Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suikermeisje schreef:Superhorse levert alleen nietDus zou ik niet bestellen, dan zou je op moeten gaan halen. Want ik heb moeten vechten voor mijn geld.
Jaime_ schreef:Ja maar als verkoper win je toch niets met zo'n reactie? Als je niet akkoord bent met een bod, dan ga je niet in op het bod, klaar. Als je een bod krijgt op MP hoef je niet te reageren hoor als het je niet aanspreekt. Als iemand na mij 20,- had geboden, had ik er 25,- van gemaakt en zo door. Totdat er op een prijs uit was gekomen waar beide partijen blij mee zijn.
Vandaar ook dat ik het hier eens plaats, ik lees hier veel mee. En het kan een les zijn voor sommige verkopers dat niet elk bod wat op het eerste oog onzinnig lijkt uiteindelijk ook onzinnig hoeft te zijn. Als je wil verkopen moet je dat in je achterhoofd houden.
naomi_g1998 schreef:romyloverrr, grappig dat je zo over bieders praat terwijl je zelf dingen probeert te verkopen zonder dat je het product hebt, of zelfs maar een foto. En dan noem je mij asociaal als ik het niet wil kopen.
Alja schreef:Ik heb nu meer het idee dat dat halster daar idd wel ligt maar ook gewoon van de winkel is maar dat romylover het halster best wil gaan kopen als ze zeker weet het met winst te kunnen verkopen
suikermeisje schreef:Superhorse levert alleen nietDus zou ik niet bestellen, dan zou je op moeten gaan halen. Want ik heb moeten vechten voor mijn geld.
naomi_g1998 schreef:Ik heb nooit gezegd dat je een bedrieger bent. Vind het alleen raar dat je zelf zegt dat er genoeg mensen interesse hebben, en dat je hem dan naar een ruitershop brengt? En zonder foto koop ik nou eenmaal niks. Maar dan ben ik blijkbaar gelijk asociaal.