Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Als je langs een rustig dijkweggetje in de natuur woont, ben je dat geluid snel zat, denk ik.
Myfairytale schreef:Motorrijden is een gevoel, o.a. een gevoel van vrijheid. Het is heerlijk om zo te kunnen toeren. En eerlijk is eerlijk, ik vind het geluid ook heel heerlijk, dat hoort voor mij echt bij de motor, het rijden, alles. Is niet uit te leggen aan niet rijders of mensen die er juist een hekel aan hebben.
Foaly schreef:'Leven en laten leven' is wel een beetje makkelijk gezegd als je zelf onderdeel bent van de ergernis (ja ik weet het, je zegt dat jullie 'rustige rijders' zijn maar ik vind motoren gewoon altijd herrie maken. Met of zonder extra toeren), maar okeeIk dacht vandaag even lekker mijn woonkamer te luchten nu de temperatuur nog niet zo belachelijk hoog is, maar de een na de ander kwam voorbij geknald en ik kon mezelf gewoon niet meer horen denken. Dus raam maar weer dicht gedaan
Foaly schreef:@Myfairytale, ik denk dat je beter kunt ophouden met jezelf verdedigen, want je kweekt er in elk geval geen begrip mee. Ik ga me er juist alleen maar meer aan ergeren
Caira schreef:In je eigen huis? Sorry dat vind ik lastig te geloven.
CharleyT schreef:_San87_ schreef:Als je langs een rustig dijkweggetje in de natuur woont, ben je dat geluid snel zat, denk ik.
Langs een rustig dijkweggetje in de natuur zal elk motor geluid uiteraard snel opvallen. Maar aangezien het een rustig weggetje is zal het over de hele week genomen wel meevallen, anders zou het geen rustig weggetje genoemd worden.
Uitschieters ja, continu herrie nee.
Caira schreef:Ik zou ook gewoon gaan, dan weet je op zijn minst wat er gevraagd wordt.