Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pepperrr schreef:Aan een fiets collega van me die overal om zeikt en niet bij mij aan tafel (3x2m) wil werken omdat ik te rustig ben.
'Uh dat kind zegt helemaal niks, das veel te rustig, ik ga echt niet hier werken'
Volgende opmerking krijgt ze zo'n harde sneer terug, echt waar...
iirrssjjee schreef:Nayomie schreef:De thuiszorg van de buren die de auto te pas en te onpas in onze voortuin pleurt.
Kun je hem niet klemzetten met je eigen auto?
Merileth schreef:Kan natuurlijk niet dat als de juf pijn heeft ze de boel bij elkaar scheldt terwijl de kinderen dit niet mogen
oomens schreef:Merileth schreef:Kan natuurlijk niet dat als de juf pijn heeft ze de boel bij elkaar scheldt terwijl de kinderen dit niet mogen
Er wordt geen kind slechter van als ze ook van de juf leren waar krachttermen voor bedacht zijn. Daarbij zal ieder kind ooit in de situatie komen dat het (bijvoorbeeld) zijn teen ongenadig hard tegen de kopse kant van een deur stoot, en dan is het handig als ze vast leren hoe dan te handelen.
Vanuit een voorbeeldfunctie essentiële informatie om mee te geven dus.
oomens schreef:Merileth schreef:Kan natuurlijk niet dat als de juf pijn heeft ze de boel bij elkaar scheldt terwijl de kinderen dit niet mogen
Er wordt geen kind slechter van als ze ook van de juf leren waar krachttermen voor bedacht zijn. Daarbij zal ieder kind ooit in de situatie komen dat het (bijvoorbeeld) zijn teen ongenadig hard tegen de kopse kant van een deur stoot, en dan is het handig als ze vast leren hoe dan te handelen.
Vanuit een voorbeeldfunctie essentiële informatie om mee te geven dus.
cursebreaker schreef:Aan m'n kitten, wanneer ik achter de desktop zit. Ik typ nogal graag uitgebreide reacties hier op het forum en elke keer als ik bezig ben, gaat mevrouw even op het toetsenbord staan en/of er overheen lopen en voor ik het weet zijn er weer woorden weg, hele zinnen weg of staan er overal tekens en letters waar ze niet moeten staan en kan ik overnieuw beginnen/hertypen. Zojuist stond ze op de Delete knop (echt, van alle knoppen he...) en was ze m'n halve bericht al aan't wegvegen![]()
En is het dat niet, gaat ze gewoon lekker zonder pardon op het toetsenbord zitten, recht voor m'n neus, en naar het scherm staren, want dat is zoooo interessant.