Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maeve schreef:Zou vandaag met een vriendin op buitenrit die maar kort in NL is.
Ik kreeg een ontzettend mager paard toegewezen, met verwaarloosde hoeven, verwondingen en gek op de benen. Paard van mijn vriendin was vooral erg mager.
Waar ik me vooral aan erger? Dat ik me nu toch schuldig voel dat ik roet in het eten heb gegooid betreft die rit, en dat ik dan toch twijfel of ik niet overdreef. Maar ik had me geschaamd als ik er toch op was gaan zitten.
Maeve schreef:Zou vandaag met een vriendin op buitenrit die maar kort in NL is.
Ik kreeg een ontzettend mager paard toegewezen, met verwaarloosde hoeven, verwondingen en gek op de benen. Paard van mijn vriendin was vooral erg mager.
Waar ik me vooral aan erger? Dat ik me nu toch schuldig voel dat ik roet in het eten heb gegooid betreft die rit, en dat ik dan toch twijfel of ik niet overdreef. Maar ik had me geschaamd als ik er toch op was gaan zitten.
Maeve schreef:Klopt inderdaad, er was geen ander paard dus weer weg gegaan. Maar dan achteraf toch de bevestiging missen dat andere mensen het met me eens zijn
wyoming schreef:Begin augustus hoorde ik dat een vriendin van vroeger ziek was. Vandaag dat ze gisteren is overleden. Wat is kanker toch een rot ziekte. 49 jaar, nog veel te jong.
Flying_Angel schreef:capopjekop schreef:Maar dat kun je dan toch bespreken met die mensen als het dagelijks gebeurd?
Mijn moeder deed dit vroeger ook toen ze naar haar werk reed. ‘Toet-Toet’ daar ging ze. Buren hebben toen ook gevraagd of ze dat niet meer wilde doen.