Zaterdag een bbq voor het personeel georganiseerd en vandaag kwamen ze bijna allemaal massaal helpen toen het nodig was omdat 1 collega niet kwam opdagen.
Anoniem
Geplaatst: 04-05-22 07:15
Mijn man die hier net verteld dat hij gisteren bij een engelstalige klant niet wist hoe hij keukenkraan moest zeggen. Het is geworden: The crane of the kitchen sink. Vrij vertaald: De hijskraan van de gootsteen. Raap mij op
Nu, ik wist het ook niet maar het is kitchen faucet volgens google.
Mijn detacheerder, dus werkgever, wil mijn huidige jaar contract met ingang van de 1e van deze maand omzetten in een vast contract. Ik wil nog even duidelijkheid hebben omtrent een artikel wat daar in staat, en als dat bevalt, dan kan ik direct tekenen. Dat levert ontzettend veel rust op.
Blij. Morgen mijn laatste dag op mijn werk en ik ga het erg missen MAAR vandaag nog een audit gedaan waar ik al super hard voor gewerkt had en het ging zooooo goed. En lening huis getekend en volgende week naar Afrika!
Eerste ritje in de buitenbak op mijn buitenboordhart. Wie had dat ooit gedacht Ik zit al de hele middag met een dikke glimlach op mijn snoet.
Kookaburra
Geplaatst: 06-05-22 17:36
BarbaravdW schreef:
Eerste ritje in de buitenbak op mijn buitenboordhart. Wie had dat ooit gedacht[ [url=m/Q6EfqN.jpg]Afbeelding[/url] ] Ik zit al de hele middag met een dikke glimlach op mijn snoet.
Het is zulk prachtig weer!
MarlindeRooz
Geplaatst: 06-05-22 17:36
Ergens aangenomen wat ik heel graag wilde
Britta31