Bellatrix schreef:Juist makkelijk toch? Dan zit je er niet super lang aan vast...
het is de bedoeling dat na het ene paard de ander komt

En dat er dan ook wel eens kopers hier zijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DuoPenotti schreef:Bellatrix schreef:Juist makkelijk toch? Dan zit je er niet super lang aan vast...
het is de bedoeling dat na het ene paard de ander komt
En dat er dan ook wel eens kopers hier zijn
Josien_ schreef:Die wisseling is niet ideaal nee, maar die gezelligheid en een fijn persoon erbij die kan helpen is ook heel wat waard!

Lieser schreef:Moet jouw paard dan ook steeds wennen aan een nieuw paard? Of zou die er niets van merken?
Lieser schreef:Siggislief schreef:He het gevoel of ik mijn angst overzet op agressie.
Dat ik op simpele dingen boos op word.
Dat heb ik met verdriet. Als ik dat onderdruk, word ik woedend op alles en iedereen.

DuoPenotti schreef:Josien_ schreef:Die wisseling is niet ideaal nee, maar die gezelligheid en een fijn persoon erbij die kan helpen is ook heel wat waard!
Ja dat dus...
En voor mijn paard heeeeel goed.
Ik rij niet veel meer omdat ik dat niet meer kan.
Mijn merrie is niet eens verkeersmak. Zij rijd haar nu zo buiten. En door haar "nonchalante" gedrag denkt mijn paard ook, oooh zij vind het niet spannend, dus ik ook niet.
Zij is gewoon wat ik vroeger meer was betreft rijden en nu niet meer
En ja echt fijn persoon, communiceert fijn. Dus daar zit geen twijfel.
Maar ja, die paardenwissel. Vind dat zelf ook best spannend.

maar aioli aflebberen wilt ze dan weer wel
TheNovelist schreef:Konijnenoortjes gehaald voor de kat om lekker op te kauwen, lust ze ze nietmaar aioli aflebberen wilt ze dan weer wel

(en een dikke monsterlijke grijns dat ze had
)