Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce_eddy schreef:Waar moet ik een klacht indienen wij ontvanegn al ruim een maand geen enkele folders meer. Je weet we gewoon in de plastic. Er wordt gewoon niet bezorgd.
Maar ik zie nergens waar ik melding kan maken en heb zelf ook geen idee wie zorgt voor de verspreiding.
xSCWx schreef:Waarom word ik soms door onbekende mensen toegevoegd op Facebook, die dan ook geen andere vrienden hebben... Wat proberen die mensen? Mijn berichten te lezen? Te hacken? Stalkers?
bruintje123 schreef:Wij krijgen zo vaak geen folders. Dan hebben ze weer eens geen bezorger in onze wijk.
Te ver in het buitengebied en daar hebben veel bezorgers geen zin in.
En ik denk dat ze daar dan ook niet zoveel aan kunnen doen.
Ik kijk voor aanbiedingen in winkels waar ik interesse in heb dus online.
xSCWx schreef:Waarom word ik soms door onbekende mensen toegevoegd op Facebook, die dan ook geen andere vrienden hebben... Wat proberen die mensen? Mijn berichten te lezen? Te hacken? Stalkers?
amoj schreef:Afgelopen week heeft er iets plaatsgevonden waarbij politie aan te pas moest komen. Ik heb zelf gebeld en later kwam er een agent waar ik mee gepraat heb. Heb geen aangifte gedaan maar er is wel een melding van gemaakt. Op dat moment was ik nogal overstuur en heb niet alles verteld. Dat wil ik nu eigenlijk wel alsnog doen. Heeft dit zin en hoe moet ik dit aanpakken, ik weet de naam van de agent niet meer.
oomens schreef:joyce_eddy schreef:Waar moet ik een klacht indienen wij ontvanegn al ruim een maand geen enkele folders meer. Je weet we gewoon in de plastic. Er wordt gewoon niet bezorgd.
Maar ik zie nergens waar ik melding kan maken en heb zelf ook geen idee wie zorgt voor de verspreiding.
Dus er bestaan nog mensen die die dingen écht willen ontvangen?
joyce_eddy schreef:Waar moet ik een klacht indienen wij ontvanegn al ruim een maand geen enkele folders meer. Je weet we gewoon in de plastic. Er wordt gewoon niet bezorgd.
Aria_zz schreef:Het zijn dus niet de mensen op de foto's (zo kan jou profielfoto ook gebruikt worden voor zo iets en ze dan een nep account aanmaken). En niet perse 'buitenlanders', het kan van alles zijn wat daar achter zit.
germie schreef:Ik lees net in de krant dat nederlanders geen leners zijn. Het gaat niet om geld maar om spullen delen of uitlenen zoals gereedschap, autos, partytenten enz.
Als ik dit zo lees dan vind ik het logisch niets te delen of te lenen. Ja, eerlijk, mijn auto staat 4-5 dagen per week ongebruikt voor de deur, maar rijdt in de overige dagen 30.000 km per jaar. Die uitlenen of delen , ik moet er niet aan denken. Nog vaker onderhoud, stoelen verzet, spullen kun je niet laten liggen, enz. Dus in mijn ogen heel logisch dat je een auto niet deelt. Carpoolen ben ik wel voor als het kan, maar dan zit je zelf achter het stuur.
Zo ook met gereedschap, een bekende mag het lenen, maar een onbekende? En dan heb je net zelf die boor nodig, oliebol dan maar lenen bij een ander want waar je eigen is, vergeten.
Ik denk dat het heel logisch is dat nederlanders niet zo veel delen of lenen.
Wie deelt er wel zijn auto met onbekenden? Heb mijn auto wel eens uitgeleend aan mijn ouders en dat is prima.