Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 20:48

chanicha schreef:
Dat ik een bericht krijg van DHL ‘uw pakket is bezorgd’
Who the f*ck, waar dan!
Het gaat om de Nespressokoffie -O-

Lekker spul, je hebt een goede smaak! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 20:49

Captain schreef:
Welnee, je hebt al zoveel voor haar gedaan dat het minste is dat je straks weer lekker op haar rug kan crossen. :D
~~}>

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 21:02

Mkango schreef:
Voel me echt een trut tegenover Auroch, maar ik wil zó graag rijden. :')

Ik heb nog wel een lieve bejaarde oma Fjord beschikbaar.

Tweede optie is een rodeo Fjord

CalipsoLover

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 21:08

Jullie gaan zo snel haha _/-\o_

De kat is er al, als in de zin, ik heb een kat, maar die logeert nu even tijdelijk door omstandigheden bij mijn moeder, maar het was dus wel degelijk de bedoeling dat de kat bij mij blijft :+ Nu is het ook geen klim-krab-stoute kat, integendeel, het is een ragdoll die letterlijk zo ragdollerig is dat ze niet hoger dan een meter kan springen en niet houdt van hoogtes. Dus dingen vernielen, krabben, overal op springen etc doet ze niet. Vind het gewoon heel flauw dat ze zegt dat ze het zelfs geen kans wil geven. Dan kan je echt de hoogste boom in van mij.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 21:10

CalipsoLover schreef:

De kat is er al, als in de zin, ik heb een kat, maar die logeert nu even tijdelijk door omstandigheden bij mijn moeder, maar het was dus wel degelijk de bedoeling dat de kat bij mij blijft :+ Nu is het ook geen klim-krab-stoute kat, integendeel, het is een ragdoll die letterlijk zo ragdollerig is dat ze niet hoger dan een meter kan springen en niet houdt van hoogtes. Dus dingen vernielen, krabben, overal op springen etc doet ze niet. Vind het gewoon heel flauw dat ze zegt dat ze het zelfs geen kans wil geven. Dan kan je echt de hoogste boom in van mij.

Heb je voordat ze bij jullie kwam wonen aangegeven dat er een kat woont? Als in, was de kat al in de woning voor zij er kwam wonen?

Nee? Dan zit jij fout, imo.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 21:14

Wij zijn allemaal nieuwe bewoners van het huis, heb aan de hoofdhuurder (niet zij) aangegeven dat ik een kat heb.

Edit: Ik denk dat in dit geval er niemand 'fout of juist' zit trouwens, als ze nu allergisch was geweest was het een ander verhaal, maar ze vind katten gewoon niet leuk, en als je het zelfs geen kans wil geven is het gewoon flauw.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 21:17

Maar dat meld je toch aan iedereen die er komt wonen voor er contracten e.d. getekend worden :?. Dan had die meid kunnen zeggen, he ik zoek verder, ik wil geen kat in huis.

Ik vind niet dat je nu achteraf een huisdier aan een ander kunt opdringen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 21:20

Tja, leuk dat jij zo dol bent op je kat, maar je kunt niet van iedereen verwachten dat ze dol zijn op katten en geïrriteerd reageren op je huisgenoot omdat jij haar een kat door haar strot wil duwen waar zij niet om gevraagd heeft.

Ik vind katten ook "gewoon niet leuk" en hoef ze ook niet in huis te hebben. Helemaal eentje met veel (wit) haar dat overal aan blijft plakken.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 21:31

Nou, gelukkig ben ik niet zo als jij beschrijft en heb ik hier mijn ergering geuit, maar niet naar haar toe :wave:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 21:35

Cowboy55 schreef:
chanicha schreef:
Dat ik een bericht krijg van DHL ‘uw pakket is bezorgd’
Who the f*ck, waar dan!
Het gaat om de Nespressokoffie -O-

Lekker spul, je hebt een goede smaak! :D

Dank je!
Het erge is dat de koffie hier bijna op is |(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 21:52

Sterkte Marlinde! Maar misschien is dat andere team ook heel leuk?

Ik zou ook niet zo zitten te wachten op de kat van een ander. Geef het even wat tijd, misschien draait ze bij.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 22:36

Wil iemand mij even een nacht opvangen in zijn of haar schuilkelder?

Mijn vader was na dik 45 minuten te laat nog niet thuis. Weg waar hij over moet is echt geen fijne weg dus we begonnen ons wel wat zorgen te maken. Stuurt ook geen appje niks natuurlijk.

Mijn moeder uiteindelijk maar bellen zegt hij ja aan de telefoon met die collega er was wat. Mijn vader krijgt het op elke baan ook voor elkaar om gedoe te krijgen en hij doet dat toch echt zelf. Altijd werk voor het gezin plaatsen , gaat al 30 jaar zo veranderd ook niet meer.

Ik ben even naar boven gegaan want mijn moeder was not amused. En ik had geen zin om midden in een ruzie te zitten al wil ik hem wel even flink op zijn donder gegeven dat hij eens moet kappen met zich als een wijf te gedragen op werk. Wat kan die man drama maken om de kleinste dingetjes en daar in blijven hangen het is echt nog erger als een vrouw.

Plus ik moet anders mijn mond houden maar dat kan ik niet altijd :=

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 05:49

CalipsoLover schreef:

Dat zouden ze voor mij ook kunnen. Maar ik zou dan zelf verhuizen :=

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 07:04

Ik zou ook niet happy zijn als ik ineens de mededeling kreeg dat er een kat mee komt. Als ik iets niet leuk of vies vindt is het wel een kat. Tenzij je van plan bent om de kattenbak in je slaapkamer te houden dat ik hem niet moet zien of ruiken, en dan nog bij nader inzien. Bij dieren gebeuren ongelukjes en bij katten stinkt het wel heel erg.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 07:08

Waarom staan nu ineens alle profielfoto's op Facebook helemaal naar links in plaats van in het midden

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 07:11

fjordjes schreef:
Waarom staan nu ineens alle profielfoto's op Facebook helemaal naar links in plaats van in het midden

Op de computer is dit altijd zo toch? En via de app op een mobiel in het midden?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 07:24

Mijn hoofd heeft besloten een snot fabriek te mogen zijn.....

Zonder enig waarschuwing loopt t snot uit mn neus _O-

Maar wat eruit is, kan binnen niet meer irriteren...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 07:35

Ik wil alleen maar onder m’n dekbed in bed liggen vandaag. Klaar ermee

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 07:36

MarlindeRooz schreef:
Ik wil alleen maar onder m’n dekbed in bed liggen vandaag. Klaar ermee

Van mij mag je *\o/* *\o/*

En gefeliciteerd met je verjaardag

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 08:17

Suliko schreef:
fjordjes schreef:

Op de computer is dit altijd zo toch? En via de app op een mobiel in het midden?

Nee was altijd in het midden en op de app zit ie links vanaf vanmorgen dat was gisteren nog niet. Ik kijk nooit op de pc op Facebook

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 08:25

Ik word wakker door de wekker, kijk in de bus app en zie dat de bus rijdt. Dus ik stap uit bed, ga douchen en kijk daarna weer op de app. Bus rijdt niet.

Ik had gewoon kunnen uitslapen.

Denk je dat ik ze een rekening kan sturen voor de afspraak die ik nu heb moeten cancellen? :') :') :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 09:01

Het is te koud in huis voor m’n verjaardagsoutfit. :=

Snuggle aan dan maar.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 09:02

Gefeliciteerd marlinde! Op naar een fijne dag!

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 09:04

Gefeliciteerd! Warmte > looks. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 09:05

[***] schreef:
Ik word wakker door de wekker, kijk in de bus app en zie dat de bus rijdt. Dus ik stap uit bed, ga douchen en kijk daarna weer op de app. Bus rijdt niet.

Ik had gewoon kunnen uitslapen.

Denk je dat ik ze een rekening kan sturen voor de afspraak die ik nu heb moeten cancellen? :') :') :')

Je weet toch dat er vandaag ook nog gestaakt wordt? :+