Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denisesilver schreef:Maddy_Paola schreef:Zucht, mijn lichaam en ik hebben verschillende meningen over gezondheid.
Dacht conditie op te gaan bouwen, langzaam wat opbouwends gedaan, maar gewoon uit het niets een ontstoken pees of iets.
Hij is wel stuk dunner nu, maar bij been omhoog gaat mn been slapen, en eerste stappen helse pijn, maar langer dan kwartier staan of zitten met voet richting grond voel ik m dikker en stijf worden
Leg je je been gestrekt omhoog, of gebogen in de knie?
Iedereen sterkte op de ziekenboeg![]()
Froukje, desalniettemin een fijne verjaardag!
Telpeva schreef:Op Bokt lees ik zo vaak hoe mensen positief zijn over kringloopwinkels, Vinted en ander 2e hands spul en altijd wanneer ik ermee in aanraking kom dan is het van die vieze, oud en overbodige, stinkende meuk wat bij mij al lang een enkeltje kliko zou hebben gekregen.
Van de week moest ik in een kringloopwinkel zijn, de geur van 'niet schoongemaakt', oude sigarettenstank, nieuwe sigarettenstank en overige ranzigheid en verderf maakte dat ik nog net niet ter plekke ging kokhalzen. Het product waar ik voor kwam was uiteraard ook zo plakkerig, stinkend en smerig