Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Siggislief schreef:Nee helaas niet.
Ben echt van alles kwijt, zelfs speelgoed voor de 2 kittens, en dan vind hij het vreemd dat ik meer speelgoedkoop voor ze.
Pluisje1998 schreef:Huisarts gaf aan dat hij geen gekkigheid verwacht, maar dat het voor se zekerheid is en om me gerust te stellen. Allemaal op zich heel fijn, alleen de hypochonder in mij is er nu juist van overtuigd dat er wat mis is omdat dat allemaal moetWant tja, iets in mij zegt dat hij hetzelfde zou zeggen als hij wel iets verwacht te vinden ;
Marcella schreef:Bij mij ligt standaard de helft onder de bank. Eens in de zoveel tijd schuif ik die aan de kant, haal ik er een lading onder vandaan en is de kat weer blijBen ook hoop katten speelgoed kwijt, maar weet wel dat het ergens in huis is. Iets met kittens die favoriete speeltjes verstoppen voor de rest.
Foaly schreef:'Goed dat je contact hebt opgenomen, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je pakket nog niet is bezorgd.'
Tjee, dank u Captain Obvious, ik dacht dat het normaal was om een week tegen 'Nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt' aan te kijken
Novastar schreef:Pluisje1998 schreef:Huisarts gaf aan dat hij geen gekkigheid verwacht, maar dat het voor se zekerheid is en om me gerust te stellen. Allemaal op zich heel fijn, alleen de hypochonder in mij is er nu juist van overtuigd dat er wat mis is omdat dat allemaal moetWant tja, iets in mij zegt dat hij hetzelfde zou zeggen als hij wel iets verwacht te vinden ;
Oh Pluisje1998, ik begrijp je helemaal! Wat bij mij helpt is de dagen goed vol te zetten tot het onderzoek, zodat ze snel voorbij gaan. En dan is het voorbij en denk je: waar heb ik me weer zo druk om gemaakt… Maar toch, die gedachten nemen je vaak zomaar mee en laten zich totaal niet sturen. Leef jij dan ook in een soort van waas, alsof er een deken of een sluier over je hangt? Weet je wat ik bedoel, ik kan het moeilijk anders omschrijven.
Een hele dikke knuffel voor nu en veel goede moed. En dat laatste zeg ik niet ‘omdat je het straks zal nodig hebben’. Ik denk volledig op dezelfde manier als jij, daarom deze zin er nog even extra bij
Ineke2 schreef:Siggislief schreef:Nee helaas niet.
Ben echt van alles kwijt, zelfs speelgoed voor de 2 kittens, en dan vind hij het vreemd dat ik meer speelgoedkoop voor ze.
Ik denk wel dat ik dan zou gaan investeren in een slot op de deur. Je woont bij je vader thuis dat weet ik, maar je hebt alsnog wel recht op privacy.