Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
koenlover schreef:DuoPenotti schreef:Heb je nog wel een oude product foto van wat je mooi vond?
Meestal komt Google lens wel met alternatieven die er op lijken
Nee helaas, het product is van de site verwijderd. Door de link in m’n zoekgeschiedenis weet ik dat het ‘opbergset’ genoemd werd maar ik kon daar niets op vinden.
De grote bak leek op deze maar die verkopen ze nog dus vind je met Google veel resultaten op.
[ Afbeelding ]
@Floko, zoiets wel alleen zijn de bakjes binnenin dan meer voorraadpotten, dus ook individueel nog afgesloten. Voor bijvoorbeeld meel of suiker.
Edit: ik bak bijvoorbeeld regelmatig brood met verschillende soorten meel en bloem. Het lijkt mij handig als ik dat bij elkaar in de kelder luchtdicht kan wegzetten en ofwel de hele ‘omdoos’ in een keer boven kan halen of dat ik makkelijk een of twee voorraadbussen mee naar boven kan nemen.
DuoPenotti schreef:@ikke
Bedoel jij deze?
https://www.makro.nl/marketplace/produc ... SINb2DR8RY
Die heeft geen aparte deksels
Jet schreef:koenlover schreef:
Nee helaas, het product is van de site verwijderd. Door de link in m’n zoekgeschiedenis weet ik dat het ‘opbergset’ genoemd werd maar ik kon daar niets op vinden.
De grote bak leek op deze maar die verkopen ze nog dus vind je met Google veel resultaten op.
[ Afbeelding ]
@Floko, zoiets wel alleen zijn de bakjes binnenin dan meer voorraadpotten, dus ook individueel nog afgesloten. Voor bijvoorbeeld meel of suiker.
Edit: ik bak bijvoorbeeld regelmatig brood met verschillende soorten meel en bloem. Het lijkt mij handig als ik dat bij elkaar in de kelder luchtdicht kan wegzetten en ofwel de hele ‘omdoos’ in een keer boven kan halen of dat ik makkelijk een of twee voorraadbussen mee naar boven kan nemen.
Kan je het niet zelf samenstellen met bijvoorbeeld dezebakken/bakjes erin? https://www.sunware.com/nl-nl/voedselop ... aadbussen/ . En dan een transparante box van jouw afmetingen erbij kopen? Misschien wel duurder, amar wel echt wat je hebben wil...
prompter schreef:Momo94 schreef:Goede dag,
Ik ben opzoek naar deze hond. Iemand te koop of enig idee waar ik deze kan krijgen?
[ Afbeelding ]
Als ik zoek op "sitting dog papercraft" kom ik een heleboel mooie voorbeelden tegen, maar net niet deze
secricible schreef:De patch waarmee mijn tekefoonkoord aan mijn telefoon zit is stuk. Dus ik zoek een nieuwe, maar via bol zijn ze 6e per stuk...
Zijn er fysieke winkels waar ik zoiets kan kopen?
Suzanne F. schreef:secricible schreef:Nee met koord had ik ze inderdaad gevonden maar vond ik zo zonde. Maar dan toch maar zo. Dank
Ik denk inderdaad dat het lastig is om ze los te vinden. Is hij afgebroken?