Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 21:38

Zo lang is dat speelgoed nog niet op de markt en ik denk dat er weinig kids zijn die er niet mee spelen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 22:02

Ja maar ja, dat geldt voor zoveel speelgoed natuurlijk :=

Maar wellicht dat magneettegels e.d. gewoon snel weer verkocht worden ook, geen idee.

Denk dat ik dan maar gewoon nieuw koop, zie nu ook magneettegels die je kan combineren met Lego / Duplo, dat is ook wel super leuk.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 22:14

Ik heb een zijde kimono van Hunkemöller erop staan, nieuw met kaartje, ongedragen. Was 160 euro… heb het er belachelijk goedkoop op staan voor 50 euro, krijg ik een bod van 30 euro :') dus ik weiger dit en zeg dat het al belachelijk laag is voor een echt zijde kimono, of ik het toch niet alsjeblieft kan verkopen voor 30 euro :j :') nee. 50 euro is vast voor dit artikel, komop zeg, je ziet de waarde op het kaartje staan -O-

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 22:31

Rennie89 schreef:
Ik heb een zijde kimono van Hunkemöller erop staan, nieuw met kaartje, ongedragen. Was 160 euro… heb het er belachelijk goedkoop op staan voor 50 euro, krijg ik een bod van 30 euro :') dus ik weiger dit en zeg dat het al belachelijk laag is voor een echt zijde kimono, of ik het toch niet alsjeblieft kan verkopen voor 30 euro :j :') nee. 50 euro is vast voor dit artikel, komop zeg, je ziet de waarde op het kaartje staan -O-

In dat geval zou ik de vraagprijs op 80 zetten ofzo. Dan kun je zelf nog zakken naar 50. Mensen willen graag afdingen namelijk :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 22:34

Staat er al een tijdje op, stond er eerst voor 80 op maar wou het toch verkocht krijgen. Ga het weekend wel nieuwe foto’s maken en opnieuw op Vinted zetten voor 70 euro ofzo :j

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 23:33

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 06:59

pmarena schreef:
Ik heb een bijzondere Spanjaard. Die vraagt of dit winter of zomerschoenen zijn :?
Zie de foto's en omschrijving in mijn advertentie, wie vraagt zich dan in hemelsnaam af of dit winterschoenen zijn....

https://www.vinted.nl/items/5054450018- ... nnenlengte

Geen idee hoe Vinted vertaald van NL-Spaans, misschien zit daar onduidelijkheid?
Al zou ik bij het woordje 'surf' op de doos niet gelijk aan sneeuwschoenen denken :')

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 08:49

Dit zijn toch typisch zomers schoenen?

Ik ben uit nostalgie bezig met deze vol te krijgen maar verzendkosten zijn niet grappig.
Afbeelding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 08:59

Oh die MLP had ik vol volgens mij. Geen idee waar die gebleven is :=

Ja precies, het zijn schoenen waar het water vrij doorheen kan stromen.... ideaal voor op strand, zwemles, watersport enz. Niets wekt toch de suggestie dat dit specifiek winterschoenen zouden zijn :=

Wellicht dat vertaling iets raars doet maar ik vond hem echt wel heel apart....

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 09:24

foxy80 schreef:
Dit zijn toch typisch zomers schoenen?

Ik ben uit nostalgie bezig met deze vol te krijgen maar verzendkosten zijn niet grappig.
[ Afbeelding ]

pure nostalgie dit. Ik verzamel jaren 80 MLP maar die stickers heb ik dan weer niet. Jammer anders had ik je kunnen helpen.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 09:37

Met de verhuis is dit boven water gekomen, en toen ik die lege vakjes zag, begon het echt te jeuken. Care bears was een veel grotere hype, maar MLP is wat lastiger.

En ik ben ook van de jaren '80 - G1 rules!
Die MLP ponies staan hier ook, dozen vol. Ben aan het kijken wat ik weg ga doen want heb er geen plek meer voor.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 09:42

Die Troetelbeertjes zegt me dan weer niet zoveel, dat je dat kon sparen. De MLP was ik eigenlijk ook vergeten maar nu ik het plaatje zie komt er wat herkenning bovendrijven. Ik heb wel het onbehaagde gevoel dat er wellicht ergens een (halve?) kat mistte ofzo := Maar echt geen idee meer hoe het er van binnen uit zag.

Kan ook zijn van het Oliver & Co boek met Panini plaatjes :=

Ik heb ergens nog een vrachtje oude Ponyclubs staan, misschien zitten die albums daar nog wel tussen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 09:55

Ohhh MLP en care bears! Ik ben er ook zoooo gek van geweest altijd en ik ga echt heel goed op spulletjes of kleren ervan. Ik heb helaas niet zoveel meer van echt vroeger, maar ik heb bv wel van Loungefly een tas van zowel Care bears alsook MLP en vind ze zo fantastisch hahaha en heb ook van beiden Shirts liggen en draag ze met veel plezier (ben 35 jaar :') but don’t care, lol). *Momenteel ook een mok onderweg uit Amerika van MLP met het jaren ’80 design en kan niet wachten tot ie er is <3

En jeetje wat een ervaring ook weer hierboven van Saul en die Franse. Pffff. Mijn ervaring met Fransen is ook dat ze vaak echt heel onterecht idioot de pan uit flippen en meteen gaan dreigen en schelden. gebeurd gelukkig niet snel, maar ik had daar vorige maand nog idd een drama mee. Dat maakt verkopen zo soms echt niet leuk. Maar je komt het overal tegen helaas, ook via Marktplaats zijn mensen echt vreselijk soms. Maar ik vind dat de Fransen er wel met kop en schouder bovenuit steken qua negatief gedrag :j Al heb ik ook oprecht hele leuke en dankbare kopers van daar weer dus dat maakt veel goed :j

Hier is het momenteel wat rustig qua verkopen. Ik denk dat het uit hebben staan van DPD hier ook wel flink invloed op heeft, maar ik wil echt geen DPD meer gebruiken dus so be it dan maar I guess :')
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 25-09-24 09:58, in het totaal 4 keer bewerkt

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 09:56

pmarena schreef:
Die Troetelbeertjes zegt me dan weer niet zoveel, dat je dat kon sparen. De MLP was ik eigenlijk ook vergeten maar nu ik het plaatje zie komt er wat herkenning bovendrijven. Ik heb wel het onbehaagde gevoel dat er wellicht ergens een (halve?) kat mistte ofzo := Maar echt geen idee meer hoe het er van binnen uit zag.

Ik maak vanmiddag een foto, misschien weet ik wel wat je bedoelt met die halve kat

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 09:58

cursebreaker schreef:
En jeetje wat een ervaring ook weer hierboven van Saul en die Franse. Pffff. Mijn ervaring met Fransen is ook dat ze vaak echt heel onterecht idioot de pan uit flippen en meteen gaan dreigen en schelden. gebeurd gelukkig niet snel, maar ik had daar vorige maand nog idd een drama mee. Dat maakt verkopen zo soms echt niet leuk. Maar je komt het overal tegen helaas, ook via Marktplaats zijn mensen echt vreselijk soms. Maar ik vind dat de Fransen er wel met kop en schouder bovenuit steken qua negatief gedrag :j Al heb ik ook oprecht hele leuke en dankbare kopers van daar weer dus dat maakt veel goed :j

Ik ben echt zo gezegend, nog nooit een maffe Franse koper gehad.

Wat de MLP nostalgie betreft, sommige lui gaan totaal in overdrive, check dit:
https://www.succubus.be/pages/search-re ... age?q=pony

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 09:59

foxy80 schreef:
cursebreaker schreef:

Hahahaha ja ik heb dus van Loungefly voor m’n verjaardag 2 weken terug een MLP tas gekregen en ik vind hem zo fan-tas-tisch! Van Care bears had ik al een Loungefly rugzakje en ben ik ook helemaal verliefd op. Ik heb van dat merk ook meer film/tv serie merchandise en tassen en beurzen e.d. Ik ga da daar heel goed op :') Heb ook vanalles van Disney bv. En heb bv van Jurassic park & lord of the rings ook converse sneakers waar ik heel trots mee rond loop :j Vinted staat ook vol met dingen van o.a. Loungefly bv dus daar neus ik ook nog wel eens tussen <3

edit:
Deze tas heb ik 2 weken terug aan de collectie mogen toevoegen:

https://www.merchoid.com/nl/loungefly-m ... gJV6_D_BwE

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 10:34

Grappig wel die plaatjes, als ik dat zo zie dan komt er weer wat terug maar ik heb er eigenlijk niet echt herinneringen aan terwijl ik wel naar de serie keek in de jaren '80. Candy Candy is beter blijven hangen, voelt nog steeds vervelend dat ze niet gewoon die hele serie uitgezonden hebben destijds en er ineens mee stopten :=

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 15:54

Haha, wat leuk dat er meer MLP verzamelaars zijn hier! Foxy heeft al wat stickers bij mij gekocht en we gaan ruilen met troetelberen stickers. :D

Het verzamelen van MLP staat even op een lager pitje, komt later wel weer :)

Angs1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 16:19

pmarena schreef:
Ja maar ja, dat geldt voor zoveel speelgoed natuurlijk :=

Maar wellicht dat magneettegels e.d. gewoon snel weer verkocht worden ook, geen idee.

Denk dat ik dan maar gewoon nieuw koop, zie nu ook magneettegels die je kan combineren met Lego / Duplo, dat is ook wel super leuk.

Via limango kan je magformers vaak in de aanbieding kopen. Misschien interessant...

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 17:53

foxy80 schreef:
cursebreaker schreef:

Ja ik heb dus een paar van die laarzen voor mn verjaardag gekregen, ik hou van Irregular Choice (maar wel alleen tweedehands want jeez wat zijn ze duur)
Heb ook Care bears maillots van snagtights en een care bears jurk.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 21:54

Toevallig nog een bokker die Mastermind te koop heeft?

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 10:11

Nee, sorry.

Ik heb gisterenavond een mooie bundel verkocht. Op het verzendetiket staat dat ik het uiterlijk 2 oktober om 22.00 verstuurd moet hebben. Maar normaal hanteert Vinted toch maximaal 5 dagen om je bestelling te versturen? Als het effectief pas 2 oktober is, zijn dit toch 7 dagen?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 10:20

Weekend wordt niet gerekend

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 10:28

zowel zaterdag als zondag niet? Heb je dat ergens in hun policy gelezen?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 10:38

Je hebt inderdaad 5 werkdagen.