Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zilfstar

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 20:41

Tandarts geweest, fijne vrouw, realistisch en denkt mee en is geen “ geldtrekker” van we kunnen nog dit of dat. Vond het knap en dapper dat ik ook realistisch wil blijven en de vraag durde te stellen: is dit nog paardwaardig. Ergernis dat ik het eerlijke antwoord kreeg wat ik al vreesde: nee. Kortom gebit comfortabel gemaakt, in de verwachting dat hij hiermee beter gaat eten (deed hij ook!) en nog een fijne zomer op het gras kan hebben als afscheid zijn van mooie leven. Met in het achterhoofd dat er dan niks verder mis moet gaan… want dan zal ik eerder die beslissing moeten nemen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 20:42

xPabloBokt schreef:
Ik bestel bij de AH. Dus als ik me bedenk dat we iets nodig hebben gaat het gewoon in de app.

thanks, hierdoor was ik een keer op tijd met bestellen. _O-

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 21:07

DuoPenotti schreef:
Onze jack russell van een half jaar oud stond op mp.
Te druk.

Ja dan is een jack russell pup wel een goed nagedachte keuze.

Wij kwamen kijken.
Zaten 2 mannen aan een tafel.
En een vrouw deed de deur van de bijkeuken open.
Komt daar die witte blije raket aan. :):)
Ik vergeet nooit meer dat die eigenaar keek van stom beest nu hoeven ze je vast niet meer!

Maar wij waren juist opzoek naar een blij ei.
Na vrij kort na elkaar 3 senior jacks ingeslapen te hebben waren wij toe aan zo'n enthousiast spring ding.

'avonds lag ze trouwens met de pootjes omhoog op de bank.

Niks druk hondje :D

Dat is toch heerlijk? En zo fijn dat het beestje bij jullie wel de plek heeft gevonden. Zo hadden wij altijd jipster, herplaatser want te drukke jack russel, die heeft 17 jaar in z'n Harry Mens era op de bank liggen grommen naar alles. <3

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 21:13

Dure smart ring willen kopen. Netjes de sizing kit vooraf besteld en uitgebreid getest. Komt nu de echte ring en zit die echt anders (breder) dan de ring van de sizing kit 8)7 you had one job.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 21:17

Vandaag gehoord dat ik staar heb en aan geopereerd moet worden. Ben je net 34 jaar, maar goed moest nadenken of ik dan meteen lenzen erin wilde met sterkte. Draag nu bril/lenzen. Las alleen dat je dan een leesbril moet? -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 21:19

MoniekJ schreef:
Vandaag gehoord dat ik staar heb en aan geopereerd moet worden. Ben je net 34 jaar, maar goed moest nadenken of ik dan meteen lenzen erin wilde met sterkte. Draag nu bril/lenzen. Las alleen dat je dan een leesbril moet? -O-

Mijn vader heeft dat gedaan omdat hij toch met spoed moest omdat z’n netvlies losliet. :=

Maar hij vindt het geloof ik echt heel fijn na een leven lang altijd een bril. Dan maar een leesbril. En hij zit veel naar schermen te kijken.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 21:28

MoniekJ schreef:

Mijn vader had ook staar, en omdat hij graag leest heeft hij er voor gekozen voor lenzen dichtbij.
Dus dan is het zonder bril, en wanneer hij gaat auto rijden of buitenlopen heeft hij een bril op.

Als je zegt ik wil graag lenzen voor ver af zoals auto rijden / borden lezen zou ik daar voor kiezen.
Of je leest veel overdag dan zou je daar ook voor kunnen kiezen.

Dichtbij = Veel lezen (Boeken/Computer) = Lenzen
Veraf = Auto rijden (Borden lezen) = Bril

Of andersom.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-26 22:43

MoniekJ schreef:

Mijn partner (35) heeft lensimplantaten, die komt van -11 beide zijden en vind het een van de beste dingen die hij ooit heeft gedaan. Hij heeft geen leesbril.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 05:52

De verlichting van de oplegger is uitgevallen.
Links is helemaal niks qua verlichting.

Schijnbaar had iemand de vrachtauto zaterdag naar de garage moeten brengen. Dan hadden ze hem gister ochtend gerepareerd....
De planning is vergeten het de chauffeur van zaterdag te vertellen( de chauffeur is een invaller geweest).

Dus straks om 8 uur de planning vragen hoe ze zich dat voorstellen.

Hiermee mag ik niet de weg op....

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:30

Ik heb straks 3 uur cursus en ik heb geen zin. Maar ik heb mijzelf aangemeld dus ik moet wel.

Jolliegirl
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:48

hagelslag schreef:

Schijnbaar had iemand de vrachtauto zaterdag naar de garage moeten brengen. Dan hadden ze hem gister ochtend gerepareerd....
De planning is vergeten het de chauffeur van zaterdag te vertellen( de chauffeur is een invaller geweest).

Pfff scheit irritant.
Heb jij ook van die planners die zeggen " rij maar gewoon, het is licht buiten"

Marocje
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:13

Pfff, aanvaring met een hondeneigenaar: ik liep met mijn dochter naar school, had haar rugzak in mijn andere hand. Komt er een hond met vrouwtje aanlopen, wel aangelijnd maar sleurde haar alle kanten op. Hond zag er wel superbraaf uit (maar duidelijk de baas dus). Liep op ons af, dus ik block met de rugtas en loop door. Begint ze te schreeuwen naar me dat ik niet zo moet doen tegen een hond.. ‘nee, hou je hond gewoon bij je?!’
‘Maar die hond doet niks!’
‘Dan nog, hou die hond bij je’

Ondertussen staken we over, kreeg nog wat verwensingen naar mijn hoofd en toen nam de hond haar weer mee de andere kant op.

Dochter afgezet, loop mijn rondje weer richting huis en kwam haar weer tegen. Kreeg alleen een boze blik (sorry ik lach daar inwendig om) en hond vervolgde zijn weg :')

Marcella
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:55

Eigenlijk baal ik nu dat ik geen noodstroom voorziening heb. Niks doet het ook de verwarming niet.

En met gas aansluiting deed ik anders nog een pannetje water op het gas zetten om te veel afkoeling te voorkomen. -O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:57

Jolliegirl schreef:
hagelslag schreef:

Pfff scheit irritant.
Heb jij ook van die planners die zeggen " rij maar gewoon, het is licht buiten"

Nou.... ik mocht na de garage.maar wel ff voer mee nemen op de weg na de garage.

Opzich okay....
Maar t is een krappe klant....
Normaal is het al niet fijn... nu was het onmogelijk.
De elektrische stuuras doet ook zn werk niet meer _O-

Half uur aan t prutsen geweest....
De boer heeft nog zitten kijken zodat ik nergens iets kapot rijd(ik haat het normaal als mensen kijken.... laat mij maar doen. Ik was zelfs blij nu dat hij keek)

Marocje
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:17

Klinkt niet goed Hagelslag, hopelijk is ie toch snel gemaakt..

Hier nog een ergernis van gister: nieuw wasmachine werkt top. Droger ook, maar waar is het water gebleven? Het is een condensdroger dus met reservoir, maar het kan ook via de afvoer. Reservoir was leeg, maar wij hebben zaterdag geen slang in de afvoer geplaatst.. vloer was ook niet nat?
Dus goed kijken, blijkt ie idd aan de achterkant te lekken. Droger staat op wasmachine in de hoek, dus kan ik zelf niet ff naar voren trekken. Vermoedelijk is met plaatsen de slang naar reservoir geknapt/losgeschoten of geknakt..
Vanmiddag maar met zoon dat ding naar voren halen en hopen dat er niet teveel schade is -O-

Foaly
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:20

Speciaal vandaag naar kantoor gegaan voor de stagiaire: stagiaire ziek. Had net zo goed thuis kunnen blijven want verder is er één manager en die zit boven en zie ik dus ook niet -O-

_chou
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:27

Ik was al onderweg naar school, maar iets heel erg belangrijks thuis vergeten en kon dus weer terug. Tentamen is pas rond 13:30, dus ik had genoeg tijd, maar toch jammer.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:06

Ik erger me nog steeda aa mijn lenzen of aan mijn ogen of aan mijn lompheid, maar net hoe je het ziet _O- .
Hopelijk is mijn bril vandaag gemaakt zodat ik niet meer hele dagen lenzen hoef te dragen :') .

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:03

Chou succes met je tentamen.

Insecten die in je oog vliegen.
Er is zoveel ruimte, waarom dan in mijn oog.

_chou
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:06

Ik deed net een toilet open en daar zaten toch een remsporen in. Ik snap echt niet dat iemand dat achter durft te laten.

Luuntje, dank je wel. Ben bijna aan de beurt, dus nu nog een beetje zenuwachtig.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:11

Gezeik op het werk. Baal er gewoon echt van en ook dat ik niet het type persoon ben die zulke dingen los kan laten.
Leidinggevende kwam zeiken dat ik werkzaamheden moest op pakken. Terwijl hij letterlijk langs degene die dit horen te doen, af loopt. Maar die mogen vrolijk doorkletsen en niks doen terwijl ik dan 2 taken tegelijk mag gaan doen.
Rot op.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:16

Verdorie contract niet verlengd, heeft mijn 'stage' gevraagd of ik morgen een les wil overnemen, maar ik moet morgen werken :+

Dus kijken of ik toch verlof op kan nemen, want ik mag na het behalen van mijn examen daar wellicht in dienst

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:18

Nyaleti schreef:
Gezeik op het werk. Baal er gewoon echt van en ook dat ik niet het type persoon ben die zulke dingen los kan laten.
Leidinggevende kwam zeiken dat ik werkzaamheden moest op pakken. Terwijl hij letterlijk langs degene die dit horen te doen, af loopt. Maar die mogen vrolijk doorkletsen en niks doen terwijl ik dan 2 taken tegelijk mag gaan doen.
Rot op.

Ik had daar echt wat van gezegd hoor!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:35

Sterre98 schreef:
Verdorie contract niet verlengd, heeft mijn 'stage' gevraagd of ik morgen een les wil overnemen, maar ik moet morgen werken :+

Dus kijken of ik toch verlof op kan nemen, want ik mag na het behalen van mijn examen daar wellicht in dienst

Zeker regelen dat je die les kunt doen. Voor hetzelfde geld mag je blijven en bij je oude werk gaan ze gewoon verder als jouw contract is beëindigd. Voor jezelf kiezen hoor.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:50

Oh absoluut. Mocht het niet linksom lukken, dan doe ik het rechtsom wel uiteraard