Alja schreef:Mijn schoonmaakster is er en ik ben zelf ook vrij.
Gewoon lang weekend tot maandag
Ik ben maar een beetje jaloers.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hahahatsjoe schreef:Moska schreef:Ik heb mezelf getrakteerd op Muck Boots! Ze zaten echt heel lekker en met een mooie korting. Verheug me nu al op de wandeling van morgen met de hond.
Waar heb je ze gekocht ?
fjordjes schreef:
of heeft ie geen meer?
Moska schreef:Ik heb mezelf getrakteerd op Muck Boots! Ze zaten echt heel lekker en met een mooie korting. Verheug me nu al op de wandeling van morgen met de hond.
Gisteravond bij de VIP avond van de Welkoop. Maar op de site van Muck Boots zelf is ook korting. Maar het kunnen passen was wel heel fijn, dit model viel blijkbaar groot.
Heb ze vanmiddag getest in de drek tijdens het wandelen met de hond. Heerlijke warme, droge voeten. En de zool voelt ook heel comfortabel.
klinkt echt als fijne laarzen!

Marocje schreef:hagelslag schreef:
Ah super! Ben benieuwd of ie daadwerkelijk gaat bevallen, hier werkte zo’n ding niet.
Ik ben blij omdat ik al een tijdje zat te twijfelen over een adventkalender, want heb eigelijk alles al daarvan. Maar nu was ie zo goed in de aanbieding, dat ik toch overstag ben gegaan
Marcella schreef:![]()
Wordt dat niet gejat van de deur.
zou nog veel zuurder zijn dan dat het zo lang duurde
dus alles heeft zijn voordelen en nadelen
hagelslag schreef:Oh, hoezo werkte het niet?
Ik hoop gewoon dat hij het ergste weg haalt... dat ik zelf dan 1x per week nog ff zelf moet stofzuigen.
Momenteel is het gewoon qua tijd net ff vervelend zeg maar
Marocje schreef:hagelslag schreef:Oh, hoezo werkte het niet?
Ik hoop gewoon dat hij het ergste weg haalt... dat ik zelf dan 1x per week nog ff zelf moet stofzuigen.
Momenteel is het gewoon qua tijd net ff vervelend zeg maar
De woonkamer was te klein/ vol. Moest alle stoelen op de tafel zetten, want hij liep vast tussen de poten. Net als bij de salontafel. Snoeren vrat ie op en liep dan vast, dus die moesten ook opgeborgen worden.
Little_Gift schreef:Marcella schreef:![]()
Wordt dat niet gejat van de deur.
Mijn deur is niet aan het voetpad, om bij mijn voordeur te komen, moet je al ruim over de helft van de oprit en langs de voortuin.
De krans is dus niet zichtbaar van aan de straatkant.
En degene die toch de oprit op loopt, wordt gelijk opgepikt door de camera's die gelijk ook de alarmcentrale verwittigen![]()
Dat laatste is niet ter bescherming van de krans bedoeld trouwens, dat zou een beetje heftig zijn