Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Marije_1997 schreef:
Hier hetzelfde hoor. Ik loop ook altijd in lange broeken en vesten/lange mouwen. En meer binnen als buiten. Al denk ik dat het bij mij komt door het continu de grond in trappen wat altijd gebeurt. Want mensen vinden me er altijd wel "goed" uitzien.
![]()
[ [url=m/yO3nwn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iedereen is mooi elk lichaam is mooi ook jij hebt het recht om t-shirts te dragen en korte broeken om je warmte kwijt te raken. Het is gewoon warm so be it je moet jezelf niet oncomfortabel maken omdat een ander er zonodig wat van vind.
Lestrange01 schreef:Dat ik voor het eerst sinds een paar weken iets op mijn insta verhaal had geplaatst. Ik heb namelijk heel goed nieuws (eindelijk kan ik naar de reumatoloog na 7 maanden wachten).
Heb ik nu al twee berichten van volgers dat ik dit moet mag posten want het is blackouttuesday en dan mag je volgens half insta blijkbaar geen persoonlijke dingen plaatsen.
Echt hoor... En normaal als ik goed nieuws post over ziekenhuis bezoeken etc krijg ik altijd reacties daarop, succes wensen enzo & nu is het volledige radio stilte van al mijn vrienden en volgers. Heb nu zo het gevoel alsof ik een soort misdaad heb gepleegd, terwijl ik gewoon oprecht voor het eerst in maanden een moment van hoop heb dat er iets gedaan gaat worden aan de pijn die ik 24/7 heb
Knudd schreef:Lestrange01 schreef:Dat ik voor het eerst sinds een paar weken iets op mijn insta verhaal had geplaatst. Ik heb namelijk heel goed nieuws (eindelijk kan ik naar de reumatoloog na 7 maanden wachten).
Hey, wat fijn om te horen dat je naar de reumatoloog kan![]()
Lestrange01 schreef:Dat ik voor het eerst sinds een paar weken iets op mijn insta verhaal had geplaatst. Ik heb namelijk heel goed nieuws (eindelijk kan ik naar de reumatoloog na 7 maanden wachten).
Heb ik nu al twee berichten van volgers dat ik dit moet mag posten want het is blackouttuesday en dan mag je volgens half insta blijkbaar geen persoonlijke dingen plaatsen.
Echt hoor... En normaal als ik goed nieuws post over ziekenhuis bezoeken etc krijg ik altijd reacties daarop, succes wensen enzo & nu is het volledige radio stilte van al mijn vrienden en volgers. Heb nu zo het gevoel alsof ik een soort misdaad heb gepleegd, terwijl ik gewoon oprecht voor het eerst in maanden een moment van hoop heb dat er iets gedaan gaat worden aan de pijn die ik 24/7 heb