Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ik ben dat stadia nooit voorbij geweest en zal dat ook niet zijn totdat in alle landen corona weinig meer voorkomt.
SusanH schreef:Terwijl juist dat rond de wereld reizen met elkaar 1 van de grootste redenen is waarom deze pandemie zo'n vlucht heeft kunnen nemen.
Citaat:@Sclimpre: als iedereen zou zorgen niet besmet te raken was er geen pandemie
DuoPenotti schreef:Ik begrijp wat je zegt sclimpre.
En dat is natuurlijk ook zo.
Maar als je dan ziet hoe afgeladen vol het op andere plekken is weet je dat niet iedereen voorzichtig is.
En lekker dan als je zelf voorzichtig probeert te zijn en door die mensen we nog weer extra regels krijgen of houden. Zoals die pamper op he gezicht.
Mag van mij buitenland vakantie verboden worden. Ja jammer voor de goede.
Cer schreef:Ik zie niet helemaal de samenhang van je bericht Sizzle?
Is dat erg, dat mensen wel vakantie kunnen betalen? Of hoe moet ik dat lezen?
Sizzle schreef:Cer schreef:Ik zie niet helemaal de samenhang van je bericht Sizzle?
Is dat erg, dat mensen wel vakantie kunnen betalen? Of hoe moet ik dat lezen?
Het viel me op hoe geen en weer „geruzied“ wordt over arme zielige reizigers die al een jaar niet op vakantie konden gaan en of het erger is hoe oud je bent.
Dat soort conflicten kun je enkel hebben als je het je überhaupt kunt permiteren, dus eigenlijk heb je dan sowieso al weinig te klagen![]()
Was meer een losse observatie.
DuoPenotti schreef:Met je eens hoor Sizzle. Daarom gaf ik ook al aan dan maar een keer een vakantie die niet aan je eisen voldoet. Het klinkt in mijn ogen ook behoorlijk verwend...
Echwel,
Er zijn ook echt rustige plaatsen.
Kom hier regelmatig langs een camping waar de kamper kan staan maar ook blokhutten te huur zijn.
Dat is zo enorm ruim opgezet.
En ik kan me niet voorstellen dat waar ik toevallig langs kom het enige plekje zo in Nederland zal zijn