Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Raineri schreef:Als de nieuwe partner van een ouder / stiefouder doe je het ook niet snel goed denk ik. Tenzij de kinderen al wat ouder zijn.
Vriendin van mij haar moeder is overleden en haar vader kreeg een nieuwe vriendin toen zij een jaar of 23 was. Haar reactie: "Ja aardige dame, maar wel beetje stijf. Niet zo vlot en leuk als mijn moeder." Heeft denk ik wel een tijd geduurd voor ze opgewarmd was. Niet onbeleefd, maar wel complex ondanks dat ze het een aardige dame vond. Logisch ook, en geloof dat nieuwe vriendin daar best empathisch over was. Maar lijkt me ook lastig voor vader en nieuwe vriendin.
Fly_high schreef:Denk dat Marlinde in de leeftijdscategorie zit waar je meer jonge kinderen dan pubers tegenkomt en dat is dan anders. Voor een kind van 2 ben je niet zo snel een maatje
Berdien schreef:Nou genoeg stellen die met vét jonge kinderen (of zelfs nog zwanger…) uit elkaar gaan. Heb ze wel aan tafel gehad toen ik nog adviseur was, zij met dikke pokkel. Wat een ellende..
Marocje schreef:Berdien schreef:Nou genoeg stellen die met vét jonge kinderen (of zelfs nog zwanger…) uit elkaar gaan. Heb ze wel aan tafel gehad toen ik nog adviseur was, zij met dikke pokkel. Wat een ellende..
Uit elkaar gaan ja. Maar ook meteen weer gaan daten terwijl ze jong vader/moeder zijn geworden? Dat zie je toch wel minder.. de meesten richten zich dan juist op de nieuwe situatie en hun kind(eren).
assie schreef:Mwah... ik hoef ze de kost niet te geven hoor die direct weer gaan daten.![]()
En dan zeggen dat ze "serieus" willen daten, maar eigenlijk alleen willen wippen.
Sowieso denk ik dat vrouwen misschien iets trager zijn daarin (toch moederen over de kinderen) terwijl mannen eerder toe zijn aan dates.
Mijn record is een vent met een dochtertje van 9 maanden en de moeder was alweer 4 maanden zwanger van de 2e. Ze gingen uit elkaar en hij zat met mij aan tafel voor een date. Daar heb ik maar voor bedankt
Marocje schreef:Mijn vriend is 30, dus mijn kinderen liggen dichter bij zijn leeftijd dan ikzelf.
Daarnaast gok ik ook dat er niet zoveel zijn die zúlke jonge kinderen hebben, single zijn en op dating app zitten? Ze zullen er zijn hoor, maar vermoed dat het meer basisschool leeftijden zijn. (Die overigens net zo irritant zijn, als je iemand zonder kinderen wil)
xU_Blinghx schreef:Ik was eerst altijd heel resoluut dat ik geen kinderen wilde, nu sta ik er meer voor open.
Maar mijn ex wilde dus wel heel graag kinderen, ook een van de redenen dat het stuk is gelopen maar nadat het over was tussen ons kom ik er steeds meer achter dat ik geen kinderen met hem wilde(er zaten nogal wat geestelijke ziektes in zijn familie)