Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 13:20

M_D_H schreef:
Ik moet zeggen dat suliko haar opmerking motiverender was dan die van jou :')
Om met de woorden van Mary Poppins te spreken: the quicker you're into it, the quicker you're out of it. :')

Ik wil naar stal, maar heb pas om 2 uur afgesproken met een stalgenootje om te gaan buitenrijden, dus ik heb ook niet zo heel veel zin om daar een uur te gaan zitten duimendraaien.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 13:23

Zebrastreep schreef:
Scheelt dat de scholen dicht zijn vandaag :o

ook niet overal.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 13:27

DuoPenotti schreef:
Zebrastreep schreef:
Scheelt dat de scholen dicht zijn vandaag :o

ook niet overal.

Het is goede vrijdag dus over het algemeen zijn de scholen dicht. Middelbaar kan nog wel anders zijn daar heb ik ook ooit eens geen vrij gehad wat niet echt in dank werd afgenomen :')

@M_D_H

Gewoon gaan ! Ik heb uiteindelijk ook maar losgelaten wat mensen wel niet van mij denken en over mij praten. Als je er boven blijft en maar denkt laat ze maar kletsen ik weet wel beter.

Ik doe altijd net alsof ik gek ben.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 13:28

Ik weet dat het goede vrijdag is.
Maar dat is toch allang niet meer standaard lagere scholen dicht.Goede vrijdag is geen erkende feestdag.
Die van mijn vriendin zijn ook gewoon naar school vandaag. Sprak ik haar toevallig van de week nog over.
Zij werkt bij de gemeente en eerder was dat ook op goede vrijdag gesloten maar dat is ook niet meer.

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 13:50

MDH kun je niet naar een ander dorp?

Ik heb ook wel eens wat ongemakkelijke dingen nodig maar no way dat ik die hier in mijn kleine dorpje bij de Kruidvat (waar ik elke week wel kom) ga halen :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 14:00

Ongemakkelijke dingen bestel ik online :+ zeker als dat in een doos met een opdruk van bol.com of de kruidvat komt dan ziet dat er prima onschuldig uit.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 14:03

Ik erger me eraan dat alles anders loopt en daardoor mijn verjaardag gruwelijk verpest wordt. De kinderen die daardoor van de leg zijn en alleen maar druk en chaggerijnig zijn.

Ik ga straks een grote fles wijn kopen en een flinke zak chips.
En dan hopen dat de kinderen vroeg slapen vanavond, ga ik lekker onderuit op de bank en film kijken (suggesties welkom)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 14:06

Sta op camperplaats.
Het is erg rustig, 2 campers op het hele terrein, ver uit elkaar.

Mijn hond ligt aangelijnd hij heeft een meter of 6 loopruimte buiten de camper. Deur staat open en ik drink mijn koffie binnen.
Ik houd hem met een half oog in de smiezen.

So far so good.

Ik zie hem een kant op lopen, ik steek mijn hoofd om de deur.
Iemand haalt hem aan.
Óók prima op zich, mijn hond vindt aandacht geweldig èn is supervriendelijk tegen alles en iedereen.
De persoon is dus zelf binnen het -korte- bereik van zijn lijn gekomen om hem aan te halen.
Zit op haar hurken en knuffelt.
Prima.
We praten kort even.

Ze staat ietwat onverwacht en abrupt op, mijn hond is niet groot, en springt iets mee om bij haar te blijven. Komt met zijn schone maar natte poot tegen haar broek. (Het gras is wat nattig)

En daar is ze dan beledigd over :')

Ga dan niet ongevraagd een aangelijnde hond aanhalen :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 14:08

Zouden de boodschappen ooit nog weer wat goedkoper worden?

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 14:10

Ik vind tegen je op springende honden ook niet fijn. Echt, ik ben gek op honden, maar dat ongevraagd tegen je aan springen.... Afgelopen week nog twee keer meegemaakt, ik wandel gewoon ergens en eerst springt er van achteren een Franse bulldog tegen mijn kuit aan met zijn vieze pootjes, en verderop een onbekend ras dat naar mijn mouw springt. Wat mij betreft zouden echt alle hondeneigenaren springen naar mensen af moeten leren.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 14:15

Ik was net bij de apotheek, en uiteraard zijn mijn medicijnen niet leverbaar (what else is new...). Nu heb ik wat meegekregen van een ander merk, maar dan ook een lagere dosering. Nu heb ik een oliebol aan pillen waarvan ik er meer moet slikken per dag ipv 1, en ook van een ander merk dus geen idee of ik hier weer ziek van ga worden.
De zorg in Nederland is echt niet wat die geweest is

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 14:31

Dat ik behoorlijk veel kleding heb... had niet verwacht zoveel te hebben en ben nu pas bij de jurkjes/rokjes, daar van kan al zoveel weg wat ik niet meer pas of leuk vind.

Nu de grootste ergenis de kast weer opnieuw indelen....

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 14:34

Telpeva schreef:
Ongemakkelijke dingen bestel ik online :+ zeker als dat in een doos met een opdruk van bol.com of de kruidvat komt dan ziet dat er prima onschuldig uit.

Doe ik normaal ook, maar nu begin ik toch een beetje ongerust te raken dus ik wil zo snel mogelijk antwoord :')

Nyaleti schreef:
MDH kun je niet naar een ander dorp?

Ik heb ook wel eens wat ongemakkelijke dingen nodig maar no way dat ik die hier in mijn kleine dorpje bij de Kruidvat (waar ik elke week wel kom) ga halen :')

Ja, dat had ik beter kunnen doen...
De caissière was zo traag, eerst alle roddels van het dorp met de vrouw voor mij bespreken, ondertussen zag ik mijn tante aan komen lopen (werd dus al nerveus) toen was ik eindelijk aan de beurt, begon de caissière met al die ellendige verplichte vragen over zegeltjes, klantkaarten en kortingsacties, en ondertussen zag ik aan de andere kant mijn aangetrouwde nicht aan komen lopen... Dat waren wat behoorlijk zenuwslopende minuten... Maar we hebben de buit binnen en mijn familie (hopelijk) succesvol vermeden...

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 14:58

Ben zo kwaad, moest meer dan 1 maand wachten totdat mijn platenspeler gemaakt is..
Heb ik hem thuis, is die alsnog stuk

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 15:11

Ik snap dat gehype om de Passion nooit zo

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 15:14

Niobe schreef:
Ik snap dat gehype om de Passion nooit zo

Ik ook niet. Ben vorige week naar de echte Mattheus Passion geweest, en zelfs dat vond ik wel genoeg voor 1 keer.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 15:25

Alja schreef:
Ineke2 schreef:
Groot gelijk Loeky, je ex ziet zelf maar hoe hij er komt.

Idd groot gelijk, het is niet voor niks je EX toch

Nou hij was er dus niet. Was sowieso een schijt gesprek dus blij dat meneer er niet bij was.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 16:27

prompter schreef:
Ik vind tegen je op springende honden ook niet fijn. Echt, ik ben gek op honden, maar dat ongevraagd tegen je aan springen.... Afgelopen week nog twee keer meegemaakt, ik wandel gewoon ergens en eerst springt er van achteren een Franse bulldog tegen mijn kuit aan met zijn vieze pootjes, en verderop een onbekend ras dat naar mijn mouw springt. Wat mij betreft zouden echt alle hondeneigenaren springen naar mensen af moeten leren.

Dit is toch helemaal anders dan hoe het in de post boven jou wordt omschreven?
Wat jij omschrijft zijn idd gewoon on opgevoede hondjes. Zeker als je helemaal geen interactie met ze hebt.

Wat in die andere post wordt omschreven is gewoon logisch hondengedrag, ze zat gehurkt te knuffelen tja..

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 16:30

Mkango schreef:
denisesilver schreef:
Mannen zijn hardnekkig, en daarbij is dit ook niet overal het meest veilige zegmaar.

Kun je een neppe trouwring omdoen? :+
Maar ik neem aan dat Lestrange zich niet ergens in Centraal India bevindt. Bovendien is er geen woord van gelogen. :+ Uiteraard kun je ook al die vriendschapsverzoeken gewoon weigeren en de berichtjes negeren.

Hoef je niet voor in Centraal India te zijn hoor. Begint onderhand traditie te worden dat er na the canal parade minimaal een lesbisch stel mishandeld wordt.

Twee vrije dagen in de btw maand is eigenlijk al te veel. Kunnen we Pasen niet door schuiven naar mei ofzo :+

De brandweer zit bij ons naast het kantoor, maar ze gaan standaard recht voor de deur oefeningen doen. Altijd net of er heel wat aan de hand is :')

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 16:31

prompter schreef:

Absoluut eens.
Maar in dit geval zocht die dame dus zelf, ongevraagd, mijn vast liggende hond op.

In een normale situatie had dit niet gebeurd, daar zorg ik dan wel voor.

Maar zelf de hond opzoeken, op je hurken de hond knuffelen en enthousiast maken, en dán geïrriteerde zijn dat hij mee opspringt als je abrupt opstaat, dát vind ik een beetje onbenullig.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 16:33

Misschien omdat ze dat helemaal niet verwachtte?

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 17:16

_San87_ schreef:

Ik hoop het, net €8 voor 200 gram garnalen betaald. ;(

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 17:25

_San87_ schreef:

Nope. Want er is iedere keer wel een zogenaamde smoes om ze de hoogte in te houden

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 17:34

Las overigens wel dat voor het eerst de loonstijging gemiddeld boven de kosten stijging kwam het afgelopen kwartaal. Maar om daar nou om te juichen :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 17:37

Lau07 schreef:
_San87_ schreef:

Ik hoop het, net €8 voor 200 gram garnalen betaald. ;(

Auw ;(.

denisesilver schreef:
Las overigens wel dat voor het eerst de loonstijging gemiddeld boven de kosten stijging kwam het afgelopen kwartaal. Maar om daar nou om te juichen :')

Nou, ik geloof er niet zo hard in :)).

purny schreef:
_San87_ schreef:

Nope. Want er is iedere keer wel een zogenaamde smoes om ze de hoogte in te houden

Ben er ook bang voor :\.