Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 19:26

Captain schreef:
He wat raar!! Bokt schijnt ook problemen te hebben met Facebook, waarschijnlijk is dat ook gelinkt? :)

Hebben jullie ook als je een video wil plaatsen hij hem automatisch vierkant bijsnijd? Vet irritant. :?

Ja ik heb dat de laatste tijd ook. Ik kon eerst horizontale video's plaatsen.. -O-

Ik doe wel verhalen plaatsen. Ook van de kat, maar voor de kat heb ik geen instagram account, dus dan maar zo. :+

Granoek

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 19:29

Ja ik krijg veel dm’s op mijn stories en ik zever graag met mensen die ik eigenlijk niet ken dus dat vind ik leuk :D

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 19:37

Captain schreef:
He wat raar!! Bokt schijnt ook problemen te hebben met Facebook, waarschijnlijk is dat ook gelinkt? :)

Hebben jullie ook als je een video wil plaatsen hij hem automatisch vierkant bijsnijd? Vet irritant. :?

Jaa dat is t indd! Want insta is van zelfde bedrijf als Facebook en bokt is op Facebook geblokkeerd.... wat stom dat dat lampje nooit eerder is gaan branden Saskia

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 19:38

Het is me gelukt de hele video te plaatsen via het plusje op je pagina, dan snijdt hij hem niet bij! :D

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 20:38

TurboDi schreef:
Captain schreef:

Jaa dat is t indd! Want insta is van zelfde bedrijf als Facebook en bokt is op Facebook geblokkeerd.... wat stom dat dat lampje nooit eerder is gaan branden Saskia

Oh echt! Wist ik idd niet, daarom zie ik bokt idd ook nooit mee op mijn fb .... Verklaard veel.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-20 10:11

Ik heb dus net gidsen ontdekt wat ontzettend handig! Zo kunnen mijn testers een review op hun eigen account schrijven en ik kan ze collectief delen![

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 10:54

Captain schreef:
Het is me gelukt de hele video te plaatsen via het plusje op je pagina, dan snijdt hij hem niet bij! :D

Oh super. En zo te zien ook verticale filmpjes. Hoef ik niet meer via een bewerking app voor video's te rotzooien. *\o/*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-20 11:11

Nieuwe ergernis ik kan mijn IGTV niet delen in mijn stories....

Heeft iemand van jullie wel eens betaald voor een advertentie? En leverde dat iets op?

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 11:31

Je krijgt volgens mij 20E starttegoed, ik krijg daar toch regelmatig een melding van maar heb het nooit effectief gebruikt

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 18:23

Ik heb het eens geprobeerd met gekregen 5 euro.. maar echt niets.. ja wat extra likes..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-20 19:12

wilmatj schreef:
Ik heb het eens geprobeerd met gekregen 5 euro.. maar echt niets.. ja wat extra likes..

Wat voor soort bericht had je gepromoot? Ik wil namelijk een advertentie van mijn basiscursus gaan promoten :D

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 19:18

Lau schreef:
wilmatj schreef:

Wat voor soort bericht had je gepromoot? Ik wil namelijk een advertentie van mijn basiscursus gaan promoten :D

Gewoon een random. Kijken of je er meer volgers of meer activiteit van krijgt.. maar dat dus niet. Misschien met een actie dat het werkt.. of idd een promotie van je cursus.

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 08:25

Wat een leuk topic!
Wij hebben in augustus ons nieuwe huis verkocht, welke wij flink gaan verbouwen met name omdat hij flink gedateerd is. Het proces hiervan laat ik zien op mijn instagram: https://www.instagram.com/verbouwing_nr33/
Er staat nu nog niet heel veel op. 4 januari krijgen we de sleutel officieel.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-20 17:27

Ik wil mijn naam veranderen op insta naar gewoon lauraploeger en dit kan niet. Maar er is niemand die zo heet. Ook Laura.Ploeger kan niet laura_Ploeger kan niet ik kan mij niet voor stellen dat er zo veel Laura ploegers. Zijn...

Afbeelding

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 19:59

Dat is vaag.. misschien via support proberen? (Geen idee of dat werkt)

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 20:05

Het kan zijn dat er een account geweest is met die naam en dat de username (nog) niet opnieuw te gebruiken is.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-20 20:21

_Snow_White schreef:
Het kan zijn dat er een account geweest is met die naam en dat de username (nog) niet opnieuw te gebruiken is.

Ah ja dat is goede, ik heb ze iig een berichtje gestuurd hopelijk krijg ik daar snel antwoord op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 21:36

Hoe gaat het hier met iedereens account? Nog interessante dingen/nieuwigheden ontdekt?

Ben alweer een tijdje niet online geweest, geen zin in. Zijn hier ook mensen die vooral kijken/liken/reageren en zelf niet of weinig posten? Zou je dat kunnen met een account? Of gaat iedereen dan denken dat je een rare volger bent omdat je accounts volgt en zelf niks plaatst?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:56

Ik let echt niet op hoeveel en of mijn volgers iets posten

Cowgirl83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 09:56

Ik let daar ook niet op met mijn paardenaccount. En zeker als je accounts volgt die toch een beetje vergelijkbare insteek hebben als het uwe, zie ik niet wat er raar aan zou zijn om wel actief te volgen en liken maar weinig te posten.

Met mijn persoonlijk account check ik nieuwe volgers meestal wel even. Soms zijn dat privé accounts van mannen die geen berichten hebben, 0 volgers en wel 500 mensen volgen, die blokkeer ik meestal.

Ik heb geen foto's meer voor mijn paardenaccount, en met dit pestweer zal het nog wel even duren.
Ben best blij met hoe mijn eigen account loopt, daarop post ik vooral foto's van onze uitstapjes in België en van onze vakanties van afgelopen jaren. Heb intussen zo'n 550 volgers, en mijn foto's halen ruim 100 likes, met uitschieters naar 250.

Ik probeer 2x per week te posten, maar dat lukt me niet altijd. Wissel af tussen smorgens vroeg, smiddags en savonds posten, maar merk eigenlijk geen verschil qua likes.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:20

Qua tijd van posten merk ik ook geen verschil.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:23

Hier met mijn fotografie account eindelijk de grens van 500 bereikt :D nu eens een leuke actie bedenken om dat te vieren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:56

Proficiat Gianti!

En dank jullie voor de reacties.
Ik zie nog wel even wat ik doe, ik kijk graag eens leuke foto's als ik tijd heb, maar zelf actief bezig zijn met instagram heb ik momenteel niet echt de inspiratie en het materiaal voor. Kan ook een nieuwe account aanmaken om foto's te kijken, maar dan kom je dus in de categorie met geen materiaal en 500 accounts volgen, dat is dat misschien ook niet zo handig :P

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 11:00

Maar waar ben je 'bang' voor dan?

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 11:02

Gianti schreef:
Hier met mijn fotografie account eindelijk de grens van 500 bereikt :D nu eens een leuke actie bedenken om dat te vieren!

Leuk!! Ik ben je gaan volgen :)