Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

little_birdy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 17:05

Daar ben ik ook zeker blij mee alleen dit mag nooit meer gebeuren en ga wel uitzoeken wie dit zo gedaan heeft en war de gevolgen kunnen zijn .
Geld is niet belangrijk veiligheid wel

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 17:07

little_birdy schreef:
Vooralsnog wel maar zadel broek jas cap alles kapot .
En mijn enkel is ook aardig naar de filistijnen

Ik ga er dan ook zeker achteraan wie hier verantwoordelijkheid voor draagt ivm vergoeding van die spullen .

Niet alleen de spullen, ook de medische kosten kunnen verhaalt worden als je weet wie hier achter zit.
Veiligheid is echt in gevaar met zoiets.
Ik heb de foto’s op fb voorbij zien komen...

Sterkte hoor met je enkel :(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 17:11

little_birdy schreef:
Daar ben ik ook zeker blij mee alleen dit mag nooit meer gebeuren en ga wel uitzoeken wie dit zo gedaan heeft en war de gevolgen kunnen zijn .
Geld is niet belangrijk veiligheid wel

Ik snap soms ook niet hoor waarom dingen in de grond worden gegraven en niet worden afgezet of goed afgedekt. Ik zie het ook wel eens dat het net goed gaat...

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 17:17

little_birdy schreef:
Aan degene die besloot om een buis in te graven in de berm, en daar alleen een slap plastic dekseltje op gedaan heeft.

waardoor ik dus vandaag met paard en al over de kop ben gegaan -O-

Oooh nee.

Verder alles goed?

Edit: beterschap! Hopelijk kom je erachter wie het gedaan heeft.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 17:53

Beterschap zeg, heftig!

Hier een bedrijf dat mijn gerepareerde telefoon terugstuurt zonder bescherming. Alleen dun kartonnen doosje. Hierdoor is telefoon echt onmaakbaar stuk. Hij is serieus gebogen en scherm aan 1000 stukken. Die reparatie duurde al 15 dagen ipv binnen 2 dagen helemaal klaar en nu dus dit.

Nu dus gevecht aan over vergoeding, maar dit jaar heb ik geen telefoon meer die ik kan gebruiken voor alles waarvoor ik hem nodig heb...

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 17:58

Lau schreef:
theadora99 schreef:
fotografen die alles op alles zetten om een reanimatie te fotograferen. Die zelfs een stuk verderop om een hoekje proberen achter het afschermzeil te fotograferen. Idioten

Gatverdamme wat respectloos!

Jep.. stond politie bij, die zei dat het om een reanimatie ging en of hij weg wilde gaan, gaf hij aan dat het openbare weg was en hij daar gewoon mocht fotograferen... kon hem echt wat op dat moment

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 18:04

Zo een gun ik dan, dat hij er later achter komt dat het dichtbij staande familie is ofzo.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 18:40

Mijn lijf, oververmoeid en straalmisselijk bleh

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 18:57

Ik dacht dat ik voor twee dagen aan het koken was, maar paddestoelen slinken zo verschrikkelijk dat ik nu 1 portie in de oven heb in plaats van twee -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 19:44

Herinneringen op FB en Insta krijgen dat ik 2 jaar geleden in Afrika was, living the dream en dat ik de persoon mis die ik toen was. Klinkt lekker sentimenteel maargoed. Ik heb nu helemaal niks te klagen; 3 gezonde beesten was ik heel m'n vrije tijd mee bezig ben en de baan waar ik nooit van had durven dromen maar ik wil terug naar Afrika want daar ligt mijn toekomst. Tis alleen zo verdomde lastig om daar terecht te komen. ( :$ )

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:11

Niets leuk vinden en nergens zin in hebben, zelfs m'n favoriete muziek irriteert me.

Kweenie wat het is maar hoop dat het over waait of geneest met een fles wijn. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:25

Rawr schreef:
Niets leuk vinden en nergens zin in hebben, zelfs m'n favoriete muziek irriteert me.

Kweenie wat het is maar hoop dat het over waait of geneest met een fles wijn. -O-
:knuffel:

M'n toekomstige (of niet :+ ) buren met hun "we zien je bijna nooit." Ik háát dat soort mensen. :=

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:37

:') dat doen mijn buren ook. Of zeggen van ‘joh je was vroeg weg vanmorgen!’
BEMOEI NIET :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:49

Mkango schreef:
M'n toekomstige (of niet :+ ) buren met hun "we zien je bijna nooit." Ik háát dat soort mensen. :=

Haha... pas geleden nog mensen die op dezelfde verdieping van de flat wonen, maar dan aan de andere kant van de galerij “ wij dachten dat je verhuisd was, want we zagen je nooit meer” -O-
Nee iets met lockdown / blijf zoveel mogelijk thuis etc...
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 19-12-20 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:53

:') Mijn buurman vind het vervelend dat ik geen auto heb, hij kan overdag ook niet door mijn vitrage kijken en in de avond kan hij door mijn (verduisterende) gordijnen niet zien of hij licht ziet branden bij mij thuis, hij kan daardoor niet inschatten of ik wel of niet thuis ben. Heeft hij letterlijk allemaal gezegd :+
Gast, zoek een hobby :')

3x raden waarom ik vitrage en verduisterende gordijnen heb aangeschaft :+

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 21:31

Wonen wij allemaal in dezelfde flat? Klinkt allemaal zo herkenbaar :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 21:39

Telpeva schreef:
:') Mijn buurman vind het vervelend dat ik geen auto heb, hij kan overdag ook niet door mijn vitrage kijken en in de avond kan hij door mijn (verduisterende) gordijnen niet zien of hij licht ziet branden bij mij thuis, hij kan daardoor niet inschatten of ik wel of niet thuis ben. Heeft hij letterlijk allemaal gezegd :+
Gast, zoek een hobby :')

3x raden waarom ik vitrage en verduisterende gordijnen heb aangeschaft :+

Klinkt als mijn oude buren die door het lint gingen omdat wij wilgenmatten voor de schutting hadden gezet aan onze kant. Konden ze niet meer door de schutting bij ons naar binnen kijken. Het is toch ook wat :')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 22:26

Hamster die een ontstoken wang heeft. Moet nu een week lang elke dag 1 druppel AB, maar ik ga maandag voor een week weg.
Dus iemand anders moet het 4 dagen geven en ik hoop maar dat het lukt!

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 22:40

De buren met hun vervelende basgitaar. En m'n koptelefoon die of een hele vervelende pieptoon heeft of heel erg ruist.
En het nieuwe seizoen van meisje van plezier vind ik ook ruk. En ik heb de hele dag al barstende koppijn.

Oke doei, dit was 'm weer.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 23:03

deksel schreef:
De buren met hun vervelende basgitaar. En m'n koptelefoon die of een hele vervelende pieptoon heeft of heel erg ruist.
En het nieuwe seizoen van meisje van plezier vind ik ook ruk. En ik heb de hele dag al barstende koppijn.

Basgitaren zijn niet vervelend :o :o

Kan je beter mij als buurvrouw hebben voor mijn gitaren sluit ik altijd netjes oordopjes aan op de versterkers.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 23:23

Zebrastreep schreef:
deksel schreef:

Basgitaren zijn niet vervelend :o :o

Kan je beter mij als buurvrouw hebben voor mijn gitaren sluit ik altijd netjes oordopjes aan op de versterkers.

Hahahah nou, het is altijd zo knetter vals als ze spelen. Dus dan is het wel vervelend. Het is echt verschrikkelijk. Ik heb een appje gestuurd of het wat zachter kan en het is zachter gezet. Ik denk dat ze een soort van bandje hebben want soms horen we een of andere fluit, een viool en gezang??? Of 2/3 gitaren door elkaar. De hel |(. (Heb medelijden met mezelf)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 23:37

Pijn aan mijn heup, zo irritant

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 23:37

M’n poppetjes in Dawn of Man doen niet wat ik wil. En m’n voet doet pijn, maar ik weet niet waardoor.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 23:38

Zertab schreef:
Pijn aan mijn heup, zo irritant

Ik ook... nog steeds...
Hoop dat het morgenochtend toch echt beter gaat.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 23:39

Mkango schreef:
M’n poppetjes in Dawn of Man doen niet wat ik wil. En m’n voet doet pijn, maar ik weet niet waardoor.

Wat is dat? Dawn of Man? :o