taartjee schreef:Deze kleine draak
[ [url=m/2p5RvJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hFPwnf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonnebloem92 schreef:JustMe8484 schreef:Gefeliciteerd met paard en baan!
Vandaag lekker de kinderen logeren bij opa en oma. Wij dagje Sauna, theater voorstelling en uit eten. Zoooo veel zin in!
Heerlijk!
Hier gaan ze woensdag logeren, man moet werken dus ik heb echt een dagje me-time.
Lestrange01 schreef:[ [url=m/SJ5Vg2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oa1W2e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier wordt ik elke dag blij van![]()
. Mijn ander half week oude bioactieve mieren terrarium. Wat geweldig! Het is zo leuk om ze te zien rondlopen.
Vroeger zaten ze in het nest wat je in foto 2 ziet. Deze soort (de gewone zwarte wegmier die je overal ziet) staan erom bekend dat ze absoluut NIET uit hun nest willen verhuizen ongeacht wat, dus heb ik het nest begraven in de aarde tegen het glas aan en nu kan ik nog steeds zien wat er gaande is.
Nu zitten ze lekker een stukje ham op te peuzelen. Er zitten ook springstaartjes in en deze week komen een aantal pissebedden binnen
marley93 schreef:Lestrange01 schreef:[ [url=m/SJ5Vg2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oa1W2e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier wordt ik elke dag blij van![]()
. Mijn ander half week oude bioactieve mieren terrarium. Wat geweldig! Het is zo leuk om ze te zien rondlopen.
Vroeger zaten ze in het nest wat je in foto 2 ziet. Deze soort (de gewone zwarte wegmier die je overal ziet) staan erom bekend dat ze absoluut NIET uit hun nest willen verhuizen ongeacht wat, dus heb ik het nest begraven in de aarde tegen het glas aan en nu kan ik nog steeds zien wat er gaande is.
Nu zitten ze lekker een stukje ham op te peuzelen. Er zitten ook springstaartjes in en deze week komen een aantal pissebedden binnen
Dit is zo cool!Ik heb een tijdje een youtube kanaal gevolgd (Ants Canada heet het geloof ik), die kerel had tig kolonies, allerlei verschillende soorten ook. Hij voerde ze ook af en toe super rare dingen, zoals een kalkoenhoofd voor kerst. Best goor, maar wel interessant om te zien.
Lestrange01 schreef:marley93 schreef:
Dit is zo cool!Ik heb een tijdje een youtube kanaal gevolgd (Ants Canada heet het geloof ik), die kerel had tig kolonies, allerlei verschillende soorten ook. Hij voerde ze ook af en toe super rare dingen, zoals een kalkoenhoofd voor kerst. Best goor, maar wel interessant om te zien.
Jaaa! Ik volg hem al een jaar of twee en dat heeft me ook geïnspireerd om dit te gaan doen. Heb anderhalf jaar geleden een koningin gekocht en ze had eindelijk genoeg werksters hiervoor (ik denk nu richting de 100? Misschien wel meer). Nu eten deze mieren nog stukjes ham en vliegen. Het zijn echt interessante dieren om te hebben