poes schreef:Ze zetten je er echt uit als ze er achter komen DezeNaam is mijn ervaring. Of het dier moet weg. De vraag is of ze er achter komen. Bij ons leefden wel wat dieren waaronder zelfs parkieten
Parkieten?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Ze zetten je er echt uit als ze er achter komen DezeNaam is mijn ervaring. Of het dier moet weg. De vraag is of ze er achter komen. Bij ons leefden wel wat dieren waaronder zelfs parkieten
_San87_ schreef:Dilan93 schreef:Hahaha geen idee of dat de lol is
Maar wat zou de lol dan wel zijn?
Hier knetteren ze op zondag ook over het hele eiland. Gelukkig is ons paard er niet zo van onder de indruk, maar irritant is het wel
Genieten van de omgeving, daarom ook de demper.
DiscoDipp schreef:Mijn winterdeken die niet in de wasmachine past
Myfairytale schreef:Motorrijden is een gevoel, o.a. een gevoel van vrijheid. Het is heerlijk om zo te kunnen toeren. En eerlijk is eerlijk, ik vind het geluid ook heel heerlijk, dat hoort voor mij echt bij de motor, het rijden, alles. Is niet uit te leggen aan niet rijders of mensen die er juist een hekel aan hebben.
Rambogirl schreef:DiscoDipp schreef:Mijn winterdeken die niet in de wasmachine past
Je hebt bij tankstations tegenwoordig ook veel wasmachines die vele malen groter zijn.
Ik erger me aan mezelf. Gisteren had ik eindelijk weer wat energie na de hele week amper slapen. Vervolgens ben ik de hele dag weggeweest en heb vandaag nog minder energie dan afgelopen week
_San87_ schreef:Myfairytale schreef:Motorrijden is een gevoel, o.a. een gevoel van vrijheid. Het is heerlijk om zo te kunnen toeren. En eerlijk is eerlijk, ik vind het geluid ook heel heerlijk, dat hoort voor mij echt bij de motor, het rijden, alles. Is niet uit te leggen aan niet rijders of mensen die er juist een hekel aan hebben.
Ik denk dat je als motorrijder ook wel kunt snappen dat veel mensen die de rust op zoeken niet op dat gebrul zitten te wachten.
Rond Maurik, bijvoorbeeld, staan meerdere waarschuwingsborden, en dat vind ik eerlijk gezegd heel terecht. De geluidsvervuiling is niet een paar minuten, maar draagt heel ver en daardoor hoor je het lang. Laat staan met meerdere grote groepen rijders. Het verstoort echt enorm de rust aan de dijkwegen en dat is zo zonde.
Myfairytale schreef:Motorrijden is een gevoel, o.a. een gevoel van vrijheid. Het is heerlijk om zo te kunnen toeren. En eerlijk is eerlijk, ik vind het geluid ook heel heerlijk, dat hoort voor mij echt bij de motor, het rijden, alles. Is niet uit te leggen aan niet rijders of mensen die er juist een hekel aan hebben.
Myfairytale schreef:_San87_ schreef:
Ik denk dat je als motorrijder ook wel kunt snappen dat veel mensen die de rust op zoeken niet op dat gebrul zitten te wachten.
Rond Maurik, bijvoorbeeld, staan meerdere waarschuwingsborden, en dat vind ik eerlijk gezegd heel terecht. De geluidsvervuiling is niet een paar minuten, maar draagt heel ver en daardoor hoor je het lang. Laat staan met meerdere grote groepen rijders. Het verstoort echt enorm de rust aan de dijkwegen en dat is zo zonde.
Wij zijn ook normale rijders hoor. Lekker toeren (met ons 2-en) en trekken niet het gas extra hard open. Alleen, in NL is het nergens meer mogelijk om lawaai te maken, altijd heeft er wel iemand last van helaas.
Wij wonen in het bos en ook hier komen ze voorbij. Ik stoor me daar dan weer niet aan, maar wel aan de schreeuwende mountainbikers bijvoorbeeld. Maar zo zullen er altijd dingen zijn waar mensen zich aan ergeren.