Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

sietje22 schreef:Hoi, ik ben inmiddels weer bijgelezen (liep 5 pagina's achter). Daarnaast heb ik gereageerd op de meeste blogs. Weet alleen niet of het bij happy paardje helemaal goed is gegaan. Daar kreeg ik namelijk geen melding m.b.t. moderatie. Maar ik zag ook geen post verschijnen. Klopt dat?
Yasmine wat ga je goed! Hoop dat je wel een beetje kunt genieten van het succes door alle hectiek?
Ik heb vandaag een post over babymassage (met daarin een foto van mij dochter![]()
![]()
)
http://beautyfanatic.nl/relax-mama-hoe- ... bymassage/
Als je in een mannencultuur werkt, krijg je soms sneller dingen voor elkaar en zijn ze milder. Zo heb ik dat in ieder geval ervaren toen ik als projectbegeleider in de visserijsector werkte.
, ik werk in een mannenwereldje en ben er ook mee opgegroeid (opa met transportbedrijf, vader met koeriersbedrijf)/ Héérlijk een vrouw in het mannenwereldje. Zou echt niet met 10 meiden op een kantoor willen zitten, zou gillend gek worden van dat achterbakse gedoe en dat overal omheen draaien
.

Ik zat een talkshow over de actualiteit te kijken, zie ik plots mijn eigen hoofd

Bij die sneeuwlandschappen droom ik weg.
. Schrok je niet toen je dat ineens zag, of wist je het?
.