Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Cassidy schreef:Nadat ik die gele vlekken in mijn shirts nu wel écht zat ben geworden; waar vind ik deodorant zonder aluminium, of hebben jullie voorbeelden van (bekende) merken?
Ik wil het graag bij de normale drogist kunnen halen
Meliaforever schreef:_Cassidy schreef:Nadat ik die gele vlekken in mijn shirts nu wel écht zat ben geworden; waar vind ik deodorant zonder aluminium, of hebben jullie voorbeelden van (bekende) merken?
Ik wil het graag bij de normale drogist kunnen halen
Zarqa.. Maar weet niet of ze dat bij jouw drogist verkopen. Sowieso bij De Tuinen(Holland and Barrett)
Hoppit schreef:Dit heb ik in februari getest :p Eerste wat weer lukt (met veel pijn) in de eerste week is een slordige dot, dat wordt zoetjes aan met minder pijn een wat strakkere dot, tegen week 3-4 kan je weer echt een staart fabriceren. Als je dik en veel haar hebt zoals ik, lukt dat nog niet zo strak als je zou willen.
Heb je al een broek met knoop proberen dicht te maken? :p
Ik ben rechts en mijn rechterscaphoid breken was zo niet tof![]()
Succes en wees nog even 'blij' met dat hij pijn doet, dat remt je. Wordt pas erg als het geen pijn meer doet maar je moet je gips uitzitten grrrr
cissy schreef:Waarom is altijd de straat voor het CSI gebouw in CSI Miami nat? Zo vaak regent het daar toch niet? Strak blauwe lucht en toch die straat altijd nat.
Janine1990 schreef:Zarqa kreeg ik mega last van cystes van in het gezicht. Bleeggh...
Ik ben over gegaan naar rituals.
Helpt wassen met schoonmaak azijn niet ook tegen gele vlekken? Ik heb ze bijna nooit namelijk.
Ik heb super verzuurde benen, net al ontbeten (havermoutpap, dus niet heel slecht), maar het wordt niet beter. Vanmiddag wedstrijd en ik ben al zo zenuwachtig. Hoe kom ik van die verzuring af?
Tivoli schreef:Bij verzuring twee glazen water in één keer opdrinken. Het vochtgehalte herstelt zich dan na 10 minuten. Sporters,vooral boksers, gebruiken dit trucje vaak. Ook voetballers nemen hiervoor vaak slokken water gedurende de hele wedstrijd.
oomens schreef:Tivoli schreef:Bij verzuring twee glazen water in één keer opdrinken. Het vochtgehalte herstelt zich dan na 10 minuten. Sporters,vooral boksers, gebruiken dit trucje vaak. Ook voetballers nemen hiervoor vaak slokken water gedurende de hele wedstrijd.
De vraag is alleen in hoeverre verzuring van spieren in dit geval afhankelijk is van het vochtgehalte.
lisanne87 schreef:Zat nog even te denken over het handschrift.. Misschien lijken alle handschriften van oma's en opa's op elkaar omdat ze vroeger met rechts moesten schrijven?