Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElizeVdS schreef:Rechtswinkel bedoel jij Janine. Je mag mij ook altijd PBen. Ik werk bij de rechtsbijstand.
Naskapower schreef:Ik heb wat boeken te koop.
Krijg en mail of een boek nog beschikbaar is en wat het isbn is.
Dit keurig opgezocht en direct terug gemaild.
Krijg ik een mail of het inclusief verzendkosten kan.
Ik mail terug dat de prijs exclusief verzendkosten is.
zij mailt terug dat ze dat weet maar dat ze graag inclusief verzendkosten wil.
Ik mail terug dat ik het een nette prijs vind (spliterternieuw studie boek nieuwprijs 34, ik verkoop het voor 20, verzendkosten zijn 3,45) en dat ik het zo laat, ze mag het boek ook ophalen.
CharxHebe schreef:Ik heb ooit iets geks mee gemaakt... had geboden op een dekje en de verkoper ging akkoord dus ze vroeg om mn adres. Ik dat gemaild en gevraagd naar haar bankgegevens.. Na een paar dagen geen reactie maar wel het dekje binnen. Ik gestuurd dat hij goed aangekomen was en nogmaals de bankgegevens gevraagd. Weer geen reactie toen nog een derde keer gemaild maar weer geen reactie. We zijn nu 3 jaar verder dus denk niet dat ik ooit nog reactie krijg...
Ook wel eens gehad dat ik een 2e hands roze qhp dressuurdekje kocht maar een nieuw blauw anky springdekje kreeg opgestuurd.. ik gemaild bleek ze de dekjes verwisseld te hebben bij het opsturen. Kreeg ik de gebruikersnaam van een bokker die mijn dekje had en moest ik het met haar maar regelen.. Zij zou onze verzendkosten betalen. Nou je raad het al wij hebben braaf de dekjes naar elkaar opgestuurd maar die verzendkosten heb ik nooit meer gezien...
annelieke92 schreef:CharxHebe schreef:Ik heb ooit iets geks mee gemaakt... had geboden op een dekje en de verkoper ging akkoord dus ze vroeg om mn adres. Ik dat gemaild en gevraagd naar haar bankgegevens.. Na een paar dagen geen reactie maar wel het dekje binnen. Ik gestuurd dat hij goed aangekomen was en nogmaals de bankgegevens gevraagd. Weer geen reactie toen nog een derde keer gemaild maar weer geen reactie. We zijn nu 3 jaar verder dus denk niet dat ik ooit nog reactie krijg...
Ook wel eens gehad dat ik een 2e hands roze qhp dressuurdekje kocht maar een nieuw blauw anky springdekje kreeg opgestuurd.. ik gemaild bleek ze de dekjes verwisseld te hebben bij het opsturen. Kreeg ik de gebruikersnaam van een bokker die mijn dekje had en moest ik het met haar maar regelen.. Zij zou onze verzendkosten betalen. Nou je raad het al wij hebben braaf de dekjes naar elkaar opgestuurd maar die verzendkosten heb ik nooit meer gezien...
Dat laatste ken ik. Ooit via mp springschoenen gekocht maar een voorgevulde push-up bikinitopje gekregen. Was ook een fout van de verkoopster maar nooit meer een ander adres gekregen en de verzondkosten terug gezien.
magicmist schreef:pfff ik heb helaas wat mindere ervaringen die ik overigens wel snap.
boze mail gekregen dat ik mijn spullen nog niet verzonden heb.
Echter ben ik opgenomen geweest in het ziekenhuis en heb de verkochte spullen niet kunnen verzenden hierdoor.
heb totaal 5 dagen in het ziekenhuis gelegen en mag nu ook niet autorijden om het pakketje te versturen.(gisteren ontslagen uit het zkh)
Manlief is gewoon werken en komt te laat thuis om het nog te verzenden.
Ik ga nu mijn ouders ff lief aankijken om het te versturen. Voel me zo schuldig, maar baal ook dat ik uitgemaakt wordt voor oplichtster.
Lastige situatie
bridgetF schreef:Kon je die niet gebruiken bij je paard dan? Gaat hij super omhoog bij het springen, wordt zo omhoog gepushed....zo hoog heeft hij/zij waarschijnlijk nog nooit gesprongen.
nu even serieus...ik heb het zelf ook eens gehad, iets totaal anders gekregen dan ik had besteld, maar ik had het getroffen, mocht het op haar kosten terug sturen en kreeg alsnog het goede. Dus ze zijn er wel, de verkopers die fouten herstellen.