Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 12:47

Overal in Luxemburg. :')

Maar ben nu met een huisje bezig. :))

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 14:00

MarlindeRooz schreef:
Ik zoek een vakantiehuisje... vind ik een leuke maar er staat dit bij:

"Het appartement heeft een kleine vangst: onze directe buurman schreeuwt soms heel hard. Daarnaast beledigt ze de meeste dorpelingen zodra ze ze ziet. Helaas heb ik na mijn eerste AirBnb-reservering onlangs vastgesteld dat het mijn gasten ook lijkt te beledigen! Als je denkt dat dit een probleem voor hem kan zijn, moet je het appartement helaas niet huren. Als je er echter mee woont, kun je gewoon deze vrouw en haar Frans sprekende beledigingen negeren, je kunt hier een paar heerlijke dagen doorbrengen, vooral omdat de meeste dorpelingen en de andere buren extreem liefdevolle en open mensen zijn:)"

Uhm no thanks

:')

Waarom niet, krijg je er niet meteen een zalig vakantiegevoel van? :=

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 14:15

Nare droom :brr:

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 14:15

Prinsjesdag: heel Duindigt staat vol met paarden voor de stoet, en allemaal militairen om de boel bij te houden en te bewaken. Ik vind het wel gezellig :))

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 14:17

Dat m’n ijzerdraadje achter m’n tanden blijkbaar gebroken is, ik eigenlijk van het draadje eruit wil halen en een nachtbeugel wil nemen. Maar ik maak me zorgen, zo’n zorgen dat de tijd tussen het draadje eruit halen en het ophalen van m’n nachtbeugel te lang is en ervoor zorgt dat alles weer gaat schuiven. Wat een stress, want een angst. Ik word er soms best moe van. Ik morgen pas de tandarts/ mondhygiënist bellen, dus de komende uren nog vol stress zitten..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 14:21

Justme_Lisaa schreef:
Dat m’n ijzerdraadje achter m’n tanden blijkbaar gebroken is, ik eigenlijk van het draadje eruit wil halen en een nachtbeugel wil nemen. Maar ik maak me zorgen, zo’n zorgen dat de tijd tussen het draadje eruit halen en het ophalen van m’n nachtbeugel te lang is en ervoor zorgt dat alles weer gaat schuiven. Wat een stress, want een angst. Ik word er soms best moe van. Ik morgen pas de tandarts/ mondhygiënist bellen, dus de komende uren nog vol stress zitten..

Zo snel gaat dat niet hoor.
Wanneer is je draad gebroken?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 14:24

Suzanne F. schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Zo snel gaat dat wel hoor, bij mij was het binnen 18 uur net zo scheef als voor mijn beugel. Als het kan zou ik het laten zitten.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 14:26

Mijn ergernis is dat rommel zichzelf niet opruimt :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 14:30

Binnen 18 uur? Alles weer scheef? Dat is echt heel bizar en geloof ik bijna niet. Een nachtbeugel draag je ‘s nachts en dan overdag niks. Er gebeurt overdag echt niks met je gebit in die tijd (stel je staat 6 uur op en gaat 23 uur naar bed, dat is 15 uur). Dat zou wat zijn als je tanden aan het eind van de dag weer scheef stonden.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 14:35

Suzanne F. schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Hoogstwaarschijnlijk is die gebroken door de mondhygiënist, zo’n 3 maanden geleden. Zit nog wel vast verder aan die tand, maar nu het opnieuw scherp was en pijn deed aan m’n tong ging ik kijken in de spiegel en bleek die gebroken te zijn.
Dus ik gok dat het draadje al 3 maanden gebroken is bij die tand, maar de andere zitten nog wel vast. Ik ben gewoon intens bang dat het in de tijd tussen het happen voor een nachtbeugel en de beugel na 2 weken klaar is zoveel veranderd en dat het niet meer past, waardoor ik opnieuw een beugel moet hebben.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 14:49

Huiswerk :r |o

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 14:53

Justme_Lisaa schreef:
Hoogstwaarschijnlijk is die gebroken door de mondhygiënist, zo’n 3 maanden geleden. Zit nog wel vast verder aan die tand, maar nu het opnieuw scherp was en pijn deed aan m’n tong ging ik kijken in de spiegel en bleek die gebroken te zijn.
Dus ik gok dat het draadje al 3 maanden gebroken is bij die tand, maar de andere zitten nog wel vast. Ik ben gewoon intens bang dat het in de tijd tussen het happen voor een nachtbeugel en de beugel na 2 weken klaar is zoveel veranderd en dat het niet meer past, waardoor ik opnieuw een beugel moet hebben.

Ze hebben bij mij al jaren enkele tanden losgemaakt van draadje en ook zelfs ingekort waardoor er een hoektanden helemaal geen draadje meer heeft. En weet je wat het stomme is? Die staan bijna nog hetzelfde, hele minimale verandering die sowieso normaal is. Juist de bovenkant waar alles nog vast zat is veel meer veranderd. Het is allang niet meer zoals het was, zelfs niet met draadje.

Beste resultaten zag ik bij de mensen met nachtbeugel en niet bij degene met draadjes. Waarom, geen idee. Ik had verwacht dat draadje voldoende was maar bij mij dus niet. Maar het loshalen van draad bij 1 tand heeft nooit problemen opgeleverd, ondanks het jarenlang los zitten.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 15:00

Als het draadje al 3 maanden loszit hoef je je over 2 weken ook niet zo druk te maken hoor.
En vaak zijn ze met de nachtbitjes best snel, ik had hem binnen een week.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 15:15

Nee dat zegt iedereen hier ook, die tand zit nagenoeg los van de andere tanden qua ijzerdraadje. Maar ik maak me meer zorgen om de tanden die nog wél vast zitten aan het draadje. Wellicht irreële angsten, maar kan me daar zo zorgen om maken. Zou willen dat ik er wel relaxter mee om kom gaan

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 16:14

Justme_Lisaa schreef:
Nee dat zegt iedereen hier ook, die tand zit nagenoeg los van de andere tanden qua ijzerdraadje. Maar ik maak me meer zorgen om de tanden die nog wél vast zitten aan het draadje. Wellicht irreële angsten, maar kan me daar zo zorgen om maken. Zou willen dat ik er wel relaxter mee om kom gaan

Ik heb dit ook gehad en natuurlijk veel te lang gewacht met het weer vast laten zetten. En bij mij is alleen de tand scheef gaan staan waarvan het ijzerdraadje los was.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 16:14

Weer een die appt wil je aankomende woensdag

Nee ik heb tot 12 uur vannacht nog vakantie voor morgen heb je geen antwoord.

En kom op even op mijn werktelefoon hierop ga ik dus ook niet reageren.

Puntje voor de vergadering....

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 16:43

Zebrastreep schreef:
Weer een die appt wil je aankomende woensdag

Nee ik heb tot 12 uur vannacht nog vakantie voor morgen heb je geen antwoord.

En kom op even op mijn werktelefoon hierop ga ik dus ook niet reageren.

Puntje voor de vergadering....

Reden dat bij mij groot deel van het team niet mijn nummer heeft (heb alleen privé, zou op zich wel een werktelefoon willen, ben pb’er namelijk). Er zijn nog 2 collega’s die mijn nummer hebben, die zijn gaan er goed mee om en dat is wederzijds, maar wij hebben ook iemand die stress krijgt om niets die dan mensen gaat lopen bellen, blij dat diegene mijn nummer niet heeft :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 16:53

Helaas al te laat :') het is eigenlijk een soort van verplicht merk je wel tegenwoordig om je nummer te geven naar mijn idee ( waar je ook werkt)

Mogen idd 2 collega's naar mijn privé nummer appen en daar doe ik ook minder moeilijk over als ze op vrije dagen wat vragen. Maar goed dat worden ook steeds meer vrienden en beide hebben het niet gemakkelijk momenteel dus ik wil er ook graag voor ze zijn.

Maar bij de rest denk ik wacht maar even. Al heb ik al snel een zwak voor mensen die wat mankeren en wil ze dan helpen , maar ik kan ook niet iedereen helpen.....

Ik ben ook iemand die aan iedereen vraagt hoe het gaat en daar ook openheid over wil creëeren. Iedereen is heel oppervlakkig als het niet goed gaat en ik vraag altijd uitgebreid door want ik vindt fitte collega's belangrijk. Maar ja iedereens dienst overnemen lukt mij ook niet altijd.

Scheelt dat ik mijn tweede baan en nog een extra locatie waar ik werd ingezet nu kwijt ben en meer vrij ben. Maar het houdt wel een keer op.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 17:43

prompter schreef:
Prinsjesdag: heel Duindigt staat vol met paarden voor de stoet, en allemaal militairen om de boel bij te houden en te bewaken. Ik vind het wel gezellig :))

Afbeelding
Mijn pony logeert daar momenteel, ik vind het ook een poppenkast, maar doe er gewoon gezellig aan mee.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 18:33

Dat gezeur ook van mijn vader waarom ik niet even in wil loggen op werk voor mijn loonstrook om een account te maken voor verhuur van huizen.

Ja ik heb nog een paar uur vakantie en dan zie ik gelijk alle mails het is wel even goed.

Hij snapt dat niet, maar hij gaat in zijn vakantie gerust overal op reageren ja leuk voor jou maar ik ben niet zo.

Volgend jaar boek ik een huisje zonder verbinding ofzo :') en dan voor 3 weken Joe.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 18:40

Log in, download een loonstrook, maak een account en ga een huis zoeken.

Zo dramatisch is dat toch niet.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 18:43

_San87_ schreef:
Log in, download een loonstrook, maak een account en ga een huis zoeken.

Zo dramatisch is dat toch niet.

Ik krijg dan al mijn mails binnen en daar heb ik nog even geen zin in.

Maar heb eerst een mail gestuurd omdat het gedeelte huisdieren wat vaag was. Als dat niet is toegestaan valt het sowieso af bij deze organisatie en vindt ik het zonde om voor niks inschrijfgeld te betalen.

En ik ben op zoek hoor! Ben de afgelopen tijd enorm gestegen in plaatsen en heb er nu nog 3 lopen ( sluit morgen ) dus het is niet zo dat ik niks doe. Alleen daar hoef je nog niet gelijk alles in te leveren.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 19:02

Hier slaat de kerkklok al een kwartier... Echt heel irritant ik snap niet dat dat in deze tijd nog zo hard en lang moet.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 19:17

Onze atleet Chester heeft een missprong ofzo begaan, hij mankt nu wanneer hij gewoon loopt. Hij rent, speelt en springt wel, dus zijn in dubio of we het aan kunnen kijken of toch de dierenarts moeten bellen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 19:19

Vandaag 50km gefietst op een normale fiets. Heel leuk en gezellig. Maar ben kapot. :=