Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 13:00

Hele gezinnen en mensen die de markt als uitje zien. Doe focking normaal. 'tis echt ziek druk -O-

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 13:02

Fading schreef:
Hele gezinnen en mensen die de markt als uitje zien. Doe focking normaal. 'tis echt ziek druk -O-

Ik vind het sowieso belachelijk dat dat wel mag. Zelfs op een kleine markt in Heerhugowaard op maandagochtend kan je over de hoofden lopen -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 13:06

Dat mijn lijf weer niet mee werkt alles en ik misselijk ben en mij nek super vervelend blijft voelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 13:14

Flowery schreef:
Fading schreef:

Ik vind het sowieso belachelijk dat dat wel mag. Zelfs op een kleine markt in Heerhugowaard op maandagochtend kan je over de hoofden lopen -O-

Ik woon echt midden in 't centrum boven de markt, ik zie het vanaf mijn galerij, echt niet oké..... Afschaffen. Dit is erger dan een niet essentiële winkel als je het mij vraagt..

wemkelover

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 13:31

al dat gezeur op een ander

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 13:39

Aan mezelf.

Ik kan niet tegen het dragen van mondkapjes. Ik doe t wel, maar ga hyperventileren en kan daar verder wel mee om gaan.
Nu moest ik daarstraks boodschappen doen met mn vriend, alleen was t zo druk en de mensen hielden zo weinig afstand dat ik bijna een paniekaanval kreeg doordat ze dus zo dicht op me liepen en ik al bijna geen adem kon halen. ;(

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 13:51

fotografen die alles op alles zetten om een reanimatie te fotograferen. Die zelfs een stuk verderop om een hoekje proberen achter het afschermzeil te fotograferen. Idioten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 14:02

Rambogirl schreef:
Aan mezelf.

Ik kan niet tegen het dragen van mondkapjes. Ik doe t wel, maar ga hyperventileren en kan daar verder wel mee om gaan.
Nu moest ik daarstraks boodschappen doen met mn vriend, alleen was t zo druk en de mensen hielden zo weinig afstand dat ik bijna een paniekaanval kreeg doordat ze dus zo dicht op me liepen en ik al bijna geen adem kon halen. ;(

Dit had ik maandag bij de action was mega druk ik ben ook weggegaan voordat ik begon te hyperen. Niet eens zozeer door het mondkapje maar meer omdat het te druk was mensen heel zenuwachtig deden (logisch met dat de winkels gingen sluiten). Kinderen liepen overal zonder ouders en 1 vrouw beukte overal doorheen. Normaal wil ik mijn angst onder controle houden maar dit werd mij ook even teveel. En ik werk met een zwakke doelgroep dus wil wel zoveel mogelijk lang contact voorkomen.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 14:03

Dat het nog drukker in de winkel en op de markt voor de deur is dan normaal. Mensen, doe ff rustig :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 14:50

theadora99 schreef:
fotografen die alles op alles zetten om een reanimatie te fotograferen. Die zelfs een stuk verderop om een hoekje proberen achter het afschermzeil te fotograferen. Idioten

Gatverdamme wat respectloos!

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 15:10

Ik ben zo klaar met heel het corona gedoe en het feit dat je niet op bezoek mag bij je familie.
Mijn oom is gisteren plots overleden en het knaagt enorm aan me dat ik hem niet meer gezien heb dit jaar.
Vrees om verklikt te worden en beide een boete te krijgen,heeft me ervan weerhouden om langs te gaan.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 15:30

Aan de PostNL. Maandag mijn kaarten op de bus gedaan. Zelfs naar een servicepunt gebracht, niet in een brievenbus gedaan.
Gisteren aangekomen. Da's vier dagen later.
krijg ik net een berichtje van iemand, die kreeg hem vandaag. Die persoon woont, jawel, 30 km hier vandaan. Vijf dagen later ontvangen dus. Dat is een gemiddelde van 6 km per dag.

Nou mensen, als je nu nog je kerstkaarten moet versturen, durf ik te garanderen dat je te laat bent...

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 15:37

Mensen die nog steeds menen dat ze met het hele gezin naar de supermarkt moeten. Vader, moeder en 5 kinderen. :\

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 15:41

Dallista schreef:
Aan de PostNL. Maandag mijn kaarten op de bus gedaan. Zelfs naar een servicepunt gebracht, niet in een brievenbus gedaan.
Gisteren aangekomen. Da's vier dagen later.
krijg ik net een berichtje van iemand, die kreeg hem vandaag. Die persoon woont, jawel, 30 km hier vandaan. Vijf dagen later ontvangen dus. Dat is een gemiddelde van 6 km per dag.

Nou mensen, als je nu nog je kerstkaarten moet versturen, durf ik te garanderen dat je te laat bent...

Jou kaarten zijn toch op tijd?
PostNL heeft het bizar druk. Als mensen nu nog kaarten gaan versturen en verwachten dat deze op tijd aankomen dan vind ik dat pas een ergernis.
Net als dat mensen nu nog kerstcadeau’s bestellen en verwachten dat het op tijd binnen is.
Dan leef je echt onder een hele grote steen.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 15:43

Ik heb gisteren iets besteld en net gekregen :')

Mijn ergernis is dat mensen niet reageren op mijn marktplaats berichten ...
Hoe wil je dan iets verkopen

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 15:47

Dat mijn op tijd bestelde kerstkaarten nog niet binnen zijn -O-

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 15:51

Ineke2 schreef:
Jou kaarten zijn toch op tijd?

Dat hoop ik wel, ja. Als kaarten die 30 km verderop er al zo lang over doen... Maar weet het natuurlijk niet. Voor hetzelfde geld zijn er ook een aantal die ook nog niet zijn aangekomen.
Maar goed, ja, ik ga maar van het positieve uit. :o

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 16:01

Ineke2 schreef:
PostNL heeft het bizar druk. Als mensen nu nog kaarten gaan versturen en verwachten dat deze op tijd aankomen dan vind ik dat pas een ergernis.
Net als dat mensen nu nog kerstcadeau’s bestellen en verwachten dat het op tijd binnen is.
Dan leef je echt onder een hele grote steen.

Nou inderdaad. 100% eens.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 16:15

Dat ik mijn man heb gestuurd om wat op te halen via de weggeefhoek. Het bleek bij een heel intrigerend huis te zijn waar ik graag eens een kijkje had genomen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 16:33

Mijn kippen werd even horendol van die monsters en waarom het regende.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 16:36

Ow en mijn sv. Die vind het nodig om bij alles wat ik deel van mijn bedrijfspagina een aanvulling of commentaar neer te zetten. Ik vind hem best lief hoor, maar houd toch eens op!

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 16:43

Aan degene die besloot om een buis in te graven in de berm, en daar alleen een slap plastic dekseltje op gedaan heeft.

waardoor ik dus vandaag met paard en al over de kop ben gegaan -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 16:44

little_birdy schreef:
Aan degene die besloot om een buis in te graven in de berm, en daar alleen een slap plastic dekseltje op gedaan heeft.

-O- -O- -O- -O- alles oke met jou en je paard?

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 16:46

Vooralsnog wel maar zadel broek jas cap alles kapot .
En mijn enkel is ook aardig naar de filistijnen

Ik ga er dan ook zeker achteraan wie hier verantwoordelijkheid voor draagt ivm vergoeding van die spullen .

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 17:00

little_birdy schreef:

He bah! Hopelijk alleen materiële schade.... Ik ben ook vorig jaar waarschijnlijk over de kop geslagen (was bewusteloos dus weet niet zeker) en mijn cap was ook totaal naar de k*lote. Mijn zadel heeft ook een deuk maar was gelukkig nog bruikbaar. Hoe mijn jas het heeft overleefd snap ik ook nog steeds niet :') rustig aan met je enkel en ook als je een klap op je hoofd hebt gehad. Ik was blij dat de ergste schade alleen aan materiaal was en mijn pony en ik redelijk oké waren op wat verwondingen na.