Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
little_birdy schreef:Vooralsnog wel maar zadel broek jas cap alles kapot .
En mijn enkel is ook aardig naar de filistijnen
Ik ga er dan ook zeker achteraan wie hier verantwoordelijkheid voor draagt ivm vergoeding van die spullen .
little_birdy schreef:Daar ben ik ook zeker blij mee alleen dit mag nooit meer gebeuren en ga wel uitzoeken wie dit zo gedaan heeft en war de gevolgen kunnen zijn .
Geld is niet belangrijk veiligheid wel
Lau schreef:theadora99 schreef:fotografen die alles op alles zetten om een reanimatie te fotograferen. Die zelfs een stuk verderop om een hoekje proberen achter het afschermzeil te fotograferen. Idioten
Gatverdamme wat respectloos!
Mkango schreef:M'n toekomstige (of niet) buren met hun "we zien je bijna nooit." Ik háát dat soort mensen.
Telpeva schreef:Mijn buurman vind het vervelend dat ik geen auto heb, hij kan overdag ook niet door mijn vitrage kijken en in de avond kan hij door mijn (verduisterende) gordijnen niet zien of hij licht ziet branden bij mij thuis, hij kan daardoor niet inschatten of ik wel of niet thuis ben. Heeft hij letterlijk allemaal gezegd
![]()
Gast, zoek een hobby
3x raden waarom ik vitrage en verduisterende gordijnen heb aangeschaft
deksel schreef:De buren met hun vervelende basgitaar. En m'n koptelefoon die of een hele vervelende pieptoon heeft of heel erg ruist.
En het nieuwe seizoen van meisje van plezier vind ik ook ruk. En ik heb de hele dag al barstende koppijn.
Oke doei, dit was 'm weer.
Zebrastreep schreef:deksel schreef:De buren met hun vervelende basgitaar. En m'n koptelefoon die of een hele vervelende pieptoon heeft of heel erg ruist.
En het nieuwe seizoen van meisje van plezier vind ik ook ruk. En ik heb de hele dag al barstende koppijn.
Oke doei, dit was 'm weer.
Basgitaren zijn niet vervelend![]()
![]()
Kan je beter mij als buurvrouw hebben voor mijn gitaren sluit ik altijd netjes oordopjes aan op de versterkers.