Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 22:18

Nee helaas niet.

Ben echt van alles kwijt, zelfs speelgoed voor de 2 kittens, en dan vind hij het vreemd dat ik meer speelgoedkoop voor ze.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 22:35

Ben ook hoop katten speelgoed kwijt, maar weet wel dat het ergens in huis is. Iets met kittens die favoriete speeltjes verstoppen voor de rest. :+

Gewrichts pijn, irritant kuchen en lichte verhoging.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 22:54

Het ruikt vreemd buiten , eerder gezegd een beetje vies. Het is ook ineens heel vochtig. Rook net alsof de boel in bloei stond. Alles weer van slag omdat het ineens warm is :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 22:56

Ik zag bollen omhoog komen die nu normaal in rust zouden zijn.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 02:19

Kan niet slapen en er zit een mug op de kamer die me al 2x op m’n hand heeft gestoken

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 06:08

Muggen zijn bloed irritant...

Ik ben alweer wakker en m'n wekker gaat 06.45.... ik wil gewoon langer slapen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 06:50

Siggislief schreef:
Nee helaas niet.

Ben echt van alles kwijt, zelfs speelgoed voor de 2 kittens, en dan vind hij het vreemd dat ik meer speelgoedkoop voor ze.

Ik denk wel dat ik dan zou gaan investeren in een slot op de deur. Je woont bij je vader thuis dat weet ik, maar je hebt alsnog wel recht op privacy.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-24 07:02

Container nr. 1828823 die bij de overburen neergezet wordt.. zijn die mensen ooit klaar met verbouwen? -O-

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 07:06

Eindelijk een keer uit kunnen slapen, ben ik wakker voor 7u ;(

Novastar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 07:16

Pluisje1998 schreef:
Huisarts gaf aan dat hij geen gekkigheid verwacht, maar dat het voor se zekerheid is en om me gerust te stellen. Allemaal op zich heel fijn, alleen de hypochonder in mij is er nu juist van overtuigd dat er wat mis is omdat dat allemaal moet ;( Want tja, iets in mij zegt dat hij hetzelfde zou zeggen als hij wel iets verwacht te vinden ;

Oh Pluisje1998, ik begrijp je helemaal! Wat bij mij helpt is de dagen goed vol te zetten tot het onderzoek, zodat ze snel voorbij gaan. En dan is het voorbij en denk je: waar heb ik me weer zo druk om gemaakt… Maar toch, die gedachten nemen je vaak zomaar mee en laten zich totaal niet sturen. Leef jij dan ook in een soort van waas, alsof er een deken of een sluier over je hangt? Weet je wat ik bedoel, ik kan het moeilijk anders omschrijven.
Een hele dikke knuffel voor nu en veel goede moed. En dat laatste zeg ik niet ‘omdat je het straks zal nodig hebben’. Ik denk volledig op dezelfde manier als jij, daarom deze zin er nog even extra bij :(:)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 08:08

Dat ik niet goed weet wat ik met de buurvrouw van 93 moet doen,wel of niet een gesprek over haar veiligheid in huis.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 08:11

Brandalarm tests. Fantastisch :Y)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 08:41

Mijn ex, ik moet om 9 uur ergens zijn met de kinderen, hij zou ze om half 9 brengen. Om half 9 geen kinderen. Stuurt hij net, ik drink even mijn koffie op en dan kom ik eraan. Kan je gelijk door denk ik.
Ja dan moet ik idd gelijk door, had ze graag even thuis gehad voor we weg moesten.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 08:52

Ziggo opzeggen. Ik kan namelijk 300 euro goedkoper op jaarbasis. Vorige week al dikke moeite gedaan om er nog een mooie deal uit te halen zodat ik wel zou blijven. Veel verder dan 30 euro korting op jaarbasis + tig tv-pakketten komen ze niet. Daar heb ik weinig aan want ik kijk amper tv en voetbal heeft de vent zelf al...

'Maar mevrouw, wilt u echt geen pakket x y z en deze korting?' 'Nee, want ik kan 300 euro besparen als ik bij jullie weg ga.' 'Mevrouw, u luistert geeneens naar mijn aanbod! Die extra pakketten zijn ook geld waard!' 'En wat heb ik eraan als ik amper tv kijk en geen interesse heb in die pakketten?' 'Nu moet u even goed luisteren naar mijn uitleg mevrouw.' 'Nee, ik wil dat je mijn abo NU stop zet. Ik stap over want jullie zijn simpelweg te duur.' 'Mevrouw, ik ben hier om u als klant te behouden!' 'Ik wíl geen klant blijven. Wil je nu mijn abo stopzetten?'

Pfffghhh

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 08:54

Marcella schreef:
Ben ook hoop katten speelgoed kwijt, maar weet wel dat het ergens in huis is. Iets met kittens die favoriete speeltjes verstoppen voor de rest. :+
Bij mij ligt standaard de helft onder de bank. Eens in de zoveel tijd schuif ik die aan de kant, haal ik er een lading onder vandaan en is de kat weer blij :')

Het is echt heel mistig hier. Zo vies klef om doorheen te fietsen :r

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-24 08:57

Verzuimsysteem van mijn grote klant waar de hele dag zonder aankondiging onderhoud op wordt gedaan.. jongens, ik ga niet voor de lol naar kantoor. :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 09:22

'Goed dat je contact hebt opgenomen, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je pakket nog niet is bezorgd.'

Tjee, dank u Captain Obvious, ik dacht dat het normaal was om een week tegen 'Nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt' aan te kijken 8)7

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 09:56

Weinig geslapen vannacht. Was het volle maan?
Mezelf wel een blauw oog verkocht. Ik vermoed dat duimspalk de dader is.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 10:04

Foaly schreef:
'Goed dat je contact hebt opgenomen, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je pakket nog niet is bezorgd.'

Tjee, dank u Captain Obvious, ik dacht dat het normaal was om een week tegen 'Nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt' aan te kijken 8)7

Captain Obvious..... _O-

Krijg nu een enorme visualisatie van de film Yellowbeard.....
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 18-10-24 10:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 10:05

Foaly schreef:

Typische klantenservice praat :D

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 10:07

Ja ik snap dat ze getraind zijn om dat te zeggen maar het komt zo knullig over _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 10:18

Britta31 schreef:
Dat ik niet goed weet wat ik met de buurvrouw van 93 moet doen,wel of niet een gesprek over haar veiligheid in huis.

Valt ermee te praten. Heeft ze familie waar je contact mee kan opnemen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 11:16

Afbeelding
Dit niet gezekerd of wat dan ook. Weet vast wel wat hij doet, maar er hoeft maar een voet weg te glijden en van 6 hoog naar beneden.

En pussmaak.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 11:17

Novastar schreef:
Pluisje1998 schreef:
Huisarts gaf aan dat hij geen gekkigheid verwacht, maar dat het voor se zekerheid is en om me gerust te stellen. Allemaal op zich heel fijn, alleen de hypochonder in mij is er nu juist van overtuigd dat er wat mis is omdat dat allemaal moet ;( Want tja, iets in mij zegt dat hij hetzelfde zou zeggen als hij wel iets verwacht te vinden ;

Oh Pluisje1998, ik begrijp je helemaal! Wat bij mij helpt is de dagen goed vol te zetten tot het onderzoek, zodat ze snel voorbij gaan. En dan is het voorbij en denk je: waar heb ik me weer zo druk om gemaakt… Maar toch, die gedachten nemen je vaak zomaar mee en laten zich totaal niet sturen. Leef jij dan ook in een soort van waas, alsof er een deken of een sluier over je hangt? Weet je wat ik bedoel, ik kan het moeilijk anders omschrijven.
Een hele dikke knuffel voor nu en veel goede moed. En dat laatste zeg ik niet ‘omdat je het straks zal nodig hebben’. Ik denk volledig op dezelfde manier als jij, daarom deze zin er nog even extra bij :(:)

Ik weet zeker wat je bedoeld en dat is absoluut zo. Ik moet wachteb tot volgende week donderdag, vind het echt vreselijk. En dan natuurlijk nog op de uitslag wachten.

Het stomme is dat de dokter zei dat hij dus ook wilde laten kijken omdat ik gevoelig reageerde bij de druktest op mijn nieren. Ik wist dus zelf helemaal niet dat ik daar last van had. En nu heb ik dus nog iets extra waar ik me zorgen om maak...

Dankjewel voor je lieve berichtje, doet me wel goed :o

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 11:19

Ineke2 schreef:
Siggislief schreef:
Nee helaas niet.

Ik denk wel dat ik dan zou gaan investeren in een slot op de deur. Je woont bij je vader thuis dat weet ik, maar je hebt alsnog wel recht op privacy.

Dan zal k het via via moeten doen, want hier thuis gaat het echt niet lukken denk ik en ben ik bang voor.

Vanmorgen toch maar even naar de Huisarts gegaan, ivm al een paar weken misschien 1-2 weken..
Flinke rode vlekken op beide benen/kuiten en gisteravond had ik ook ineens een allergische reactie in het gezicht.
En flink wat jeuk in het gezicht en benen.

3 soorten zalfjes gekregen, en andere allergiepillen.