Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flowery schreef:Fading schreef:Hele gezinnen en mensen die de markt als uitje zien. Doe focking normaal. 'tis echt ziek druk
Ik vind het sowieso belachelijk dat dat wel mag. Zelfs op een kleine markt in Heerhugowaard op maandagochtend kan je over de hoofden lopen
Rambogirl schreef:Aan mezelf.
Ik kan niet tegen het dragen van mondkapjes. Ik doe t wel, maar ga hyperventileren en kan daar verder wel mee om gaan.
Nu moest ik daarstraks boodschappen doen met mn vriend, alleen was t zo druk en de mensen hielden zo weinig afstand dat ik bijna een paniekaanval kreeg doordat ze dus zo dicht op me liepen en ik al bijna geen adem kon halen.
Dallista schreef:Aan de PostNL. Maandag mijn kaarten op de bus gedaan. Zelfs naar een servicepunt gebracht, niet in een brievenbus gedaan.
Gisteren aangekomen. Da's vier dagen later.
krijg ik net een berichtje van iemand, die kreeg hem vandaag. Die persoon woont, jawel, 30 km hier vandaan. Vijf dagen later ontvangen dus. Dat is een gemiddelde van 6 km per dag.
Nou mensen, als je nu nog je kerstkaarten moet versturen, durf ik te garanderen dat je te laat bent...
Ineke2 schreef:PostNL heeft het bizar druk. Als mensen nu nog kaarten gaan versturen en verwachten dat deze op tijd aankomen dan vind ik dat pas een ergernis.
Net als dat mensen nu nog kerstcadeau’s bestellen en verwachten dat het op tijd binnen is.
Dan leef je echt onder een hele grote steen.
little_birdy schreef:Aan degene die besloot om een buis in te graven in de berm, en daar alleen een slap plastic dekseltje op gedaan heeft.
waardoor ik dus vandaag met paard en al over de kop ben gegaan