Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Piekosjj

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 07:01

Tuurlijk, je hoeft toch niet perse koffie te drinken tijdens je koffiepauze? :o?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 09:07

Mogen veganisten wel sponsen gebruiken? (Bedacht me laatst dat dat ook dieren zijn, dus wel nieuwsgierig)

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 09:09

_Cassidy schreef:
Nadat ik die gele vlekken in mijn shirts nu wel écht zat ben geworden; waar vind ik deodorant zonder aluminium, of hebben jullie voorbeelden van (bekende) merken?
Ik wil het graag bij de normale drogist kunnen halen :o

Zarqa.. Maar weet niet of ze dat bij jouw drogist verkopen. Sowieso bij De Tuinen(Holland and Barrett)

blacksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 09:15

Meliaforever schreef:
_Cassidy schreef:
Nadat ik die gele vlekken in mijn shirts nu wel écht zat ben geworden; waar vind ik deodorant zonder aluminium, of hebben jullie voorbeelden van (bekende) merken?
Ik wil het graag bij de normale drogist kunnen halen :o

Zarqa.. Maar weet niet of ze dat bij jouw drogist verkopen. Sowieso bij De Tuinen(Holland and Barrett)

Ja en online met korting! Zarqa is fijn. Ook de gzichtscreme is heerlijk

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 09:32

Zarqa kreeg ik mega last van cystes van in het gezicht. Bleeggh...
Ik ben over gegaan naar rituals.

Helpt wassen met schoonmaak azijn niet ook tegen gele vlekken? Ik heb ze bijna nooit namelijk.

Ik heb super verzuurde benen, net al ontbeten (havermoutpap, dus niet heel slecht), maar het wordt niet beter. Vanmiddag wedstrijd en ik ben al zo zenuwachtig. Hoe kom ik van die verzuring af?

julie0307

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 10:12

Hoppit schreef:
Dit heb ik in februari getest :p Eerste wat weer lukt (met veel pijn) in de eerste week is een slordige dot, dat wordt zoetjes aan met minder pijn een wat strakkere dot, tegen week 3-4 kan je weer echt een staart fabriceren. Als je dik en veel haar hebt zoals ik, lukt dat nog niet zo strak als je zou willen.
Heb je al een broek met knoop proberen dicht te maken? :p
Ik ben rechts en mijn rechterscaphoid breken was zo niet tof -O-

Succes en wees nog even 'blij' met dat hij pijn doet, dat remt je. Wordt pas erg als het geen pijn meer doet maar je moet je gips uitzitten grrrr

Broek dichtdoen was het eerste waar ik tegen aanliep. Deed zo enorm veel zeer!
En van die shampoo flessen met een pompje bovenop.. onmogelijk!
En school wordt ook nog een ramp! Wat mijn knol mij toch gelapt heeft |o

Weet iemand of je na 2 weken kan schrijven met je gebroken pols?

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 11:11

Eske_B schreef:
Mogen veganisten wel sponsen gebruiken? (Bedacht me laatst dat dat ook dieren zijn, dus wel nieuwsgierig)

Er zijn zat synthetische sponzen.
Echte dierlijke sponzen vind je niet meer zo snel.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 21:19

Ik heb een bikini van aliexpress, het bovenstukje zit prima behalve de bandjes die over je schouders heengaan zegmaar. Deze zakken af terwijl ik ze afgesteld heb. Hoe kan ik deze toch nog strakker zetten dat de bandjes niet afzakken?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 21:49

Ik wil graag de docu “Blackfish” kijken, maar er word nergens op Google aangegeven waar ik deze kan kijken. Iemand die kan helpen?

(Sorry het is geen levensvraag, maar als er iemand wel iets weet/kan vinden graag)!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 22:01

SavannahNx schreef:
Ik wil graag de docu “Blackfish” kijken, maar er word nergens op Google aangegeven waar ik deze kan kijken. Iemand die kan helpen?

(Sorry het is geen levensvraag, maar als er iemand wel iets weet/kan vinden graag)!

4 euro op youtube.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 22:12

Staat ook op netflix volgens mij!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 22:52

Waarom is altijd de straat voor het CSI gebouw in CSI Miami nat? Zo vaak regent het daar toch niet? Strak blauwe lucht en toch die straat altijd nat.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 23:05

Welke legale streamingsdiensten zijn er nog meer naast netflix? (Die doet het niet bij mij)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 23:43

Veulen84 schreef:
Welke legale streamingsdiensten zijn er nog meer naast netflix? (Die doet het niet bij mij)

Videoland.
En via KPN en Ziggo zelf kun je vaak ook films huren.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 23:56

HBO, pathe on demand

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 00:09

cissy schreef:
Waarom is altijd de straat voor het CSI gebouw in CSI Miami nat? Zo vaak regent het daar toch niet? Strak blauwe lucht en toch die straat altijd nat.

Misschien omdat ze het hebben schoongemaakt voordat ze gaan filmen? Ik weet dat straten soms worden schoongemaakt met een hoge drukspuit omdat je dan goed alle kleine vuiltjes (papiertjes, sigaretten filters) beter weg krijgt.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 01:09

casperzazoe schreef:
Staat ook op netflix volgens mij!

Helaas niet.

Heb hem gekeken via een of andere site. Alle nieuwe bioscoop films (o.a Meg) staan er op echt bizar. En gratis.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 01:54

Ligt een kat of hond bewust met zijn pootjes over zijn ogen? Bijvoorbeeld voor het licht. Of ligt het gewoon lekker?
Mijn kat ligt echt heel vaak met zijn pootje op zijn ogen en na een aaibeurt doet ie het ook weer.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 07:39

Janine1990 schreef:
Zarqa kreeg ik mega last van cystes van in het gezicht. Bleeggh...
Ik ben over gegaan naar rituals.

Helpt wassen met schoonmaak azijn niet ook tegen gele vlekken? Ik heb ze bijna nooit namelijk.

Ik heb super verzuurde benen, net al ontbeten (havermoutpap, dus niet heel slecht), maar het wordt niet beter. Vanmiddag wedstrijd en ik ben al zo zenuwachtig. Hoe kom ik van die verzuring af?

Bij verzuring twee glazen water in één keer opdrinken. Het vochtgehalte herstelt zich dan na 10 minuten. Sporters,vooral boksers, gebruiken dit trucje vaak. Ook voetballers nemen hiervoor vaak slokken water gedurende de hele wedstrijd.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 09:52

Tivoli schreef:
Bij verzuring twee glazen water in één keer opdrinken. Het vochtgehalte herstelt zich dan na 10 minuten. Sporters,vooral boksers, gebruiken dit trucje vaak. Ook voetballers nemen hiervoor vaak slokken water gedurende de hele wedstrijd.

De vraag is alleen in hoeverre verzuring van spieren in dit geval afhankelijk is van het vochtgehalte.

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 10:12

Zat nog even te denken over het handschrift.. Misschien lijken alle handschriften van oma's en opa's op elkaar omdat ze vroeger met rechts moesten schrijven?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 10:34

oomens schreef:
Tivoli schreef:

De vraag is alleen in hoeverre verzuring van spieren in dit geval afhankelijk is van het vochtgehalte.

Zou in mijn geval best kunnen. Al heb ik heb vandaag alweer... :\ En ik heb nog niets gedaan. :+

Britta31

SavannahNx schreef:
Ligt een kat of hond bewust met zijn pootjes over zijn ogen? Bijvoorbeeld voor het licht. Of ligt het gewoon lekker?
Mijn kat ligt echt heel vaak met zijn pootje op zijn ogen en na een aaibeurt doet ie het ook weer.

Goede vraag,onze kat doet dat ook.

Janine1990

lisanne87 schreef:
Zat nog even te denken over het handschrift.. Misschien lijken alle handschriften van oma's en opa's op elkaar omdat ze vroeger met rechts moesten schrijven?

Moest mijn vader ook nog (1960) en die heeft een heel ander handschrift en echt super netjes.

Edit: Hij was linkshandig, maar dat mocht niet. :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 10:35

Of door de strengheid van de nonnen.