Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Foaly schreef:'Goed dat je contact hebt opgenomen, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je pakket nog niet is bezorgd.'
Tjee, dank u Captain Obvious, ik dacht dat het normaal was om een week tegen 'Nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt' aan te kijken
fjordjes schreef:M'n hond verveelt zich. Hij heeft een verstuikte poot en moet zich rustig houden, mag niet op de bank, niet traplopen en gekke dingen doen. Maar hij wil alleen maar spelen met mij door dingen te gooien of trekspelletjes, iets wat beide niet echt kan. Heb hem al een Kong gegeven waar snoepjes uit vallen als ie er tegen duwt maar dat is niet goed genoeg. Hersen werk ook al gedaan maar daar raakt ie geen energie mee kwijt (hij is 9 maanden). Vind het sneu voor hem. Oja wandelen mag ook maar kort dus kan ik ook niks mee.
fjordjes schreef:Ja ga straks nieuwe snoepjes halen en kijken of er nog lekkere kauwsnacks zijn daar houd ie zich graag mee bezig. In de auto gaat nog net, moet z'n achterkant erin tillen. Dus een uitlaatplaats zou idd nog een optie zijn, straks even kijken waar.
JudithGigi schreef:Ik moet weer eens wat vragen aan iemand die ik bijna niet ken en heb even bij 2 mensen moeten checken of het niet raar is om dat te doennadat diegene bij een kennis aan heeft gegeven dat ik gewoon wel iets kan vragen
Kan ik mijn persoonlijkheid nog inruilen?
black_kelpie schreef:Weer met mijn hond bij de dierenarts, vorige week vrijdag zaten we daar met een luchtweginfectie, dat ging goed maar sinds gisteren ineens slijmerige ontlasting met bloed. Wel nog vrolijk en goed eten dus even aangekeken, maar vanmorgen was ze sloom dus toch maar weer contact gezocht en we konden direct langskomen. En nu heeft ze een darmontsteking.
Bad luck comes in threes zeggen ze, laten we hopen van niet![]()
Cowboy55 schreef:JudithGigi schreef:Ik moet weer eens wat vragen aan iemand die ik bijna niet ken en heb even bij 2 mensen moeten checken of het niet raar is om dat te doennadat diegene bij een kennis aan heeft gegeven dat ik gewoon wel iets kan vragen
Kan ik mijn persoonlijkheid nog inruilen?
Dat moet je navragen bij iemand die je nog nooit gezien hebt, die op basis van zijn voornaam een man of vrouw zou kunnen zijn en die naar verluid een verrot karakter heeft.
Ineke2 schreef:Nyaleti schreef:Pas de komende tijd wel meer op dieren van vrienden en ben er eigenlijk alleen maar geld mee kwijt..
Als dat zo is zou ik dat aangeven, op zijn minst je onkosten vergoeden en wat te eten en te drinken in huis. Kom op zeg een echte betaalde oppas is een stuk duurder.
Ineke2 schreef:Ik zit bij de garage voor de apk en grote beurt.
Het wordt duur… 2 nieuwe banden, 2 nieuwe lampjes, nieuwe ruitenwissers voor en achter en volgens mij ben ik alweer iets vergeten
xPabloBokt schreef:Inderdaad, ik sluit me hierbij aan. Ik heb bij mijn nichtje en haar vriend tien sledehonden en nog een hele extra beestenboel waar ik eens in de zo veel tijd op pas en ik krijg voor 1-3 dagen 75 euro en voor 4-7 dagen 150 euro per keer. Hebben zij zelf aangeboden, opdat het voor iedereen leuk blijft.