Ik snap gewoon niet, hoe je dat kan laten gebeuren. Iemand die al 19 jaar rond je huis sluipt 's nachts, die wacht je toch gewoon een keer op met een knuppel? Of een emmer goed heet water?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Iemand de laatste aflevering van 'Zeeman confronteert stalkers' gezien?
Ik snap gewoon niet, hoe je dat kan laten gebeuren. Iemand die al 19 jaar rond je huis sluipt 's nachts, die wacht je toch gewoon een keer op met een knuppel? Of een emmer goed heet water?
Knert schreef:Britta31 schreef:Zou je een wrat af kunnen binden met een draadje?
Of je gaat ff snel naar de HA. Zo gepiept.
En als je niet naar een HA post wil. Vraag een boer. Zij hebben altijd wel een stikstof vat.
Maar mijn advies. Toch de HA
Banyu schreef:Je vakantie aangevraagd hebt in januari op het werk, nog niet goed of afgekeurd is, mag dit dan nog geweigerd worden nu we inmiddels 4 maanden verder zijn?
Vakantie is in september helaas hebben we wel te weinig personeel
Banyu schreef:Je vakantie aangevraagd hebt in januari op het werk, nog niet goed of afgekeurd is, mag dit dan nog geweigerd worden nu we inmiddels 4 maanden verder zijn?
Vakantie is in september helaas hebben we wel te weinig personeel
_Karlijn schreef:Waarom zie ik heel vaak op P2000 dat Staatsbosbeheer wordt opgeroepen (?). Ik dacht eerst dat er bij die meldingen wild was aangereden maar ik zie het ook vaker bij ongelukken en nu bijvoorbeeld bij deze melding...
[ [url=m/pUb71l.jpg]Afbeelding[/url] ]
edit: typo
IsaCalixa schreef:Vraagje: ik heb zojuist mijn eten opgewarmd in de magnetron, enkele minuten later: krak, een scheur in het bord.
Ik heb deze borden nu al wel zo'n 4 jaar, en vaak in de magnetron opgewarmd. Het zijn een soort stenen borden.
Kan het zijn dat ze door het opwarmen gewoon "gaar" zijn geworden? Of ligt het misschien aan het materiaal?
IsaCalixa schreef:Vraagje: ik heb zojuist mijn eten opgewarmd in de magnetron, enkele minuten later: krak, een scheur in het bord.
Ik heb deze borden nu al wel zo'n 4 jaar, en vaak in de magnetron opgewarmd. Het zijn een soort stenen borden.
Kan het zijn dat ze door het opwarmen gewoon "gaar" zijn geworden? Of ligt het misschien aan het materiaal?
fleurtjeuh schreef:Is vettigheid(huid\haar) wel het tegenovergestelde van droog?
Voor mijn gevoel zit er bij mij niks tussenin. Zelfs als ik hele milde producten gebruik ga ik van vettig naar droog.
Is vettigheid niet overcompensatie van te droog?