Volgens mij valt dat nog wel mee. We hebben hier twee ramen open staan, maar het is goed te doen. Er staat nauwelijks wind, dat scheelt en de bui blijft hier lekker hangen.
Hier licht gespetter, een donkere lucht en slechts 16 graden.Pfff, eerst de hele week met 2 zieke kindjes gezeten en nu zit ik zelf ook met de griep, bah. Continu koud, kapot zweten en alles doet zeer.
Het zou wel droog moeten worden, Meliaforever. Poetser, beterschap hoor. Hier ook niet helemaal in orde, maar gelukkig is het maar tijdelijk. De buien komen eraan. Het is nu grijs buiten en ziet eruit alsof het gaat regenen.
Hier is het nogal wisselvallig. De spetter van daarnet zijn een felle regenbui geweest, vervolgens 5 minuten droog geweest en nu regent het weer.Bedankt voor de beterschapswensen. Agossie voor jou ook beterschap meid
't Ziet er voor ons vanmiddag goed uit, poetser, maar het midden en noorden van het land krijgt meer nattigheid, zo te zien
Vanmiddag wat zonnevitamientjes op doen dan Ik heb me toch een kou nu, deur dicht en dikke trui aan, maar het helpt niks
Dat is omdat je niet lekker bent, die kou komt van binnenuit Lekker kopje thee, koffie, misschien een soepje ?
Ik wil vanmiddag nog geen regen hoor,doe maar vanavond.Of het gaat hier met een bochtje om Ermelo heen.
Och ik moet zo ook naar buiten, maar nat worden vind ik niet zo erg. Dus laat het dan maar hier blijven als jullie het niet willen.