Geen idee of wij er net wel net niet last van krijgen. Gister gelukkig niks maar ik ga mijn wateropvang gaten in de tuin nog niet dichtgooien. Markies is definitief kansloos blijvend stuk. Offerte voor een nieuwe is naar de verzekering al.
Lucht hier eerst blauw daarna licht bewolkt met vies donker in de verte. Nu is het een soort egaal wit/geel geen idee wat. Wel een stekend zonnetje en wind,
Luchtvochtogheid van 84%... echt leuk joh als je astma hebt...
Of copd.
Of een wel heel degelijke verkoudheid die op de luchtwegen is geslagen. Kan me nu iets beter voorstellen hoe het is om astma o.i.d. te hebben...Niet fijn. Sterkte!
Hier waait alles weer langs . Kan niet zeggen dat ik het erg vind dat ik nog geen indoorzwembad heb maar een paar van die mooie wolken zou ik stiekem ook wel willen zien. En is het heel raar om het toch bizar te vinden? Zo die heftigheid van die buien de afgelopen dagen? Ik bedoel maar, zo eens een stevige bui in de zomer is normaal, maar dit vind ik best erg chronisch worden. En elke dag alles onder water lijkt me ook niet écht gezellig.
magda_90
Geplaatst: 02-06-16 15:43
Waarom eisen jullie allemaal zo egoïstisch dat onweer op?
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 02-06-16 15:45
Doetinchem ziet er zo uit Raar ik zit daar heel dichtbij en hier nog steeds egaal grijs/gelig/wit met stekend zonnetje.
Wil niet nog meer hebben aan nattigheid.
Markies hangt er nu zo bij en kan niet veel hebben kwa zooi nog.
WoW ik heb gisteren nog geluk gehad. In heel veel plekken was wateroverlast. Zelfs drijvende auto's en ergens dreven de meubels gewoon Rond. Bij een van mijn leraren stond ook echt alles onder water. Bij ons was het ook bijna binnen, maar dan ben je toch blij als je dat niet is overkomen. Als je kijkt, ergens in Limburg bijna 90 mm water. Dat is nog meer dan dat je in de hele maand juli op je dak krijgt. Ik zet me weer schrap voor over ongeveer een uur. Dan komt alles langzaam deze kant op.