Je mag raden wie dat gezien heeft, mij een like geeft, hele gesprekken gaat voeren en toch zelf wel per se kinderen wil.

Echt bespaar me dit geneuzel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Muronia schreef:Dat is vervelend MarlindeRooz. Blijkbaar iemand die je profiel niet goed heeft gelezen, erg jammer van de verspilde energie en tijd. Of hij moet er toch genoegen mee willen nemen.
Ik heb ook weer een leuk contact sinds een weekje. Iemand met dezelfde hobby (paarden) dus dat is alvast 1 heel groot raakvlak maar ook op andere onderwerpen lijkt het wel leuk te klikken. Ik denk dat we binnenkort wel gaan afspreken. Eens kijken hoe dat is.
MarlindeRooz schreef:Ja dat hij gek is op z’n neefjes en dat hij wel kinderen wil.
Ik heb echt een hele drukke week gehad en tijd genomen om op hem te reageren en vragen te stellen etc. Prima en geen probleem.
Mannen denken vaak dat ze je wel over kunnen halen om toch kinderen te willen.
Raineri schreef:Zertab schreef:Heel vervelend, mannen die niet lezen. Ik heb ook een leuk gesprek lopen met die ene die 99km verderop woont.
Dat loopt al wel een paar dagen nu toch? Denk je dat het tot afspreken komt (ook vanwege de afstand)?
Zertab schreef:Raineri schreef:
Dat loopt al wel een paar dagen nu toch? Denk je dat het tot afspreken komt (ook vanwege de afstand)?
Nog geen week
Ik spreek sowieso niet snel af. Eerst is even aftasten zo via Tinder/app. En ik weet dat hier andere meningen over zijn en dat is prima. Ik doe het lekker op mijn manier
MarlindeRooz schreef:Weet eentje die mij een like gaf (kan je zien op Hinge).
“Je moet me niet daten als… je niet van kinderen houdt. M’n zoontje is het belangrijkste in m’n leven”.
Zucht. Ik snap dat je denkt dat als ik zelf geen kinderen wil ik dan wel voor die van jou wil zorgen. Maar nee.