Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:55

Juist; hoe je er aan komt kom je er ook weer vanaf. Want zijn huidige vriendinnetje was ooit ook leuk om een relatie te beginnen. Dus, wordt ie weer frobelig verwijs hem dan fijntjes door naar zijn vriendin.

Ik heb echt wel een tikkie meegekregen door dat soort mannen. Niet dat ik ooit bedrogen ben maar dat ze wat van mij willen ondanks dat ze al een partner hebben. Want als ze een vrouw als mij konden krijgen zouden ze er voor gaan :r Echt gewoon zo vaak, doet ook wat met je vertouwen in mannen.

En hhilde daar ben je idd een te goede catch voor! :j

billionache

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 19:06

Mag ik me hier voorzichtig melden? O:)

Kom net uit een relatie van 5 jaar en dus weer ff zoeken hoe het single zijn precies werkt :+ Toen Tinder begon op te komen zat ik nog in een relatie, was al die tijd al nieuwsgierig naar de hele hype en sinds een paar dagen dus een account aangemaakt. Wil voorlopig absoluut nog niet daten maar vind het een leuk tijdverdrijf en lig echt krom bij alle cringy openingszinnen en wanhopige bootycalls :D

En ook wel met 1 iemand fijne normale gesprekken, die ook snapt dat ik voorlopig niets wil en het ook allemaal gewoon gezellig vindt :j

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 21:49

Ja ik zou eraf blijven hoor als ie al iemand heeft. Ongeacht of ie van plan is om vreemd te gaan - wie zegt dat ie dat dan bij jou niet ook gaat doen? Maar zelfs al zou ie dat niet doen, jij hoeft geen medeplichtige te worden in zijn klootzakkerij. Dat flik je gewoon die andere vrouw niet. Punt.

Billionache, welkom! Ik ben er ook nog niet zo lang, maar ik weet niet hoe relaties voelen. :')
Dus we zijn lekker het tegenovergestelde.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 21:57

Mee eens. Bewust iets met iemand doen die al een vriendin heeft... Plus dat het vrij zelden wat oplevert: hoe je eraan komt... ;)

Welkom billionache!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 22:21

Hhilde schreef:
Hij zei dat hij zich zo aangetrokken voelde tot me... en dat hij dit nog nooit eerder heeft gedaan maar dat het hem nu wel heel leuk leek... Het zal wel, maar voor dit soort dingen ben ik dan weer te leuk :D Ik doe momenteel niets met datingsites, maar mocht ik dat wel weer gaan doen, ga ik echt neigen naar de meer serieuze sites zoals Lexa of zo. Heeft iemand daar ervaring mee? Vroeger wel veel lol gehad met Paiq (weet je nog Lee :') ), maar of ik daar nou zin in heb...

Lexa zijn stelletje oplichters.. bij mannen iig. Medewerkers die je profiel bezoeken om zo het bericht te triggeren dat er iemand is geweest, uiteraard zie je pas wie na betaling.

Relaxed schreef:
Pepperrr schreef:
Als hij dat bij mij zou flikken zou ik echt mad worden.

Wat gij niet wilt dat u geschied...... ;)

Schiet dan ook een ander niet? :P

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 22:31

Hhhilde en anderen. Hier zelf op Lexa geweest. Ja ook hier kom je van alles tegen. Heeft mij wel een toprelatie opgeleverd. Al was dat niet ons eerste uitgangspunt. Welke site je ook zit, rotte appels heb je overal en het is zoeken naar je eigen diamantje.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 22:57

Dat is ook zeker zo!
Geen idee of Lexa bij de vrouwen ook zoiets doet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 09:13

Ik heb me gisteren op Paiq een avondje vermaakt met Quizen invullen (Had die optie nog niet ontdekt :') ) Enorm veel mannen die toch niet voor een serieuze relatie gaan hoor :n
Kwam hier ook mijn date van vorige week tegen, ook hij had hier dus ingevuld geen serieuze relatie te willen :+ Terwijl onze 1e dagen appen juist enorm serieus waren en ik toen dus twijfels had over hem.. Ik vond hem toen namelijk te serieus, niet 1 dubbelzinnige opmerking kon er toen vanaf.. Hoe kan iemand zich toch zo anders voordoen dan? :?

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 10:37

Bizar is dat! Ik snap dat ook niet, ik kan niet eens een leugentje om bestwil. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 17:30

Stil hier! Nog dates dit weekend? ;)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 17:43

Nope! Maar wel net naar de military Boekelo geweest. ;)
Heet trouwens joh!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 17:46

Jaa heerlijk weertje vandaag!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 11:16

Ik geloof dat mijn kuiten voor het eerst in 15 jaar niet meer wit zijn maar nu beige. _O-

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 11:45

Wij vierden de verjaardag van mijn oudste gisteren :)

Vandaag niets op de planning. Had vrijdag nog een drankje gedaan in de stad met een bepaalde persoon ;) Heb dit weekend de kids dus dan ben ik zeer beperkt. Als je elkaar dan wel graag wilt zien is dat soms wel lastig vind ik.

Aan de andere kant: als het op een gegeven moment serieus genoeg is dan kan je de kinderen er ook bij betrekken en dan wordt het weer gemakkelijker.

Anderen nog wat gedaan?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 11:53

Ik heb meidenweekend in Utrecht met de meiden van vakantie! Gister uit geweest en vanmiddag high tea'en :)

Sophie ga je nog met baardman?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 11:54

Gezellig Yvanka!

Ik had vrijdag weer een fijne avond met fwb gemaakt, door mijn vakantie hadden we elkaar 2 weken niet gezien dus het was wel weer fijn :)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 11:58

Zo heeft een kennis van mij het ook geregeld Sophie. Hij had de kinderen van woensdag/donderdag t/m zaterdag alleen dus zo hadden beide ouders ook bv. een weekenddag. Nu op vakantie met zijn Tindermatch... Hij woont er sinds kort mee samen.

Is ook de man die mij heeft aangeraden gewoon op Tinder te gaan zitten. _O-

Hoe werkt dat eigenlijk, friends with benefits? Ik zou het denk ik gaan verwarren met romantische gevoelens namelijk, of ik zou het denk ik niet kunnen zónder romantische gevoelens te hebben. :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 12:06

Ik exploreer het concept ook voor het eerst :) Ergens tussen de 2e en 3e date had ik even wat verwarring nadat ik steeds een boost kreeg als ik een berichtje van hem had. Ik heb mezelf daar wat bij weten te sturen en bij de 3e ontmoeting is dat weggenomen, ik vind hem gezellig, fysieke aantrekkingskracht, maar voel niet dat ik echt mijn leven met het zijne wil verenigen. Dus eigenlijk gaat dit nu heel goed! Verder heb ik in mijn profiel staan en ben ik er open over dat ik niet zo nodig in een relatie wil rollen. Gisteren wel kort besproken of er wisselende contacten zijn en daar hebben we nu beiden geen behoefte aan.

Tot nu toe gaat het dus prima, ik weet niet hoe het op een langere termijn gaat zijn. We zien elkaar nu sinds begin augustus en gaan soms uit (eten), hebben nu ook 2x samen gekookt, filmpje gedaan. In het restaurant vind ik het wel verwarrend als ie mijn hand of wang wil strelen, ik weet niet zo goed wat ik daarmee aan moet dan.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 12:23

Ik heb vanmiddag reünie van de Mavo. Ook wel weer eens leuk :D

Tinder etc even op een laag pitje ivm drukte

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 12:34

Aaaah duidelijk Forumster! Was benieuwd hoe het werkt maar nu snap ik het echt wat beter! :) En voor nu ook wel leuk dus!

Succes Flessuh, reünies kunnen best wel vermoeiend zijn!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 12:44

Nummus schreef:
Zo heeft een kennis van mij het ook geregeld Sophie. Hij had de kinderen van woensdag/donderdag t/m zaterdag alleen dus zo hadden beide ouders ook bv. een weekenddag. Nu op vakantie met zijn Tindermatch... Hij woont er sinds kort mee samen.

Is ook de man die mij heeft aangeraden gewoon op Tinder te gaan zitten. _O-

Hoe werkt dat eigenlijk, friends with benefits? Ik zou het denk ik gaan verwarren met romantische gevoelens namelijk, of ik zou het denk ik niet kunnen zónder romantische gevoelens te hebben. :')

Ja ik heb iedere vrijdagavond vrij en dan krijg ik ze de ene week op zaterdagochtend t/m dinsdagochtend en de andere week heb ik het hele weekend vrij en krijg ik ze op maandagmiddag weer na school.

Heb ze sowieso iedere week van maandag op dinsdag en donderdag op vrijdag.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 13:14

Ik denk dat er niet dé FWB-constructie is, maar dat dat voor iedereen anders is. Bij de een zijn andere dates/seksuele contacten wel prima, de ander heeft dat liever niet maar hoeft zich ook niet direct in een relatie (met alle bijbehorende verwachtingen) te storten. Het is -voor mij- een wat inniger contact dan puur een scharrel, maar ik leg er niet alles bij neer zoals ik wel in een relatie zou doen. Hij vertelde gisteren dat er een aantal maanden terug (toen wij al wel aan het daten waren) er wel het een en ander met een andere date is gebeurd. Tja. Kan er niet echt mee zitten. Had liever gehad dat hij er tóen eerlijk over was geweest, maar nu...

We hebben de grootste lol, doen geregeld dingen samen, ontmoeten elkaars vrienden en familie en at the end of the day fiets ik naar mijn huis of hij naar zijn huis. Ik vind het echt helemaal prima zo :)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 15:33

Ja grappig, ik zou een fwb echt never nooit niet meenemen naar mijn familie. Hij die mee gaat naar mijn familie is een serieuze partner en geen fwb.

Mijn moeder zou dat ook echt niet kunnen waarderen. Ze ziet me al aan komen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 15:45

Fwb naar ouders hoeft van mij ook niet, maar dat is ieder voor zich. Maar de leuke dingen samen doen zonder verplichtingen past mij wel :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 15:49

Als een fwb meegaat naar familie/ouders vraag ik me vooral af waarom dat dan geen relatie genoemd wordt. Wat is dan nog het verschil met wel een label erop te plakken.. maar daarom is het ook ieder z'n ding :+