Ik vind de bus stakingen eigenlijk gewoon irritant.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:Na de ziekmelding op t werk, moet je naar de huisarts die dan inschat hoelang je ziek bent.
Mijn eigen huisarts is met vakantie tm 31 oktober.
Zijn vervanger is tot en met maandag op vakantie. De vervanger van de vervanger is ook tm maandag met vakantie....
De vervanger van de vervangervervanger is ook met vakantie.
Dus op goed geluk 20 km met de auto gereden naar het mvz.
Aangezien ze telefonisch niet bereikbaar waren...
Maar daar kon ik een ziekmelding krijgen.
Mijn hemel zeg
hagelslag schreef:Na de ziekmelding op t werk, moet je naar de huisarts die dan inschat hoelang je ziek bent.
Zijn vervanger is tot en met maandag op vakantie. De vervanger van de vervanger is ook tm maandag met vakantie....
Mijn hemel zeg
KarenQ schreef:hagelslag schreef:Na de ziekmelding op t werk, moet je naar de huisarts die dan inschat hoelang je ziek bent.
Mijn hemel zeg
Ik dacht echt van: waarom moet de huisarts dat inschatten? Maar ik begreep dat dit normaal is in België? Of zit ik helemaal verkeerd en is dit ook in Nederland?
TheNovelist schreef:@mkamgo, ik ga dan eens even bellen, thanks!![]()
Gisteren op werk begon ineens in 30 minuten de linkerkant van mijn onderlip op te zwellen. Het is nu nog dikker en ik heb geen idee waaromlippiercing ring die nu knelt helpt ook niet
hagelslag schreef:[***] schreef:Werken ze daar nog met ziektebriefjes?
Jap.
Eigenlijk vind ik het best handig.
Want tot het einde dat je ziek geschreven bent heb je geen werkgever die elke dag belt om te vragen of je al fit bent