Ryder: ze krijgt binnenkort een echo van de nieren. Want het is idd vreemd.
Die kleintjes hebben bijna altijd direct een nierbekkenontsteking omdat ze afstand zo kort is. En het doet vreselijk pijn. Dus als je kind pijn heeft aan de rug en alleen op je arm op de buik wil liggen en gruwelijk hoge koorts: gelijk test vragen.
We hebben morgen telefonisch contact over de exacte uitslag van de kweek. En daarna nog controle.
Het gaat nu oog hard beter. Wel zonder nurofen nog veel pijn maar de koorts is weg en net weer redelijk gedronken en zelfs wat banaan er in gekregen. Verder spuitluiers. Maar dat was te verwachten.
Gelukkig is mijn pakketje wel terecht. Gestopt in eerste postbus in de straat

Gelukkig bij een bedrijf dus kon zo ophalen. Excuus was dat er geen huisnummer op stond. Ja maar mijn achternaam wel en wij wonen bij het bedrijf en overal is onze naam te zien

Is ook niet dat er veel huizen staan hier. Vooral bedrijven.
Daarnaast bestel ik vaker bij Ralph zelf en wordt altijd goed geleverd en nummer stond er gewoon op.
Wel heel blij mee
Voor Sophie romper en setje (vooral die setjes zijn geniaal. Onverwoestbare leggings en ook met andere dingen altijd te combineren)
Julia spijkerbroek (moooooi! Ga er nog bijstellen denk ik) en blauwe blouse.
Eerder al een witte blouse en roze jurk voor haar binnengekregen via Marktplaats. Jurk gisteren aan en zelfs in geslapen vannacht