chanicha schreef:Dat ik een bericht krijg van DHL ‘uw pakket is bezorgd’
Who the f*ck, waar dan!
Het gaat om de Nespressokoffie
Lekker spul, je hebt een goede smaak!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CalipsoLover schreef:Jullie gaan zo snel haha![]()
De kat is er al, als in de zin, ik heb een kat, maar die logeert nu even tijdelijk door omstandigheden bij mijn moeder, maar het was dus wel degelijk de bedoeling dat de kat bij mij blijftNu is het ook geen klim-krab-stoute kat, integendeel, het is een ragdoll die letterlijk zo ragdollerig is dat ze niet hoger dan een meter kan springen en niet houdt van hoogtes. Dus dingen vernielen, krabben, overal op springen etc doet ze niet. Vind het gewoon heel flauw dat ze zegt dat ze het zelfs geen kans wil geven. Dan kan je echt de hoogste boom in van mij.
CalipsoLover schreef:Jullie gaan zo snel haha![]()
De kat is er al, als in de zin, ik heb een kat, maar die logeert nu even tijdelijk door omstandigheden bij mijn moeder, maar het was dus wel degelijk de bedoeling dat de kat bij mij blijftNu is het ook geen klim-krab-stoute kat, integendeel, het is een ragdoll die letterlijk zo ragdollerig is dat ze niet hoger dan een meter kan springen en niet houdt van hoogtes. Dus dingen vernielen, krabben, overal op springen etc doet ze niet. Vind het gewoon heel flauw dat ze zegt dat ze het zelfs geen kans wil geven. Dan kan je echt de hoogste boom in van mij.
Suliko schreef:fjordjes schreef:Waarom staan nu ineens alle profielfoto's op Facebook helemaal naar links in plaats van in het midden
Op de computer is dit altijd zo toch? En via de app op een mobiel in het midden?
[***] schreef:Ik word wakker door de wekker, kijk in de bus app en zie dat de bus rijdt. Dus ik stap uit bed, ga douchen en kijk daarna weer op de app. Bus rijdt niet.
Ik had gewoon kunnen uitslapen.
Denk je dat ik ze een rekening kan sturen voor de afspraak die ik nu heb moeten cancellen?![]()
![]()