Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rennie89 schreef:Ik heb een zijde kimono van Hunkemöller erop staan, nieuw met kaartje, ongedragen. Was 160 euro… heb het er belachelijk goedkoop op staan voor 50 euro, krijg ik een bod van 30 eurodus ik weiger dit en zeg dat het al belachelijk laag is voor een echt zijde kimono, of ik het toch niet alsjeblieft kan verkopen voor 30 euro
![]()
nee. 50 euro is vast voor dit artikel, komop zeg, je ziet de waarde op het kaartje staan
pmarena schreef:Ik heb een bijzondere Spanjaard. Die vraagt of dit winter of zomerschoenen zijn
Zie de foto's en omschrijving in mijn advertentie, wie vraagt zich dan in hemelsnaam af of dit winterschoenen zijn....
https://www.vinted.nl/items/5054450018- ... nnenlengte
foxy80 schreef:Dit zijn toch typisch zomers schoenen?
Ik ben uit nostalgie bezig met deze vol te krijgen maar verzendkosten zijn niet grappig.
[ Afbeelding ]
pmarena schreef:Die Troetelbeertjes zegt me dan weer niet zoveel, dat je dat kon sparen. De MLP was ik eigenlijk ook vergeten maar nu ik het plaatje zie komt er wat herkenning bovendrijven. Ik heb wel het onbehaagde gevoel dat er wellicht ergens een (halve?) kat mistte ofzoMaar echt geen idee meer hoe het er van binnen uit zag.
cursebreaker schreef:En jeetje wat een ervaring ook weer hierboven van Saul en die Franse. Pffff. Mijn ervaring met Fransen is ook dat ze vaak echt heel onterecht idioot de pan uit flippen en meteen gaan dreigen en schelden. gebeurd gelukkig niet snel, maar ik had daar vorige maand nog idd een drama mee. Dat maakt verkopen zo soms echt niet leuk. Maar je komt het overal tegen helaas, ook via Marktplaats zijn mensen echt vreselijk soms. Maar ik vind dat de Fransen er wel met kop en schouder bovenuit steken qua negatief gedragAl heb ik ook oprecht hele leuke en dankbare kopers van daar weer dus dat maakt veel goed
foxy80 schreef:cursebreaker schreef:En jeetje wat een ervaring ook weer hierboven van Saul en die Franse. Pffff. Mijn ervaring met Fransen is ook dat ze vaak echt heel onterecht idioot de pan uit flippen en meteen gaan dreigen en schelden. gebeurd gelukkig niet snel, maar ik had daar vorige maand nog idd een drama mee. Dat maakt verkopen zo soms echt niet leuk. Maar je komt het overal tegen helaas, ook via Marktplaats zijn mensen echt vreselijk soms. Maar ik vind dat de Fransen er wel met kop en schouder bovenuit steken qua negatief gedragAl heb ik ook oprecht hele leuke en dankbare kopers van daar weer dus dat maakt veel goed
Ik ben echt zo gezegend, nog nooit een maffe Franse koper gehad.
Wat de MLP nostalgie betreft, sommige lui gaan totaal in overdrive, check dit:
https://www.succubus.be/pages/search-re ... age?q=pony
pmarena schreef:Ja maar ja, dat geldt voor zoveel speelgoed natuurlijk![]()
Maar wellicht dat magneettegels e.d. gewoon snel weer verkocht worden ook, geen idee.
Denk dat ik dan maar gewoon nieuw koop, zie nu ook magneettegels die je kan combineren met Lego / Duplo, dat is ook wel super leuk.
foxy80 schreef:cursebreaker schreef:En jeetje wat een ervaring ook weer hierboven van Saul en die Franse. Pffff. Mijn ervaring met Fransen is ook dat ze vaak echt heel onterecht idioot de pan uit flippen en meteen gaan dreigen en schelden. gebeurd gelukkig niet snel, maar ik had daar vorige maand nog idd een drama mee. Dat maakt verkopen zo soms echt niet leuk. Maar je komt het overal tegen helaas, ook via Marktplaats zijn mensen echt vreselijk soms. Maar ik vind dat de Fransen er wel met kop en schouder bovenuit steken qua negatief gedragAl heb ik ook oprecht hele leuke en dankbare kopers van daar weer dus dat maakt veel goed
Ik ben echt zo gezegend, nog nooit een maffe Franse koper gehad.
Wat de MLP nostalgie betreft, sommige lui gaan totaal in overdrive, check dit:
https://www.succubus.be/pages/search-re ... age?q=pony