Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 17:27

Wat hierboven al wordt genoemd eigenlijk. Iedereen die wat online gooit over #blacklivesmatter terwijl ik weet dat een hele hoop vrienden zich daar totaal niet mee bezig houden of zelfs zelf racistische zijn maar nu mee doen omdat het erbij hoort ofzo?

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 18:38

Buurkinderen hadden ruzie.
Ben erheen gegaan en gevraagd of ik kon helpen, nee dus.
Geadviseerd dat ze vader e of moeder even gaan bellen.
Leuk 2 pubers en geen ouders thuis. En jongste die krijst om het krijsen.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 19:47

Boodschappen besteld en ik wilde een hapjes schaal maken. Maar alle kazen zijn niet bezorgd.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 20:47

Mkango schreef:
M’n eeuwige onzekerheid over alles, over mezelf als vriendin, als werknemer, als ondernemer, als persoon. Ben er zo klaar mee. :roll:

Mijn vriend zegt dan altijd tegen mij: Hij die geeft wat hij heeft, is waard dat hij leeft.
Hou dat maar in gedachte :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 20:51

Dat mijn vriend z'n haar eindelijk weer eens een degelijke lengte had nadat we hebben moeten milimeteren doordat hij tijdens corona zelf de trimmer had gepakt. NU HEEFT HIJ HET WEER VERNEUKT. Ga dan gewoon eens naar de kapper potverdorie.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 20:53

Dat er opeens +- 20 wespen in mijn bijkeuken zitten en de verdelger nu moet komen.
Waar verdien ik dit aan |(

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 20:55

Dat ik mag snaaien van mezelf maar ik niet kan kiezen :') heksenkaas met broodstokjes of nacho cheese chips?

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 20:57

Van allebei een beetje :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 21:10

casperzazoe schreef:
Dat ik mag snaaien van mezelf maar ik niet kan kiezen :') heksenkaas met broodstokjes of nacho cheese chips?

Heksenkaas!!!

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 21:14

Dat ik in mn vrije tijd dingen voor collega's aan het regelen ben. En nu kunnen ze alleen maar zeuren erom. Ook graag gedaan he :+

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 21:38

Lau schreef:
Marije_1997 schreef:

Hier hetzelfde hoor. Ik loop ook altijd in lange broeken en vesten/lange mouwen. En meer binnen als buiten. Al denk ik dat het bij mij komt door het continu de grond in trappen wat altijd gebeurt. Want mensen vinden me er altijd wel "goed" uitzien.

:(:)

[ [url=m/yO3nwn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Iedereen is mooi elk lichaam is mooi ook jij hebt het recht om t-shirts te dragen en korte broeken om je warmte kwijt te raken. Het is gewoon warm so be it je moet jezelf niet oncomfortabel maken omdat een ander er zonodig wat van vind.

Het is niet zozeer wat een ander ervan vindt (met dit weer in lange broek lopen zorgt ook voor opmerkingen) maar meer dat ik zélf zo ongelukkig van mijn lijf word. Dat is ook zo als ik me kan verstoppen in een dikke slobbertrui, maar nog meer wanneer ik korte mouwen of een korte broek draag.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 21:39

casperzazoe schreef:

Heksenkaas!! *\o/*

Nu erger ik me er aan dat ze bij onze supermarkt niet meer de lekkerste stokjes kan kopen die ik in de heksenkaas kan dippen -O-

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:04

Aan alles en iedereen, maar vooral mezelf. Lijkt wel alsof alles tegenzit.. weet ook echt niet meer wat ik met mezelf aan moet.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:25

MoniekJ schreef:
Aan alles en iedereen, maar vooral mezelf. Lijkt wel alsof alles tegenzit.. weet ook echt niet meer wat ik met mezelf aan moet.

Dikke knuffel, zo te lezen heb je die wel verdiend. Heel veel sterkte, ik hoop dat je snel naar huis mag en weer naar je zus kan :(:)

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:37

Dat ze overal op het nieuws het hebben over de demonstratie van gisteren. Negatieve aandacht, is ook aandacht zeggen we dan maar _O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 23:02

Dat ik voor het eerst sinds een paar weken iets op mijn insta verhaal had geplaatst. Ik heb namelijk heel goed nieuws (eindelijk kan ik naar de reumatoloog na 7 maanden wachten).

Heb ik nu al twee berichten van volgers dat ik dit moet mag posten want het is blackouttuesday en dan mag je volgens half insta blijkbaar geen persoonlijke dingen plaatsen.

Echt hoor... En normaal als ik goed nieuws post over ziekenhuis bezoeken etc krijg ik altijd reacties daarop, succes wensen enzo & nu is het volledige radio stilte van al mijn vrienden en volgers. Heb nu zo het gevoel alsof ik een soort misdaad heb gepleegd, terwijl ik gewoon oprecht voor het eerst in maanden een moment van hoop heb dat er iets gedaan gaat worden aan de pijn die ik 24/7 heb

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 23:13

Lestrange01 schreef:
Dat ik voor het eerst sinds een paar weken iets op mijn insta verhaal had geplaatst. Ik heb namelijk heel goed nieuws (eindelijk kan ik naar de reumatoloog na 7 maanden wachten).

Heb ik nu al twee berichten van volgers dat ik dit moet mag posten want het is blackouttuesday en dan mag je volgens half insta blijkbaar geen persoonlijke dingen plaatsen.

Echt hoor... En normaal als ik goed nieuws post over ziekenhuis bezoeken etc krijg ik altijd reacties daarop, succes wensen enzo & nu is het volledige radio stilte van al mijn vrienden en volgers. Heb nu zo het gevoel alsof ik een soort misdaad heb gepleegd, terwijl ik gewoon oprecht voor het eerst in maanden een moment van hoop heb dat er iets gedaan gaat worden aan de pijn die ik 24/7 heb

Kinda fiets dat, als je toch niet hebt aangekondigd mee te doen boeiend. Er zijn er zat die posten over black-out maar gewoon hun stories volspammen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 23:17

Die doen ook alleen maar dat black-out om zichzelf populairder te maken. :+

Tenminste 9/10 influencers wel.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 23:19

Alsof dat blackouttuesday iets gaat uithalen. Dat gaat discriminatie echt niet stoppen. Dat soort loze statements of sociale media zijn geen reet waard. Overigens denk ik dat dat hele sociale media gebeuren wel gewoon het ronde archief in kan. Nutteloos geneuzel de halve tijd.

Ik ben wel blij voor je Lestrange, elk lichtpuntje is er 1. En daar mag je van genieten, maakt het leven veel prettiger. Wie je dat niet gunt is een looser.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 23:20

MarlindeRooz schreef:
Die doen ook alleen maar dat black-out om zichzelf populairder te maken. :+

Tenminste 9/10 influencers wel.

Precies dat

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 23:25

Lestrange01 schreef:

Hey, wat fijn om te horen dat je naar de reumatoloog kan :j :(:)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 23:29

Knudd schreef:
Lestrange01 schreef:

Hey, wat fijn om te horen dat je naar de reumatoloog kan :j :(:)

Ja ben er ook zoooo blij mee. Heb zoveel geluk gehad. Ik zou eigenlijk nog eens 6 maanden moeten wachten omdat de wachtlijst zó lang was, maar toen belde er net iemand af toen ik het ziekenhuis belde vandaag.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 23:29

Lestrange01 schreef:

Ik zat nog te denken om even een update te doen op het account van mijn Fjordenpaarden nu durf ik niet meer haha :') Maar denk van als je er aan mee doet moeten ze ook niet op insta gaan kijken anders maar ook mee doen met de radio stilte. Genoeg gezien die dat dus niet deden.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 23:48

Mijn AirPods zijn opgestuurd voor reparatie want eentje suisde tijden het noisecancelen. En nu heb ik geen oortjes en vraag mij af hoe mensen zonder oortjes slapen. Zo veel irritante geluiden hoe ga ik deze 2 weken overleven :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 00:03

Dat mijn vrienden niet willen afspreken (op de fiets) omdat ik gister ben wezen protesteren, wat ik ergens nog kan snappen. Maar dat ze nu met zn alleb op het terras zitten :')