Waarom ben jij blij vandaag?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 11:23

taartjee schreef:
Deze kleine draak <3
[ [url=m/2p5RvJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hFPwnf.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3

Anoniem

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 13:53

Lekker aan de klus in ons paradijsje!

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 21:23

Nieuwe paard opgehaald <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 22:16

Ik heb een nieuwe baan!

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 07:22

Gefeliciteerd met paard en baan!

Vandaag lekker de kinderen logeren bij opa en oma. Wij dagje Sauna, theater voorstelling en uit eten. Zoooo veel zin in!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 14:21

Afbeelding
<3

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 14:24

Die is wel op z'n endje zeg, maar wat een pareltje <3

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 14:26

Ben zo ontzettend blij met m'n nieuwe trailer <3 <3

Vanochtend naar het bos geweest en redelijk fijn kunnen rijden met Junior.

Na het rijden nog een paar foto's gemaakt, absoluut niet professioneel maar wel heerlijk vertrouwd staan blijven terwijl ik met de gsm sta te klooien voor een mooie foto.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 14:34

JustMe8484 schreef:

Vandaag lekker de kinderen logeren bij opa en oma. Wij dagje Sauna, theater voorstelling en uit eten. Zoooo veel zin in!

Heerlijk!
Hier gaan ze woensdag logeren, man moet werken dus ik heb echt een dagje me-time.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 20:54

Zaterdag onze eerste eigen kat ophalen! Vandaag kennis gemaakt en het is echt een geweldig ding <3

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 21:52

We hebben gisteren een menwagen besteld en kan nu al niet wachten tot hij er is *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 22:56

Onze heerlijke plek en geweldige dieren <3 Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 00:21

Mijn paard die gelukkig niet in paniek sloeg en wist hoe ie moest zwemmen (ja wie denkt nu ook dat een plas van 3 op 3 zo diep is)

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 06:50

Zonnebloem92 schreef:
JustMe8484 schreef:

Heerlijk!
Hier gaan ze woensdag logeren, man moet werken dus ik heb echt een dagje me-time.

Oh das ook heel fijn.

Het was gisteren echt super. Sauna heerlijk ontspannen en trompettist in Auschwitz echt ontzettend indrukwekkend. Fantastisch hoe twee man op deze manier een verhaal neer kunnen zetten.
(Mocht iemand de laatste dagen dat ze spelen nog kunnen: ga!)
Vandaag moet vriendlief wel wat werken dus ws wat me time of in alle rust wat huishouden...

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 10:20

Gisteren voor de derde keer op wedstrijd geweest met mijn merrie. We werden twee keer 1e en haalden 3 winstpunten. We hebben er nu al 7 op de teller staan, het gaat harder dan ik van tevoren had verwacht! Maar wel heel blij mee :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 13:23

Chocolade bananen cake gemaakt. <3 :9

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 13:23

Nagenieten van gisteren:
Afbeelding

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 17:48

Dat ik midden in een hele stressvolle periode van werk, relatie voorbij en paard wat niet lekker loopt, nu even mijn gedachten kan verzetten en compleet kan ontspannen met mijn dochter op de camping bij m’n ouders. Het is heerlijk weer en loop gewoon in mijn korte broek.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 19:04

Afbeelding

Afbeelding

Hier wordt ik elke dag blij van <3 <3. Mijn ander half week oude bioactieve mieren terrarium. Wat geweldig! Het is zo leuk om ze te zien rondlopen.

Vroeger zaten ze in het nest wat je in foto 2 ziet. Deze soort (de gewone zwarte wegmier die je overal ziet) staan erom bekend dat ze absoluut NIET uit hun nest willen verhuizen ongeacht wat, dus heb ik het nest begraven in de aarde tegen het glas aan en nu kan ik nog steeds zien wat er gaande is.

Nu zitten ze lekker een stukje ham op te peuzelen. Er zitten ook springstaartjes in en deze week komen een aantal pissebedden binnen :D

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 20:09

Lestrange01 schreef:
[ [url=m/SJ5Vg2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/oa1W2e.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier wordt ik elke dag blij van <3 <3. Mijn ander half week oude bioactieve mieren terrarium. Wat geweldig! Het is zo leuk om ze te zien rondlopen.

Vroeger zaten ze in het nest wat je in foto 2 ziet. Deze soort (de gewone zwarte wegmier die je overal ziet) staan erom bekend dat ze absoluut NIET uit hun nest willen verhuizen ongeacht wat, dus heb ik het nest begraven in de aarde tegen het glas aan en nu kan ik nog steeds zien wat er gaande is.

Nu zitten ze lekker een stukje ham op te peuzelen. Er zitten ook springstaartjes in en deze week komen een aantal pissebedden binnen :D

Dit is zo cool! <3 Ik heb een tijdje een youtube kanaal gevolgd (Ants Canada heet het geloof ik), die kerel had tig kolonies, allerlei verschillende soorten ook. Hij voerde ze ook af en toe super rare dingen, zoals een kalkoenhoofd voor kerst. Best goor, maar wel interessant om te zien.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 21:26

Dat ik heel fijn en open met iemand heb kunnen praten waardoor de lucht geklaard is en we samen verder kunnen ontdekken <3

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 22:10

Gehaktballen die te lekker geworden zijn.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 22:45

marley93 schreef:
Lestrange01 schreef:
[ [url=m/SJ5Vg2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/oa1W2e.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is zo cool! <3 Ik heb een tijdje een youtube kanaal gevolgd (Ants Canada heet het geloof ik), die kerel had tig kolonies, allerlei verschillende soorten ook. Hij voerde ze ook af en toe super rare dingen, zoals een kalkoenhoofd voor kerst. Best goor, maar wel interessant om te zien.

Jaaa! Ik volg hem al een jaar of twee en dat heeft me ook geïnspireerd om dit te gaan doen. Heb anderhalf jaar geleden een koningin gekocht en ze had eindelijk genoeg werksters hiervoor (ik denk nu richting de 100? Misschien wel meer). Nu eten deze mieren nog stukjes ham en vliegen :'). Het zijn echt interessante dieren om te hebben :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 11:25

Een financiële meevaller

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 11:29

Lestrange01 schreef:
marley93 schreef:

Jaaa! Ik volg hem al een jaar of twee en dat heeft me ook geïnspireerd om dit te gaan doen. Heb anderhalf jaar geleden een koningin gekocht en ze had eindelijk genoeg werksters hiervoor (ik denk nu richting de 100? Misschien wel meer). Nu eten deze mieren nog stukjes ham en vliegen :'). Het zijn echt interessante dieren om te hebben :)

Echt leuk. Ik zit zelf ook wel eens te kijken voor zoiets, alleen ik denk dat mijn katten het iets te interessant zouden vinden. :')