Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DuoPenotti schreef:Onze jack russell van een half jaar oud stond op mp.
Te druk.
Ja dan is een jack russell pup wel een goed nagedachte keuze.
Wij kwamen kijken.
Zaten 2 mannen aan een tafel.
En een vrouw deed de deur van de bijkeuken open.
Komt daar die witte blije raket aan.
Ik vergeet nooit meer dat die eigenaar keek van stom beest nu hoeven ze je vast niet meer!
Maar wij waren juist opzoek naar een blij ei.
Na vrij kort na elkaar 3 senior jacks ingeslapen te hebben waren wij toe aan zo'n enthousiast spring ding.
'avonds lag ze trouwens met de pootjes omhoog op de bank.
Niks druk hondje
you had one job. MoniekJ schreef:Vandaag gehoord dat ik staar heb en aan geopereerd moet worden. Ben je net 34 jaar, maar goed moest nadenken of ik dan meteen lenzen erin wilde met sterkte. Draag nu bril/lenzen. Las alleen dat je dan een leesbril moet?

MoniekJ schreef:Vandaag gehoord dat ik staar heb en aan geopereerd moet worden. Ben je net 34 jaar, maar goed moest nadenken of ik dan meteen lenzen erin wilde met sterkte. Draag nu bril/lenzen. Las alleen dat je dan een leesbril moet?
MoniekJ schreef:Vandaag gehoord dat ik staar heb en aan geopereerd moet worden. Ben je net 34 jaar, maar goed moest nadenken of ik dan meteen lenzen erin wilde met sterkte. Draag nu bril/lenzen. Las alleen dat je dan een leesbril moet?
hagelslag schreef:De verlichting van de oplegger is uitgevallen.
Links is helemaal niks qua verlichting.
Schijnbaar had iemand de vrachtauto zaterdag naar de garage moeten brengen. Dan hadden ze hem gister ochtend gerepareerd....
De planning is vergeten het de chauffeur van zaterdag te vertellen( de chauffeur is een invaller geweest).
Dus straks om 8 uur de planning vragen hoe ze zich dat voorstellen.
Hiermee mag ik niet de weg op....
Jolliegirl schreef:hagelslag schreef:De verlichting van de oplegger is uitgevallen.
Links is helemaal niks qua verlichting.
Schijnbaar had iemand de vrachtauto zaterdag naar de garage moeten brengen. Dan hadden ze hem gister ochtend gerepareerd....
De planning is vergeten het de chauffeur van zaterdag te vertellen( de chauffeur is een invaller geweest).
Dus straks om 8 uur de planning vragen hoe ze zich dat voorstellen.
Hiermee mag ik niet de weg op....
Pfff scheit irritant.
Heb jij ook van die planners die zeggen " rij maar gewoon, het is licht buiten"

Nyaleti schreef:Gezeik op het werk. Baal er gewoon echt van en ook dat ik niet het type persoon ben die zulke dingen los kan laten.
Leidinggevende kwam zeiken dat ik werkzaamheden moest op pakken. Terwijl hij letterlijk langs degene die dit horen te doen, af loopt. Maar die mogen vrolijk doorkletsen en niks doen terwijl ik dan 2 taken tegelijk mag gaan doen.
Rot op.
Sterre98 schreef:Verdorie contract niet verlengd, heeft mijn 'stage' gevraagd of ik morgen een les wil overnemen, maar ik moet morgen werken
Dus kijken of ik toch verlof op kan nemen, want ik mag na het behalen van mijn examen daar wellicht in dienst