Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 15:56

Ik vind kleine kinderen sowieso horror hahaha dus nee ieuw.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 15:59

Meelezer hier (vanuit tindertopic van 6 jaar terug blijven hangen) :) ik ken marocje van stal en lach me kapot om haar verhalen (die ik hier lees) en ken haar in real life idd als wat verlegen vrouw. Dus voor mij is dit geniaal haha.

En prima dat niet iedereen het hoeft te zien toch? Ze plaatst het hier toch niet en zolang hij het prima vond hebben wij hier toch niks te oordelen?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 16:12

Hahaha, thanks! Precies wat ik bedoel dus, mensen die mij ‘kennen’, zien en kennen mij als een rustige vrouw (of zelfs pennymeisje!).

Ach, ik stapte ook hier het topic binnen met nog geen idee hoe Tinder werkte, gewoon lekker ‘bladeren’ en mensen onbewust een like gegeven :'). Lekker naïef soms, meestal erg nuchter :Y)

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 16:13

Jullie maken wel van een mug een olifant zeg. Alsof ze jullie dwingt om er ook naar te kijken. Het gaat over een bevalling, iets doodnormaals, wat een preuts gedoe zeg.

Ik ben blij dat jullie het zo gezellig hebben Marocje! Zo fijn voor jullie beide <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 16:17

Wat overdrijven jullie zeg, we mogen toch zeggen wat wij van een bevallingsfilmpje vinden? Niks persoonlijks op marocje, maar bevallingsfilmpjes in het algemeen vind ik gewoon horror..

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 16:48

Ik vind het hilarisch Marocje, en wat je zelf zegt, hij wilde het wel zien dus dat is dan prima toch. Het is niet dat je hem gedwongen hebt :)

Ik vind je verhalen hier ook fantastisch en ik vind het helemaal leuk dat je het zo gezellig hebt :D

Ik heb als het goed is vanavond een date en ik ben nu sinds gisteren op Tinder aan het kletsen met een jongeman die niet zo mega gefocust is op de seks en een fwb relatie :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 16:52

Haha, Mooizo Diertjec!

En spannend vanavond een date! Durf echt de weg niet op, openbaar vervoer ligt nog plat, niet bang dat je strand? Of is dat juist de bedoeling, hahaha

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 16:55

Hahaha, nee is ideaal, in hetzelfde dorp, dus ik ga lekker lopen. Kwartiertje lopen denk ik :D
Ken de jongen ook nog van vroeger, dus helemaal ideaal :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 16:56

Oh wat leuk! Ja dan kan dat prima natuurlijk! Leuk om wat herinneringen op te halen :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:18

Zou iemand mij kunnen vertellen sinds wanneer mannen zulke tere zieltjes hebben gekregen, mijn hemel :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:19

Oohhh daar kan ik heeeel veeeeeel over vertellen :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:20

Nee maar echt, eerst ben je nog net geen Goddelijk iets en een verkeerde opmerking later ben je opeens persona non grata _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:21

Hahaha ja ik kan er een boek over schrijven :))

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:24

#Help.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:25

Wat heb je gedaan? :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:37

Marocje schreef:
Uhm, nee eigelijk snapte ik dat in eerste instantie niet, want bevallingen zijn er ook op tv en dat wordt ook veel bekeken.

Zulke programma's zap ik heel snel vandaan. Ik weet nog dat mijn moeder vroeger altijd het programma 'de bevalling' wilde kijken en ik vond het altijd onsmakelijk en ging er gehaast bij vandaan. Mijn moeder poogde me te overtuigen dat het mooi was en dat ik er op een dag anders over dacht. Ik reageerde toen al 'ammenooit niet' Ik denk dat mijn afwezigheid van kinderwens door dat trauma is ontstaan :Y) .
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 08-02-21 18:44, in het totaal 3 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:43

Ailill schreef:
#Help.

Wat heb je gedaan/gezegd? :=

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:49

Zijn ouders zijn behoorlijk ouder, hij is van mijn leetijd en zijn zussen in de 50. Waarop ik me zaterdag afvroeg of dat niet vreemd is: Stel ik ontmoet die mensen ooit, dan zouden het ook zijn grootouders kunnen zijn. Zelf al tot de conclusie gekomen dit niet zo te bespreken, zitten we later in dat gesprek en komen ouders ter sprake. Waarop ik toch zoiets zei, bedoelde het niet banketstaaf, maar dat kwam verkeerd over.

Gisteren merkte ik op dat zijn haar nog zo goed in model zat, hoe hij dat met de lockdown deed. Antwoord was een Turkse kapper. Waarop ik vertelde dat nooit meer te doen, een keer en ik stond na 5 minuten weer buiten. Grapte/gaf nog een compliment dat hef bij hem nog netjes zat voor een Turkse kapper.

Let wel, ik snap ergens dat dit vreemd overkomt en normaal ben ik ook helemaal niet racistisch, verre van zelfs. Maar om daar nu een week non-stop appen/filmjes en echt diepe gesprekken voor weg te gooien? We hadden nota-bene apart van elkaar pas een zelfde soort lijst gekocht met bucketlist, die ook voor 95% overeen kwam. Goed het zegt natuurlijk niet alles, maar zo op papier zag het er allemaal goed uit.

Maar ik kwam een beetje te gevat over. Waarop ik zei dat ik daar niet echt een probleem in kon ontdekken, bleef het stil.

Nog een leuk detail, hij is op date geweest met die BN'er, diezelfde BN'er gaf ook dat mensen vaak zijn aandacht willen vanwege zijn status. Of juist heel hard roepen dat het hen daar niet om gaat. Een derde optie heb ik zelf nog niet kunnen bedenken, maar goed wederom wat inzichten in het menselijk brein.

En geen stap verder :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:57

Turkse mannen zijn meestal meer ijdel dus ik zou niet gelijk afdoen. Jij trof mss niet een fijne?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:59

Hij is niet Turks, dat is zijn kapper :')

Krijg nu net een screenshot van zijn DNA test (die we beide eind vorig jaar apart van elkaar hebben laten onderzoeken). Voornamelijk Schots en Noors is ie.

Ik ga even zitten huilen in een hoekje _O-

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 19:00

Ailill schreef:
Hij is niet Turks, dat is zijn kapper :')

Zo vatte ik het ook niet op. Maar ik zou dus geen punt maken van een Turkse kapper.

Schots en Noors, type Viking ? :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 19:07

Ik zou er normaal ook geen punt van maken, maar dit was denk ik wat persoonlijk zeer.

Bingo, zo'n type inderdaad. Met de meest blauwe ogen die ik ooit heb gezien.

Maar goed, hem vanmiddag nog gesproken, moesten beide een video-call in vanwege werk en hij zei dat het even moest landen (wilde hem wel een soort van verklaring geven voor die uitspraken) en dat ie later vandaag van zich zou laten horen. Nu dus aan het appen.

ik doe i.i.g. behoorlijk wat stapjes terug.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 19:08

Misschien toch niet helemaal jouw type dan.
Moet je steeds op je woorden gaan letten, lijkt mij

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 19:28

Pffffft nou als hij daar al een probleem van maakt.. Dat zou ik persoonlijk echt wel een enorme afknapper vinden. Zeker als je daarnaast wel al allerlei diepgaande gesprekken hebt gehad enzo. Een geintje of een scherpere opmerking moet toch kunnen?

Is wel een heel teer zieltje dan :o

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 19:30

Dat is een klein beetje het geval ja, dat bemerk ik ook. Nu vind ik dat an sich geen probleem, maar om nou te zeggen dat het positief is, nee dat kan ik ook niet. Terwijl ik nog vroeg of het tijdens een week appen/voicegesprekken ook het geval was, dat was het niet.

Ik moet er nog maar eens goed over nadenken. Maar die omslag, werkelijk :')

@Berdien: Ik vind zaken niet snel een enorme afknapper, fysiek dan weer wel, maar iedereen heeft zo zijn dingetjes, wat twin vanmiddag ook zei: We worden allemaal ouder met een bijgroeiend rugzakje. Daar kan ik me wel in vinden. Maar letterlijk 180 graden omdraaien, nee die snap ik dan weer niet.