Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TheJokerr schreef:Hangt er denk ik vanaf hoe goed de kleurpigmenten in die shampoo zijn. Ik heb bijvoorbeeld een zilvershampoo van Kérastase van toen ik mijn haar deels had geblondeerd en geen warme tint wilde. Mijn haar is inmiddels weer gewoon bruin (zo'n fles gaat eeuwen meeWerkt shampoo voor roodharige ook als je je haar nooit hebt geverfd? Dus dat het pakt op je natuurlijke pigmenten?
Want je ziet altijd shampoo's voor geverfd haar maar ik wil graag mijn eigen haarkleur meer boosten of is dit niet mogelijk?
Britta31 schreef:Als een vrachtwagenchauffeur verplichte rusttijden heeft op een parkeerplaats en gaat slapen in de vrachtwagen trekt hij of zij dan ook een pyjama aan of slapen ze met de kleren aan?
APCIII schreef:Britta31 schreef:Als een vrachtwagenchauffeur verplichte rusttijden heeft op een parkeerplaats en gaat slapen in de vrachtwagen trekt hij of zij dan ook een pyjama aan of slapen ze met de kleren aan?
Aangezien ze gewoon een bed in de auto hebben, en ook een kachel om 't 's nachts warm te kunnen houden in de cabine (ook als de motor van de auto uit staat), denk ik dat ze gewoon hetzelfde zouden doen als hoe ze thuis in bed kruipen.
xmarritw schreef:Wat betekent 'serial monogamist' het is de titel van een nieuw nummer van een van mijn favoriete artiest en ik snap niet wat het woord betekent. Google translate brengt mij ook niet echt verder.
xmarritw schreef:Wat betekent 'serial monogamist' het is de titel van een nieuw nummer van een van mijn favoriete artiest en ik snap niet wat het woord betekent. Google translate brengt mij ook niet echt verder.