Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 11:19

M'n hond verveelt zich. Hij heeft een verstuikte poot en moet zich rustig houden, mag niet op de bank, niet traplopen en gekke dingen doen. Maar hij wil alleen maar spelen met mij door dingen te gooien of trekspelletjes, iets wat beide niet echt kan. Heb hem al een Kong gegeven waar snoepjes uit vallen als ie er tegen duwt maar dat is niet goed genoeg. Hersen werk ook al gedaan maar daar raakt ie geen energie mee kwijt (hij is 9 maanden). Vind het sneu voor hem. Oja wandelen mag ook maar kort dus kan ik ook niks mee.

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 11:36

Een of ander genie was zijn verhuisbus aan het uitladen op de trambaan. Gelukkig had ik de tijd maar hoe verzin je het dat dat een goed idee is :=

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 11:36

Foaly schreef:
'Goed dat je contact hebt opgenomen, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je pakket nog niet is bezorgd.'

Tjee, dank u Captain Obvious, ik dacht dat het normaal was om een week tegen 'Nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt' aan te kijken 8)7

Als je het als klantenservice niet zegt, krijg je 9 van de 10x het bericht terug:

Ik vinnet niet normaal hoor. Vint je het normaal dan dat ik het nog niet hep????

Dat is de andere kant van het verhaal :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 11:48

fjordjes schreef:
M'n hond verveelt zich. Hij heeft een verstuikte poot en moet zich rustig houden, mag niet op de bank, niet traplopen en gekke dingen doen. Maar hij wil alleen maar spelen met mij door dingen te gooien of trekspelletjes, iets wat beide niet echt kan. Heb hem al een Kong gegeven waar snoepjes uit vallen als ie er tegen duwt maar dat is niet goed genoeg. Hersen werk ook al gedaan maar daar raakt ie geen energie mee kwijt (hij is 9 maanden). Vind het sneu voor hem. Oja wandelen mag ook maar kort dus kan ik ook niks mee.

Snuffelmat met nieuwe snoepjes?
Of een likmat invriezen met nieuwe producten, pindakaas (niet suikervrij!) yoghurt, wat natvoer of vlees, eitje.

Kun je met de auto weg? (als je zo'n grote hond nog kan ondersteunen met uit de auto gaan :+ ) Ga naar de uitlaat hotspot van de omgeving, waar elke hond een keer pist. Heeeel veel te snuffelen op een kort stuk!
Of evt brokjes verstoppen onderweg?

Als hij nu al druk is, zou ik overleggen of je hem op Zylkene mag zetten.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 12:01

Ja ga straks nieuwe snoepjes halen en kijken of er nog lekkere kauwsnacks zijn daar houd ie zich graag mee bezig. In de auto gaat nog net, moet z'n achterkant erin tillen. Dus een uitlaatplaats zou idd nog een optie zijn, straks even kijken waar.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 12:14

Beroerd geslapen afgelopen nacht, knallende koppijn ook.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-24 12:18

fjordjes schreef:
Ja ga straks nieuwe snoepjes halen en kijken of er nog lekkere kauwsnacks zijn daar houd ie zich graag mee bezig. In de auto gaat nog net, moet z'n achterkant erin tillen. Dus een uitlaatplaats zou idd nog een optie zijn, straks even kijken waar.

Kun je niet ergens naartoe waar hij wel prikkels krijgt zonder de fysieke inspanning zodat hij op die manier eventjes moe wordt? Ergens op een terras of in een café waar honden zijn toegestaan oid?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 12:22

Een stok van olijfhout was hier een succes. Hond gaf niks om stokken maar die vond hij erg leuk om op te knagen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 12:26

2e dag ziek thuis, terwijl ik vandaag echt heel graag naar school had gewilt.
Ik ga gewoon echt niet goed op ziek zijn. Mijn oren piepen constant, heb hoofdpijn die doortrekt naar spasmes met mijn ogen, constant duizelig en mijn hart doet alsof ik net een marathon heb gelopen. Er kan geen pijnstilling tegenop.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 12:38

Laat bijna alles uit mijn handen vallen ze hebben er vandaag geen zin in. :+

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 12:53

- Docent kiest ervoor niet het onderwijsprogramma op Brightspace te volgen. Soms wordt de lesvrij wel gehanteerd, soms niet.
- Vorige week was ik afwezig (netjes gemaild).
- Ik krijg op geen enkele mail reactie, al niet vanaf begin schooljaar. Ook vorige week geen ''bedankt voor je afmelding'' oid.
- Nu blijkt deze week toch lesvrij te zijn (en ben ik dus voor niks op school). Deze stond wel in het schema als lesvrij, maar vorige keer ging hij toen toch lesgeven. En volgende week had hij eerder in de les gezegd dat het lesvrij zou zijn, maar is volgens het schema niet lesvrij. :=

Ik betaal een flinke bak geld, voor om de haverklap lesvrij en geen reactie op mails. Fijnnnn. :+ Ik had namelijk al gemaild wat nu precies de inleverdatums zijn, omdat dat naar mijn idee ook is veranderd, maar ik krijg geen reactie van deze beste man. En we hebben ook geen groepsapp meer (laatste jaar) en ik heb ook van niemand in de klas een telefoonnummer.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 13:11

De saga van kpn gaat verder. Ze hebben door dat ik de geschillencommissie heb ingeschakeld, gaan ze blijkbaar anoniem bellen en mailen vanaf een noreply mail.

Kweenie hoor...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 13:47

Weer met mijn hond bij de dierenarts, vorige week vrijdag zaten we daar met een luchtweginfectie, dat ging goed maar sinds gisteren ineens slijmerige ontlasting met bloed. Wel nog vrolijk en goed eten dus even aangekeken, maar vanmorgen was ze sloom dus toch maar weer contact gezocht en we konden direct langskomen. En nu heeft ze een darmontsteking.

Bad luck comes in threes zeggen ze, laten we hopen van niet -O- -O-

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 13:49

Ik moet weer eens wat vragen aan iemand die ik bijna niet ken en heb even bij 2 mensen moeten checken of het niet raar is om dat te doen :') nadat diegene bij een kennis aan heeft gegeven dat ik gewoon wel iets kan vragen :')

Kan ik mijn persoonlijkheid nog inruilen? :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 14:26

JudithGigi schreef:
Ik moet weer eens wat vragen aan iemand die ik bijna niet ken en heb even bij 2 mensen moeten checken of het niet raar is om dat te doen :') nadat diegene bij een kennis aan heeft gegeven dat ik gewoon wel iets kan vragen :')

Dat moet je navragen bij iemand die je nog nooit gezien hebt, die op basis van zijn voornaam een man of vrouw zou kunnen zijn en die naar verluid een verrot karakter heeft.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 14:32

Hè wat een pech en gek toevallig Black Kelpie. Beterschap voor haar.

-
"Hey ik ben in België, moet ik sigaretten voor je meenemen?"
"Jaa alsjeblieft heel fijn!"
*Stuurt tikkie daarna*
"Goed als ik na het weekend betaal? Dan krijg ik weer geld"
Uhm nee? Had dat dan van te voren gezegd. Of een goedkoper pakje oid.
Gaat niet om veel geld maar even een principe kwestie dit :=

En pas dit weekend op de hond van een bekende. Normaal past haar vriend op dus voor het eerst dat ze iemand anders ervoor gevraagd heeft. Paar keer uitlaten en 'savonds paar uur op de bank daar voor wat gezelschap.
Ze heeft 0,0 in huis gehaald. Is toch een ongeschreven regel dat je dan even een frisje en wat lekkers in huis haalt?
Doet ze niet bewust, ze heeft er simpelweg niet aan gedacht vermoed ik maar toch een beetje karig :+

Pas de komende tijd wel meer op dieren van vrienden en ben er eigenlijk alleen maar geld mee kwijt..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 14:36

black_kelpie schreef:
Weer met mijn hond bij de dierenarts, vorige week vrijdag zaten we daar met een luchtweginfectie, dat ging goed maar sinds gisteren ineens slijmerige ontlasting met bloed. Wel nog vrolijk en goed eten dus even aangekeken, maar vanmorgen was ze sloom dus toch maar weer contact gezocht en we konden direct langskomen. En nu heeft ze een darmontsteking.

Bad luck comes in threes zeggen ze, laten we hopen van niet -O- -O-

Sterkte met je hond, veel beterschap hoor :(:)

Ik zit bij de garage voor de apk en grote beurt.
Het wordt duur… 2 nieuwe banden, 2 nieuwe lampjes, nieuwe ruitenwissers voor en achter en volgens mij ben ik alweer iets vergeten :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 14:37

Nyaleti schreef:
Pas de komende tijd wel meer op dieren van vrienden en ben er eigenlijk alleen maar geld mee kwijt..

Als dat zo is zou ik dat aangeven, op zijn minst je onkosten vergoeden en wat te eten en te drinken in huis. Kom op zeg een echte betaalde oppas is een stuk duurder.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 14:59

Cowboy55 schreef:
JudithGigi schreef:

Dat moet je navragen bij iemand die je nog nooit gezien hebt, die op basis van zijn voornaam een man of vrouw zou kunnen zijn en die naar verluid een verrot karakter heeft.

:))

Ik stuur wel een mailtje

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 15:09

_O-

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 16:23

PC die eerste geen internet heeft terwijl ik de netwerken als veilig heb staan. (Op telefoon en iPad wel gewoon internet). En nu blijft ie hangen op opnieuw opstarten…. En ik moet nog voor een aantal klanten de BTW gaan den deze maand **ademt in… en ademt uit**

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-24 16:27

Ineke2 schreef:
Nyaleti schreef:

Als dat zo is zou ik dat aangeven, op zijn minst je onkosten vergoeden en wat te eten en te drinken in huis. Kom op zeg een echte betaalde oppas is een stuk duurder.

Inderdaad, ik sluit me hierbij aan. Ik heb bij mijn nichtje en haar vriend tien sledehonden en nog een hele extra beestenboel waar ik eens in de zo veel tijd op pas en ik krijg voor 1-3 dagen 75 euro en voor 4-7 dagen 150 euro per keer. Hebben zij zelf aangeboden, opdat het voor iedereen leuk blijft.

Ik had moeite met het aannemen in het begin maar ik maak toch wel kosten, zeker als ik ook daar een paar dagen blijf. Kost toch benzine en ik zal ook moeten eten..

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 16:35

Oef maar met zo'n beestenboel ben je er ook wel echt mee bezig.

Moet bijvoorbeeld ook bij m'n broer oppassen. Die kat boeit echt 0,0 :') die wil alleen eten en naar buiten.
En ik vind het ook wel relaxed om even een weekend thuis weg te zijn.

Vorige keer kreeg ik een appje van zijn vriendin dat ze de koelkast had aangevuld. Nou ik weet niet wat zij eten maar er lag echt niks :') terwijl zij heel goed weten wat ik lekker vind enzo.
Maar ga ik nu wel aanhalen dat ik een tikkie gooi van wat simpele boodschappen. Klein bedrag maar toch het principe vind ik.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 16:39

Ineke2 schreef:
Ik zit bij de garage voor de apk en grote beurt.
Het wordt duur… 2 nieuwe banden, 2 nieuwe lampjes, nieuwe ruitenwissers voor en achter en volgens mij ben ik alweer iets vergeten :')

Airco gereinigd ook.
Bijna 1100 euro. Pff Het is dat het echt nodig is.
Degene die af ging rekenen zegt nog ja het is wel duur. Ik: “ Ja dat word wat vaker een boterham met pindakaas eten de komende tijd :+

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 16:55

xPabloBokt schreef:
Inderdaad, ik sluit me hierbij aan. Ik heb bij mijn nichtje en haar vriend tien sledehonden en nog een hele extra beestenboel waar ik eens in de zo veel tijd op pas en ik krijg voor 1-3 dagen 75 euro en voor 4-7 dagen 150 euro per keer. Hebben zij zelf aangeboden, opdat het voor iedereen leuk blijft.

Met tien sledehonden zou ik ook wel een vergoeding willen zien ja, goedemorgen _O-