Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Mensen bij da die zonder te vragen hond willen voeren, aan hem willen zitten en hun hond ernaartoe laten gaan. (Nadat die medicatie had afgerekend omdat die hond ziek was?) Dan ben ik heel blij met de da die aangeeft dat dat absoluut niet de bedoeling is zonder te vragen of het kan. Dat aan hem zitten en voeren waren en een andere klant, maar ook de assistente. Ja, als ik hem vast heb lijkt het een hele lieve hond en als ik zijn kop vast heb kan je echt alles met hem. Maar anders echt niet. En hij is zwaar allergisch en mag absoluut niks te eten. (Staat allemaal in dossier, maar alsnog vind ik vragen of aangeven wat je wil doen wel handig. Dierenarts is niet echt leuke ervaring voor de meeste) die andere klant vond ik helemaal bijzonder, ben blij dat die van mij braaf bij me zit en ik goed op let
Hond heeft vandaag niet zo'n leuke verjaardag dusmedicatie en temperaturen, want hij had koorts bij de da. Thuis niet meer, de da dacht al dat het hoger was door warmte en stress, maar even paar dagen in de gaten houden en rustig aan doen.
_San87_ schreef:En ik wil een nieuwe nachtcreme, maar geen idee welke.
culaccino schreef:_San87_ schreef:En ik wil een nieuwe nachtcreme, maar geen idee welke.
Ik las 'nachtmerrie'
Sterkte MarlindeRooz, wat een rotbegin van je dagJe woont nu vlakbij het bos, toch? Ik heb een beetje zo'n zelfde dag inclusief FOMO en slecht nieuws, dus ik ga straks maar even wandelen in het bos. Dat doet me altijd goed, al is het maar een klein rondje.
culaccino schreef:_San87_ schreef:En ik wil een nieuwe nachtcreme, maar geen idee welke.
Ik las 'nachtmerrie'
Sterkte MarlindeRooz, wat een rotbegin van je dagJe woont nu vlakbij het bos, toch? Ik heb een beetje zo'n zelfde dag inclusief FOMO en slecht nieuws, dus ik ga straks maar even wandelen in het bos. Dat doet me altijd goed, al is het maar een klein rondje.
taartjee schreef:Zo'n last van m'n keel dat ik inmiddels helemaal misselijk ben. Doordat m'n keel wat opgezet is gaat slikken niet zo makkelijk en daarop besluiten mijn speekselklieren om overuren te draaien en dus veel meer speeksel aan te maken dan normaal, waardoor ik dus meer moet slikken en dat er dus weer voor zorgt dat ik misselijk word. Lekker cirkeltje wat niet zo lekker te doorbreken is. Hopelijk is morgen beter.
luuntje schreef:LaPluche hoe is de nacht gegaan met Joe?