkoord en dan verwijderd ze het bod..
Op een mail of ze nu nog wel of geen interesse heeft geen antwoord.. *zucht*

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 20:10

Ik doe niet aan bieden maar ik ben wel heel strikt geworden in wel of geen interesse. Duurt het mij te lang dan stuur ik een mailtje dat ik voor een bepaald deadline (meestal de volgende avond) een reactie of betaling verwacht, zo niet dan gaat er artikel van gereserveerd af en verkoop ik het aan de volgende.

Dit werkt voor mij erg goed om de kopers van de grapjassen te onderscheiden.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 20:14

Gisteravond geboden op een winterdeken, vandaag tegenbod gehad gelijk mee akkoord gegaan en deken opgehaald.
Snelle afhandeling en een mooie deken die past *\o/*

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:51

Werd door dit topic al een beetje benauwd :)

Had een bed te koop staan op mp waarvan er helaas wat watervlekken(zijn er in de wasmachine uit te wassen) in het matras zaten (raam had op zolder open gestaan toen het regende).

Bed was praktisch nieuw en we vroegen er maar €15,- voor.
Eergisteren een mailtje eR voor gehad en vandaag opgehaald voor de vraagprijs. :D

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 10:56

Hebben jullie last van je Marktplaats mail? Ik heb het idee dat mijn mails niet aankomen :\
Of mensen doen een bod en reageren daarna niet meer, kan ook nog natuurlijk :')