Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 08:51

LaPluche hoe is de nacht gegaan met Joe?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 09:09

Mensen bij da die zonder te vragen hond willen voeren, aan hem willen zitten en hun hond ernaartoe laten gaan. (Nadat die medicatie had afgerekend omdat die hond ziek was?) Dan ben ik heel blij met de da die aangeeft dat dat absoluut niet de bedoeling is zonder te vragen of het kan. Dat aan hem zitten en voeren waren en een andere klant, maar ook de assistente. Ja, als ik hem vast heb lijkt het een hele lieve hond en als ik zijn kop vast heb kan je echt alles met hem. Maar anders echt niet. En hij is zwaar allergisch en mag absoluut niks te eten. (Staat allemaal in dossier, maar alsnog vind ik vragen of aangeven wat je wil doen wel handig. Dierenarts is niet echt leuke ervaring voor de meeste) die andere klant vond ik helemaal bijzonder, ben blij dat die van mij braaf bij me zit en ik goed op let :=

Hond heeft vandaag niet zo'n leuke verjaardag dus :') medicatie en temperaturen, want hij had koorts bij de da. Thuis niet meer, de da dacht al dat het hoger was door warmte en stress, maar even paar dagen in de gaten houden en rustig aan doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 09:38

Mensen die lammetjes spenen op 6 weken. 8 weken vind ik zelfs al vroeg, maar 6 weken? :n

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 09:41

MyWishMax schreef:
Mensen bij da die zonder te vragen hond willen voeren, aan hem willen zitten en hun hond ernaartoe laten gaan. (Nadat die medicatie had afgerekend omdat die hond ziek was?) Dan ben ik heel blij met de da die aangeeft dat dat absoluut niet de bedoeling is zonder te vragen of het kan. Dat aan hem zitten en voeren waren en een andere klant, maar ook de assistente. Ja, als ik hem vast heb lijkt het een hele lieve hond en als ik zijn kop vast heb kan je echt alles met hem. Maar anders echt niet. En hij is zwaar allergisch en mag absoluut niks te eten. (Staat allemaal in dossier, maar alsnog vind ik vragen of aangeven wat je wil doen wel handig. Dierenarts is niet echt leuke ervaring voor de meeste) die andere klant vond ik helemaal bijzonder, ben blij dat die van mij braaf bij me zit en ik goed op let :=

Hond heeft vandaag niet zo'n leuke verjaardag dus :') medicatie en temperaturen, want hij had koorts bij de da. Thuis niet meer, de da dacht al dat het hoger was door warmte en stress, maar even paar dagen in de gaten houden en rustig aan doen.

Oh gelukkig! Toen ik je bericht daarvoor las kreeg ik het idee dat het misschien een euthansie zou worden, wat goed en wat fijn dat er nog een kans is <3 beterschap hopelijk zit hij snel wat lekkerder in zijn vel!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 09:50

Dat was meer mijn paniek en donkere gedachtes op het moment :') bij mij komt pech niet in 3en maar 300 ofzo. En vooral omdat de laatste paar huisdieren die ik in heb moeten laten slapen allemaal heel plotseling waren. Klachten waren niet zo erg, maar was bang dat er wat ergers aan de hand was. Weten we nu nog niet zeker, eerst medicatie proberen en als dat niet werkt moeten we de echo en andere onderzoeken gaan doen.

Hij voelt zich wel goed, dat is fijn maar wel lastig ivm rustig houden

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 10:12

Iemand heeft een sigatettenpeuk in onze achtertuin gegooid.

En ik wil een nieuwe nachtcreme, maar geen idee welke :').

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 10:17

Instagram moeten verwijderen omdat ik een slechte dag heb en al die “leuke feestjes” voorbij zien komen niet trek:

Appt m’n vader net dat de hond weer een tia heeft gehad.

Top dag

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 10:25

MarlindeRooz schreef:
Instagram moeten verwijderen omdat ik een slechte dag heb en al die “leuke feestjes” voorbij zien komen niet trek:

Appt m’n vader net dat de hond weer een tia heeft gehad.

Top dag

Je kunt ook tijdslimiet instellen voor de app, of gewoon niet kijken. Wat erg van de hond, sterkte :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 10:26

_San87_ schreef:

Ik las 'nachtmerrie' :=

Sterkte MarlindeRooz, wat een rotbegin van je dag :(:) Je woont nu vlakbij het bos, toch? Ik heb een beetje zo'n zelfde dag inclusief FOMO en slecht nieuws, dus ik ga straks maar even wandelen in het bos. Dat doet me altijd goed, al is het maar een klein rondje.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 10:26

culaccino schreef:
_San87_ schreef:

Sterkte MarlindeRooz, wat een rotbegin van je dag :(:) Je woont nu vlakbij het bos, toch? Ik heb een beetje zo'n zelfde dag inclusief FOMO en slecht nieuws, dus ik ga straks maar even wandelen in het bos. Dat doet me altijd goed, al is het maar een klein rondje.

Die hoef ik op zich niet.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 10:30

culaccino schreef:
_San87_ schreef:

Sterkte ook :(:)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 10:35

Sterkte MWM en Marlinde :knuffel:

Ik zit tegen overspannen zijn aan inmiddels, daar ben ik wel achter.
Ik ga nog 1 lopende opdracht voor mijn opleiding doen ( die moet ik uiterlijk 2 juni inleveren )
En dan las ik een pauze in tot na mijn vakantie.

Ondertussen gaat werk natuurlijk wel gewoon door.
Voor mijn werk ook examens moeten doen en daarom is het dat ik aan het eind van mijn latijn ben.

Corona, verlies van baan, opleiding beginnen en stage moeten vinden en daarna stage lopen in corona tijd, gevecht met het UWV, nieuwe baan zoeken, interne opleiding van nieuwe baan en nog steeds doorstuderen naast een fulltime baan. Het is niet aan te raden.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 10:58

Sterkte iedereen

Ben die stomme prutrug zat.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-22 11:55

Nog steeds geen goede nacht kunnen maken op het nieuwe matras omdat im steeds wakker wordt van de kitten en de jonge kat die als gekken rondrennen
Laatst bijgewerkt door fleurtjeuh op 27-04-22 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 12:09

Kun je geen ander woord gebruiken?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-22 12:24

poes schreef:
Kun je geen ander woord gebruiken?

Je hebt helemaal gelijk.
Ik heb het aangepast

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 12:36

Mijn ex die eigenlijk vanaf vrijdag de kinderen zou hebben maar dat kwam niet uit met zijn werk dus of ze dan dinsdag konden komen, die blijkt dus gewoon op vakantie te zijn. Niks werken op maandag dus, dan komt hij gewoon terug van vakantie.
(Ergens had ik het kunnen weten, want als ze normaal langer dan een week niet bij hem kunnen zijn (zomervakantie uitgezonderd) is de wereld te klein en nu stelde hij dus zelf voor terwijl hij ze dan dus ruim 10 dagen niet zou zien)

Überhaupt snap ik niet dat hij niet even meldt dat hij niet/moeilijk bereikbaar is ivm de kinderen, mocht er wat zijn.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 13:07

Dat een nieuwsbericht van vanochtend waarop ik had gereageerd ineens verdwenen is >;)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 13:58

Daar ik gisteren las ‘ op verbranden met Koningsdag’ hoe dan 8)7
Zie hier alleen maar dikke wolken.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 14:18

Zo'n last van m'n keel dat ik inmiddels helemaal misselijk ben. Doordat m'n keel wat opgezet is gaat slikken niet zo makkelijk en daarop besluiten mijn speekselklieren om overuren te draaien en dus veel meer speeksel aan te maken dan normaal, waardoor ik dus meer moet slikken en dat er dus weer voor zorgt dat ik misselijk word. Lekker cirkeltje wat niet zo lekker te doorbreken is. Hopelijk is morgen beter.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 14:37

taartjee schreef:
Zo'n last van m'n keel dat ik inmiddels helemaal misselijk ben. Doordat m'n keel wat opgezet is gaat slikken niet zo makkelijk en daarop besluiten mijn speekselklieren om overuren te draaien en dus veel meer speeksel aan te maken dan normaal, waardoor ik dus meer moet slikken en dat er dus weer voor zorgt dat ik misselijk word. Lekker cirkeltje wat niet zo lekker te doorbreken is. Hopelijk is morgen beter.

Waterijsje of ijsklontje in je mond doen

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 14:41

luuntje schreef:
LaPluche hoe is de nacht gegaan met Joe?

Hij gaat wel lekker, hangt in de hangmat van mijn krabpaal.
Ik kreeg de volgende app van de eigenaresse:

Goedemorgen.
Gisteren was u bij mijn man aan de deur voor onze kat.
Onze kat is een echte buiten kat. We hebben zelf wel eens geprobeerd om hem binnen te houden, maar op een gegeven moment miauwt hij net zo lang tot he hem naar buiten laten.
De hele buurt haalt hem geregeld aan en laat hem binnen en geeft hem ook eten. Dit is hij gewent en we weten ook bij wie dit is. Ook bij onze achterburen heeft hij zijn eigen mandje aan de verwarming ☺️.
Door hem weg te geven stel ik niet alleen mijn kinderen teleur die ook gek met hem zijn maar ook mijn achterbuurvrouw .

Ondanks dat hij een buurtkat is geworden zijn we er wel gek mee.

Ik vind het geen probleem dat u hem aanhaalt of binnen laat, dat is hij gewent, maar we zullen hem nooit weggeven ☺️.

Ik heb uiteraard gezegd dat hij medische zorg nodig heeft en gezegd dat ik hem graag binnen wil houden tot hij aan het einde van zijn antibiotica zit.
Het is alsof je tegen een betonnen muur banketstaaf.
Als de kuur afgelopen is dan ga ik nog wel eens om tafel.
Ze doen al jaren niks aan die kat, en gaan dat waarschijnlijk ook niet doen.
Ik heb hem geprobeerd om te borstelen, kop is ok. Zijn achterlijf vindt hij niet tof, dan blaast hij...
Even een foto van Joe in zijn hangmat.

Afbeelding

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 14:54

Blegh zulke mensen als de oorspronkelijke eigenaren van Joe hebben een plaat voor hun harses.

Alleen al dat je een “ buurtkat “ niet gecastreerd laat rondlopen vind ik iets van, daarnaast krijgt hij zeer duidelijk niet de juiste zorg.

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 15:07

Dat het hier bij ons al de hele dag koud en bewolkt is. En dat m'n rotte knie al een paar maanden zo'n pijn doet en ik pas ergens in mei terecht kan bij m'n orthopeed. Ik wil ook gewoon lekker feesten in het zonnetje..
Laatst bijgewerkt door fique op 27-04-22 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 15:07

Nee, hij is zo verschrikkelijk vies.
En hij “voelt” stijf, zijn vacht zit heel strak om zijn lijf ofzo. Hij drinkt wel en ook eet hij zijn vlees.
Hier heeft hij nog niet een keer gemauwd, hij is alleen aan het relaxen. Slaapt erg veel